Mar 04 2007

اسلام آمریکایی و آن یکی دیگر

نوشته:     :::       9 پیام

حتما شما هم سخنرانی‌های خمینی را به خاطر دارید که مدام هشدار می‌داد که باید مواظب اسلام آمریکایی بود؟ گاهی اوقات هم هشدار می‌داد که از اسلام متحجرین بپرهیزید. اسلامی را که او می‌پسندید و مد نظر داشت چیزی نبود بجز چکیده‌ای از مغز بیمار خودش.
امروز اما پدیده اسلام آمریکایی و متحجر بهتر خودنمایی می‌کند نه اینکه خیال کنید که حرف خمینی درست بود خیر چیزی نبود که از مغز معیوب خمینی ترشح شود و کوچکترین حقیقتی در آن نهفته باشد. دلیل اینکه گفته‌های او امروز به حقیقت بدل شده این است که نیاز روزگار سردمداران رژیم را به این راه کشانده.
آنهایی که به اسلام آمریکایی گرایش پیدا کرده‌اند نوچه‌های پراگماتیک خمینی هستند که به این درک رسیده‌اند که برای حفظ قدرت باید به قدرت خارجی (آمریکا) تکیه کنند و آنهایی که به اسلام متحجر روی آورده‌اند همانها هستند که هنوز افکار خمینی را پیگیری می‌کنند و از همان بی عقلی، بی منطقی و بی خردی خمینی بهره می‌برند و لایه‌های عقب افتاده جامعه را نمایندگی می‌کنند.
اینکه عده‌ای از سردمداران رژیم به اسلام آمریکایی پیوسته‌اند از پیش هم قابل پیشبینی بود. بر کسی پوشیده نیست که رژیمی که از مردم روی برگرداند دیر یا زود چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه به قدرت‌های خارجی تکیه کند. آن گروه دیگر هم اگر می‌بینید هنوز از آمریکا دوری می‌جوید به این دلیل است که لایه‌هایی از جامعه (لایه‌های عقب افتاده) از آن حمایت می‌کنند. همان لایه‌هایی که در سفرهای استانی رئیس جمهوری، از او حمایت می‌کنند و برای یک وعده غذا یا یک لیوان چای یا شربت به میدان می‌آیند و دست و پا تکان یا شعار می‌دهند.
اینکه می‌بینید این روزها آقایان دست به افشا گری می‌زنند یا گاهی اوقات محرمانه ترین رازهای رژیم را که قبلا به بیرون درز نمی‌کرد امروز به راحتی در سایت‌های این یا آن گروه برملا می‌شود به این خاطر است که جدالی جان‌کاه در میان این دو گروه در حال انجام است.
اینها چیزی نیست جز نشانه‌های فروپاشی و پایان عمر این رژیم. وقتی شهرام جزایری اینچنین بی پرده *حقایقی را افشا می‌کند و همزمان می‌تواند به راحتی از کشور فرار کند، نشان از همان جدالی دارد که در بالا نوشتم، جدال بین اسلام آمریکایی و اسلام متحجر.
جالب است وقتی خبرهای بازتاب را پیگیری می‌کنید می‌بینید بیشترین افشاگری‌ها را این سایت انجام می‌دهد. جالب تر اینکه آقای رضایی در برنامه تلویزیونی که چند هفته پیش در آن شرکت داشت برای اولین بار پس از سوال پیچ شدن بوسیله مجری برنامه افشا کرد که فرزند دلبندشان که چند سال پیش‌تر به آمریکا پناهنده شده بود، سال گذشته به ایران بازگشته و در ایران مشغول زندگی معمولی است!!
* اگر مطلب حذف شد می‌توانید آنرا از اینجا بخوانید.

نوشته: در ساعت: 9:58 am در بخش: سیاسی

9 پیام  |           

9 پیام به “اسلام آمریکایی و آن یکی دیگر”

  1. خجالت نميكشي حسن؟
    مغز من معيوب است ؟ اي كاش باز خدا يه كمي عمر بهم ميداد تا بيام يكي بزنم توي دهنت و دوباره برگردم دوزخ…
    از اسم خود خجالت بكش و بسوي ما بازگرد . ناسلامتي تو نام امام حسن را بردوش داري بجاي اين حرفها برو مثل ايشان حرمسرا راه بينداز و انقدر بااين حرفهايت مرا درگور نلرزان.
    راستي يادم رفت بسمه تعالي!
    عرض شود كه امروز در جهنم خداي تبارك و تعالي دارد مار غاشيه را برايم چرب ميكند ! چون حضرت محمد از دست من شكايت كرده كه از وقتي من به ايران رفتم فحش و لعنت هايي كه نثار روح او مشود افزايش چشمگيري يافته و بهمين جهت خداي تبارك و تعالي استعمال مارغاشيه را نيز جهت اينجانب در دستوركار قرار فرموده است…
    و تتق تقون متتق تقون
    روح الله الموسوي الخميني
    12 صفر الكثافت 1427 ه.ق
    دوزخ السفلي
    Posted by:

  2. asasa says:

    کير سگ تو کس ننه کارکنان وزارت اطلاعات

  3. کيانوش says:

    خـــُُـســُن آقا جـان چـه سـبزه قــشـنگی ســبز کـردی. . . دسـتت درد نـکـنه، اجازه میدی مـنـهم تو وبلاگـم ازش استـفاده کـنـم ؟

  4. nima says:

    lotf kon ye hali ham be in eshaltalab bedeh , … akhe begoo kojaye in agha abbasi diplomate?????
    سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با اشاره به برخی گمانه زنی ها در مورد احتمال مذاکره مستقیم ایران و آمریکا در حاشیه اجلاس امنیتی بغداد گفت: آزادی دیپلمات‌های ایرانی به اسارت در آمده توسط آمریکا پیش شرط حضور ایران در کنفرانس بغداد باشد.
    محسن آرمین، سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مذاکره به منظور کاهش تنش و فراهم آوردن زمینه های مناسب برای بازگذاردن میدان دیپلماسی جهت حل مشکلات و جستجوی راه حل برای مشکلات به سود منافع و مصالح ملی ماست و باید از این امر استقبال کرد.
    این فعال سیاسی با ابراز خرسندی از شکسته شدن تابوی مذاکره با آمریکا، ابراز عقیده کرد: دوستان ما در سالهای اخیر همواره بر گفتگو و مذاکره با آمریکا بر اساس منافع و مصالح ملی تائید کردند و ما از اینکه تابوی مذاکره با آمریکا شکسته شود و طرفداران مذاکره متهم به مرعوب شدن نمی شوند خوشحالیم و در عین حال متاسفیم که فرصتهای قابل توجهی را در این زمینه از دست داده ایم.

  5. sasan says:

    سلام
    حسن آقا وبلاگ زیر مال دانشجو هاست و در مورد فعالین زن خیلی خوب می نویسه!
    تو وبلاکت یه حالی بهشون بده!
    http://tjdaily.mihanblog.com

  6. شلغم مراد says:

    سلام حسن آقا
    من می خوام یکم رو این اینترنت کوفتی تجاری کار کنم ٬ تو این مملکت تخمی که تمام درها بروی ما بسته است٬ و بی کاری بی داد میکنه
    از شما راهنمایی می خوام

  7. شلغم مراد says:

    راستی ایمیل رو هم بهت دادم توی همین پست هست
    دمت گرم

  8. آقا شلغم مراد ولا من چه سردرمی‌آوریم از وضع ایران.
    درضمن ننوشته بودید که چه کاری می‌خواهی بکنی

  9. شلغم مراد says:

    یه سایت تبلیغاتی که بازدیدش زیاد باشه
    چطوری میشه بازدید سایت رو سریع برد بالا؟
    =======
    بازدید که بیخودی سریع بالا نمی ره که عزیز جان برای هم کاری باید زحمت کشید.
    هر چیزی وقتی خریدار پیدا می کند که یک چیزی برای ارائه داشته باشه.
    هزاران سایت روی نت هست و اکثرا تقریبا هیچ بازدید کننده ای ندارند ولی بعضی هم موفق می شوند در مدت کم مخاطب زیادی را گرد آورند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی