Jan 14 2007

شاه مرد زنده با شاه

نوشته:     :::       7 پیام

قبل از شروع به عرض مبارک شما برسانم که من همین یک ساعت پیش از لندن برگشتم.
این جمله (تیتر مطلب) معمولا در کشورهای پادشاهی وقتی که شاهی می‌میرد گفته می‌شود و شاه جدید پس از آن بر تخت پادشاهی جلوس می‌کند. اصل این جمله به انگلیسی به این صورت است:
(The King is dead. Long live the King)
از اوضاع ایران هم چنین به نظر می‌رسد که، گرچه آقای پادشاه قبلی، سید علی خامنه‌ای هنوز نمرده است ولی از نظر سیاسی دارند قبرش را آماده می‌کنند تا یا همین روزها واجبی خورانش را راه بیندازند یا اینکه با یک مانور سیاسی آقا را خلع تاج کنند و شخص دیگری را جای او بنشانند. حتما عده‌ای به خود می‌گویند که ببین خُسن آقا یک هفته رفت لندن یک مرتبه به تئوری توطئه انگلیسی روی آورد! خیر قربان این ها تئوری توطئه نیست، اینها سیاست بازی است که از انتخابات ریاست جمهوری گذشته که آقای هاشمی را دوباره به میدان آوردند و همچنین پیروزی او در انتخابات اخیر و خلاصه زمینه چینی‌های این یکی دو سال باعث شده که به این نتیجه برسم. اگر به گرایش‌های سیاسی و سخنرانی‌ها و اشارات و خلاصه نشانه‌های موجود نگاه کنید می‌بینید که هاشمی را این اواخر با سلام و صلوات دارند دو باره مطرح می‌کنند و از توده‌ای گرفته تا اسهال طلب و حزب بادی‌های چپ و جمهوری خواهان قلابی گرفته تا علمای ریز و درشت سعی می‌کنند با مطرح کردن هاشمی و سینه زدن پشت سر او رهبر چلاق را که دیگر از نظر سیاسی مهره‌ای مرده به حساب می‌آید از دور خارج کنند و هاشمی را به جای او بنشانند. در شرایط امروز ایران (شاید) تنها این تغییر و تحول بتواند از فروپاشی حکومت ملاها جلوگیری کند.
اینکه می‌نویسم آقای رهبر از نظر سیاسی مرده است از این نظر است که ضدیت‌های عوام فریبانه او حتی اگر از روی ظاهر هم که بوده باشد دست او را در مانور چرخش سیاسی به سوی آمریکا بسته و او دیگر قادر نخواهد بود 180 درجه چرخش سیاسی انجام دهد و دست دوستی به سوی آمریکا دراز کند، درصورتی که هاشمی پل‌های پشت سر خود را خراب نکرده. در ضمن قبلا هم سابقه مذاکره با آمریکا را داشته و همیشه هم با احتیاط از روابط ایران و آمریکا صحبت کرده. همین مساله باعث می‌شود که او کاندیدای حکومت باشد که می‌تواند با آمریکا وارد مذاکره شود. آقایان به خوبی می‌دانند که این راهی را که آمریکا انتخاب کرده باز گشتی ندارد یا ملاها باید دست بسته رژیم و مملکت را تقدیم آمریکا کنند یا رویارویی را بپذیرند و احیانا به همان عاقبتی گرفتار آیند که صدام گرفتار آمد.
یادتان هست قبلا جایی نوشتم که رژیم کسانی را به خارج اعزام داشته تا آنها را به عنوان اپوزیسیون قالب کند تا در شرایط نیاز از آنها استفاده ابزاری کند!؟ یکی از این حضرات هم آقای نبوی طنز پرداز معروف است، ببینید در این مقاله‌اش چگونه زمینه چینی می کند او می‌نویسید:

من نمی دانم آقای هاشمی رفسنجانی برای زیارت جمکران به قم رفته است، یا اینکه می خواهد وضع بسیار خطرناکی که ایران در آن است برای روحانیون قم تشریح کند، در هر حال یکی از راههای گریز از این جنگ محتوم این است که جناح میانه رو بسرعت بازی را در دست بگیرد. این یکی از مهم ترین راههای نجات کشور است.

یکی نیست از آقای نبوی بپرسد مگر آقای هاشمی وکیل وصی ملت است که باید برای نجات ایران پا به میدان بگذارد!؟ آقای هاشمی بارها جواب منفی از ملت ایران گرفته، تقریبا هر ایرانی که دارای کمی شعور باشد او را دزد می‌نامد و قسمت اعظم بدبختی ملت را نتیجه سیاست های غلط او در این 27 سال و خصوصا او را مسئول ادامه جنگ ایران و عراق می‌داند. حالا چرا آقای نبوی یک مرتبه وسط این روضه صغرا و کبرا خواندن شروع کرده به سینه زنی برای هاشمی!؟ این خود شیرینی آقای نبوی بی خودی نیست قربان! این هم از همان نمونه زمینه چینی‌هایی است که در بالا نوشتم.

نوشته: در ساعت: 9:53 pm در بخش: مبارزه با رژیم

7 پیام  |           

7 پیام به “شاه مرد زنده با شاه”

  1. سهیک says:

    دوست گرامی بادرودی گرم…
    کاملا باشما موافقم وراه دیگری برای اینها بجزمرگ ویاخودکشی! نمانده….. توجه داشته باش که گوش این احمدی را هم پیچانده اند تا اینقدرشکرخوری اتمی نکنه..
    ولی خوب دراین وسط آینده مردم ماچی میشه؟ یعنی امریکا بااین رژیم آشتی می کنه وهمه چیزبخوبی تمام میشه؟؟
    منکه درتحلیل آینده ایران درمانده ام…….!
    تندرست وموفق وشادکام باشی عزیز…. راستی دوست خوبم چرا درگفتگوهای پن لاگ شرکت نمی کنی؟؟ بیایی بهتره ها
    بدرود
    ———
    دوست عزیز نگران آینده ایران نباش من به این مساله اعتقاد دارم که پس از این دوران سیاه، یقینا نور و روشنایی به ایران خواهد تابید.
    به قول معروف آفتاب همیشه پشت ابر باقی نخواهد ماند. باید امیدوار بود و تلاش کرد و دست حقه بازانی را که با سرنوشت ملت ایران بازی می‌کنند رو کرد.

  2. حسن آقا
    اولا رسيدن بخير
    ثانيا تحليل قرص و محکمی بود
    ثالثا دمت گرم
    رابعا من يک جور ديگه فکر ميکنم. بنظرمن هر احتمالی در اوضاع سياسی ايران قابل تحقق است. ممکن است پيش بينی شما درست باشد و بخاطر مصلحت و حفظ نظام تغييراتی را در چهره​های مديريتی کشور ايجاد کنند.
    اگر فرضا چنين چيزی اتفاق افتد٬ اين نظام در سراشيبی تند سقوط قرار ميگيرد زيرا از موضع تسليم در برابر امريکا نميتوان امتيازی گرفت. بعلاوه اينکه اين چرخش​های تند باعث بحران​های زيادی در داخل و ريزش نيرو های خودی نيز ميگردد.
    اما بنظر من اين امر اتفاق نمی​افتد. دليلش هم اين است که معمولا نظامهای ديکتاتوری امکان اصلاح درونی را از خود سلب ميکنند. اگر قرار بود اينها مصلحت کشور و حتی مصلحت خودشان را تشخيص بدهند کار به اينجا نمي کشيد. خامنه​ای افکار پوسيده​ای دارد. بارها در سخنرانی​اش گفته که امريکا بزودی سقوط ميکند. غرب دچار مشکلات اساسی است که منجر به فروپاشی نظام​های استکباری خواهد شد و از اينجور شر و ورا….
    بنظر من خامنه​ای تا آخر به این لجبازی​ها ادامه خواهد داد. بخش اعظم نيروهای سپاه و حوزه​های علمیه پشت سر او هستند و نميگذارند رفسنجانی سکاندار نظام شود.
    خوبی نظام و مدیریت یکدست همین است که کار را تا مات شدن در بازی شطرنج به پیش می​برند. که نتیجه بهرحال به نفع ملت است.

  3. رسیدن خوش !
    خوش گذشت خسن آقای عزیز ؟
    حتماً خوش گذشته . آدم ِ دوستدار ِ شادی همیشه بهش خوش می گذره .
    واما راجع به هاشمی و این حرف ها ،
    ان شاءالشیطان به آنجاهاشان نمی کشه کاکو .

  4. کيانوش says:

    درود خـسـن آقا جـان
    مـن بـاشم ایـنجور ترجـمه می کـنـم
    شــاه مـرد، پـادشـاهی زنـده باد ؛)

  5. فرهاد says:

    باید از آقای نبوی پرسید که با حمایت از جناح میانه رو ، کشور از چه چیزی در امان و در دست چه کسانی خواهد ماند.
    گویا تمام دغدغه جناب نبوی حفظ جمهوری اسلامی ست.
    در ضمن خسن آقای گل
    با توجه به مهر و موم شدن وبلاگ تقویم تبعید در پرشین بلاگ، اگر صلاح میدانید و عصبی نمی شوید،
    آدرس جدید تقویم تبعید در بللاگ اسپات را در لینکده خود ،بجای قبلی ، درج نمایید.
    ———–
    پاسخ:
    فرهاد عزیز چرا عصبی بشوم!؟
    آدرس را تغییر دادم
    در باره آقای نبوی هم باید بگویم که: آقای نبوی حقوق می‌گیرد تا بیضه اسلام ناب محمدی (بخوانید هاشمی) را حمایت کند، در نتیجه مامور است و معذور

  6. bahar says:

    salam doste aziz man nazarate shomaro dar saite
    http://bahar-1347.blogfa.com
    khondam mokhtasar migam
    اسلام به ذات خود ندارد عيبي
    هر عيب كه هست در مسلماني ماست
    movafagh bashyd ya hagh
    +++++
    پاسخ:
    آدرسی که داده بودید درست نبود. من هم به خاطر نمی‌آورم کدام پیام را می‌فرمایید.
    من معمولا پیام زیاد نمی‌گذارم مگر در وبلاگ‌های بخصوصی و یا اگر مطلبی باشد که نظرم را زیاد جلب کند.

  7. jay says:

    جسن جان بسیار بی معرفتی ! تا اینجا اومدی و خبر نکردی .. تماس میگرفتی …شاید فرصتی میشد تا باهم بریم یک شرابی بنوشیم !
    well maybe next time !
    ++++++++
    جی عزیز تمام وقتم پوشیده بود حتی شب ها برنامه ریزی شده بود حضرات نروژی اگر شبها بعد از کار نروی بار گردی و عرق خوری دلخور می‌شوند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی