Jan 07 2007

دوره آخرالزمان شده آقا!!

نوشته:     :::       14 پیام

چند روزی است دولتچی‌های حکومت امام آخرالزمان در بوق و کرنا می‌دمند که ای داد و بیداد! به فریاد برسید که کمبود گاز هست! همین الان است که برق تهران هم قطع شود، کردها در کردستان دارند از سرما تلف می‌شوند، فارس‌ها اجاق گازشان خاموش شده و هزار چرندیات دیگر. ملت از همه جا بی خبر هم مثل همیشه فریب این نیرنگ‌ها را می‌خورد و با رژیم همنوا می‌شود. یک شیر پاک خورده‌ای هم نیست بیاید میدان و این سوال اساسی را مطرح کند که: حرامزادگان! چه شده که درست امسال و بعد از بحران اتمی و درست بعد از تصویب قطعنامه تحریم شورای امنیت یک مرتبه سرما زد به بنیان حکومت الله!؟ خر خودتانید آقا! ما به این سادگی‌ها دیگر حاضر نیستیم خر بشویم! 27 سال خرمان کردید و سوارمان شدید دیگر غیر ممکن است با طناب شما به ته چاه برویم، 27 سال رفتیم کافی است.
همه دنیا حرف از global warming را می‌زنند و نگران گرم شدن جو کره زمین هستند در حکومت الله حرف از (global freezing!) می‌زنند!! یادتون هست قدیما بچه که بودیم گول مون می‌زدند و می‌گفتند وقتی حضرت آقا امام زمان بخواهد ظهور کند همه چیز وارونه می‌شود؟ حالا شده حکایت کار دولت امام زمان! همه دنیا دارند حرف از global warming‌ می‌زنند دولت امام زمان دارد از سرما تلف می‌شود!! چرا راه دور بروم توی همین نروژ خراب شده ما که سرما زمستان‌ها ا َن را در مقعد آدم آلاسکا می‌کند، چند سالی است زمستان‌ها به سردی سابق نمی‌شود، امسال هوا شده مثل بهار نه سرمایی هست و نه مصرف زیاد انرژی. کار به جایی رسیده که هر سال این وقت‌ها قیمت یک کیلووات برق می‌رسید به بیش از 1 کرون امسال به نیم کرون هم هنوز نرسیده. پارسال قیمت نفت به مرز 80 دلار رسیده بود همین دیروز قیمت نفت به دلیل گرما در اروپا و آمریکا به مرز 53 دلار رسید.
حالا گوشی اومد دستتون از چی صحبت می‌کنم!؟ آقایون دارند یک بحران مصنوعی انرژی بوجود می‌آورند تا اول به ملت و بعد به دنیا بگویند (زورچپان بکنند) که ای داد و بیداد مملکت ایران کمبود انرژی دارد!! همه این حقه‌ها را هم به این دلیل می‌زنند که بگویند انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و ملت هم مثل همیشه فریب بخورد و بیاید توی خیابون و شعار بدهد انروژی اتمی حق مسلم ماست! یکی نیست از اینها بپرسید چرا با اینکه صادرات گاز را به ترکیه قطع کرده‌اند باز هم کمبود گاز دارند، آنهم در کشوری که بزرگترین منابع گاز جهان را دارد؟ آقا دروغ می‌گویند انرژی هستی با اینکه حق مسلم ماست ولی نیاز اولیه ما نیست.
اصلا چرا ما باید وارد این بازی‌های سیاسی بشویم!؟ ما با صدای بلند و رسا فریاد می‌زنیم و به دولت مردان می‌گوییم شما غلط کرده‌اید که باعث شده‌اید کمبود گاز بشود، مملکتی که روی بزرگترین منابع گاز دنیا نشسته چرا باید کمبود گاز داشته باشد!؟ مگر نه اینکه این هم خود یک دلیل دیگر است بر بی کفایتی دولت امام زمان؟
این مطلب رو هدیه می‌کنم به ملای عزیز کانادایی که در پیام گیر دیروز نوشته بود:
اینها را ولش کن. برو اخبار ایران را بخوان ببین قطعی گاز و سرمای شدید چه مشکلاتی را برای مملکت امام زمان درست کرده. وزیر نفت کشورمان طی تماس تلفنی به مقامات ترکیه گفته: قطع صدور گاز به ترکیه عمدی نبود بلکه کار خدا بود. مقامات ترکیه هم از امروز رفته​اند مسجد و قرارداد بین المللی را هم با خودشان برده​​اند تا دعا کنند خدا شیر گاز را دوباره باز کند
پ.ن.:
لینک‌هایی در همین زمینه:
[ترکیه به مجامع بین‌المللی شکایت کرد: ایران بابت قطع صادرات گاز خسارت بپردازد]
[وزیر نفت: 14 میلیون متر مکعب گاز از روز گذشته به شبکه اضافه شده است]
این از این.
دوستان باز اگر چند روزی مطلب ننوشتم نگران نشویدها! نه از سرما تلف شده‌ام و نه کمبود انرژی دارم، فقط دارم هفته آینده برای شرکت در یک کنفرانس کاری می‌روم لندن، تا روز یک‌شنبه آینده به احتمال قوی دسترسی چندانی به اینترنت نخواهم داشت و ممکن است اینجا متروک بماند. اگر توی هتل محل اقامت اینترنت بود و وقت شد سلامی خواهم کرد.
پ.ن.: بخوانید و بخندید:
از بيرون حنيف كه هنوز به هواپيما نرسيده بود، ‌متوجه شد كه خلبان دارد با دست اشاره مي‌كند و چراغ مي‌زند. فهميد كه بايد به سمت هواپيما برود. سرانجام هواپيما توقف كرد و حنيف خوشحال و خندان، خودش را به در هواپيما رساند. پيش از اين‌كه سوار شود، با برادر پاسدار مستقر در كنار هواپيما، سلام و عليكي كرد و معذرت‌خواهي از او به خاطر معطلي. درب هواپيما باز شد و به اين ترتيب، آخرين مسافر پرواز شهادت سوار شد…
منبع: بازتاب

نوشته: در ساعت: 10:23 am در بخش: ملای حیله گر

14 پیام  |           

14 پیام به “دوره آخرالزمان شده آقا!!”

  1. حسن آقا
    من فکر نميکنم بحران کمبود گاز در ايران عمدی باشد و آقايان خودشان از روی فکر و نقشه اين کار را کرده باشند. فکر هم نميکنم که اين کار خدا باشد!
    بلکه يقين دارم اين مسائل بدليل بی سوادی و بی لياقتی يک مشت هالو است که زمام مملکت ما را بدست گرفته اند.
    شما ببين در اروپا و يا کانادا و حتی ايالت​های شمالی امريکا که زمستانهای سردی داشته٬ هيچگاه در طول تاريخ چنين چيزی اتفاق نيفتاده که بدليل سرمای مثلا منهای بيست درجه فشار گاز داخل لوله​ها افت کند و باعث قطعی آن شود. مردم گاز را برای روزهای سرد زمستانی نياز دارند نه برای وسط تابستان. اين مسائل و بحران​های سوء مديريتی مال کشورهای بدبخت و بيچاره​ای مثل ايران است.
    اتفاقا موضوع بعدی که بنقل از سايت بازتاب در ادامه موضوع قطع گاز گذاشته​ای خيلی بهم مربوط است. شما ببين چه هالوهايی سردار اين مملکت بوده و هستند و چقدر از فرهنگ استفاده از تکنولوژی پرت​اند. مثلا نوشته:… وقتی چرخهای هواپيما باز نشد و بسمت تهران برگشت٬ سردار دستور داد نخير ! آقاجان! دور بزن! برو بسمت اروميه!!!…»
    آخه يکی نيست بگه: گوشکوب! هواپيما که درشکه نيست تا هرجور دلت خواست امر و نهی کنی. وقتی اشکال فنی داشته باشد عقل و تدبير لازم دارد نه قلدری و خريت.
    همين اشکال در همه زمينه​های مملکت هست از جمله در مديريت انرژی.
    اينکه من ميگفتم اينها بادکنکی رشد کرده​اند و فقط شعار ميدهند و حرفهای گنده گنده ميزنند بخاطر اين چيزها بود.
    ————
    پاسخ:
    آخه ملا جان این استدلال‌های شما بجا و معقول ولی شما بگو ببینم چرا این کمبود یک مرتبه امسال که در جهان برعکس کمبود انرژی وجود ندارد یک مرتبه در ایران درست بعد از تصویب قطعنامه شورای امنیت بوجود می‌آورد؟
    در بی کفایتی اینها حرفی نیست ولی در مکاری اینها هم حرفی نیست. اینها در حرامزادگی نخبه عالم اند و همه هوش و ذکاوت خودشان را در دزدی و حرامزادگی بکار می‌برند بجای اینکه در راه های مفید بکار ببرند.
    تازه آن داستان شهادت و هواپیما و الخ هم کشک است و برای فریب مردم وگرنه این همه اطلاعات چگونه با این دقت از هواپیمایی که سقوط کرده بدست این آقایان رسیده؟

  2. زیتون says:

    حسن آقا جان ما خیلی وقته گوشی دستمونه:)
    در ضمن خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها تونستم با یک فیلتر شکن خوب بیام اینجا. امیدوارم اینو هم زود فیلترش نکنن..

  3. behdad says:

    اقا من نميدونستم نروز هم بلاگر داره کلی ذوق زده شدم
    +++++++++
    نروژ نه تنها بلاگر داره بلکه خیلی هم داره البته بیشترشون نروژی هستند و به نروژی می‌نویسند

  4. محسن says:

    سلام. من بیشتر با حرفهای ملاحسنی موافقم یعنی بی‌کفایتی آقایون و گوگول بودنشون. ما الان سه ساله که در امارات زندگی می‌کنیم اما باور کنید امسال به طرز عجیبی اینجا سرد شده و همه لباس گرم پوشیده‌اند و حتی عده‌ای دست به خرید بخاری زده‌اند. غرضم این است که واقعا سردی هوا در این منطقه اتفاق افتاده است ولی بی‌کفایتی اینها در درجه اول است. هرچند که در مکاریشان شکی نیست.

  5. شق مراد says:

    تو هم كسخل بودي كس خل تر شدي
    اينها همه از گوساله بودن مديريتي است ببم جان، ربطي به هوش و ذكاوت ندارد
    +++++++
    پاسخ:
    آقای شق مراد عزیز پس بنا به استدلال شما این کس خل‌ها 27 ساله که دارند بر شما ملت حکومت می‌کنند!؟
    خوب اگر بخواهیم اینگونه نتیجه گیری کنیم که خیلی بد می‌شه که! یعنی بلا نسبت ملت ایران از این گوساله‌ها 27 ساله دارند فریب می‌خورند؟
    به قوا معروف می‌گن به کلاغ گفتند منار تو کونت. کلاغ گفت بابا یک چیزی بگو که بگنجه! منار که تو کون کلاغ نمی‌ره.
    اگر اینها گوساله بودند که نمی‌تونستند 27 سال بر اون ملت حکومت کنند که انشتین!!

  6. سلام دوست من منهم به مانند شما فكر ميكنم كه اينگونه باشد چون در گرماي تابستان نيز چنين اتفاقاتي را در مورد برق بخصوص در مناطق جنوبي ايجاد كرده بودند تا مثلا مردم بيشتر احساس نياز به انرژي داشته باشند و انرژي هسته اي حق مسلم آنهم از نوع نياز اوليه جلوه كند.شاد باشيد.احمدپور

  7. atash says:

    به خوب نکته ای اشاره کردی .
    اما حتی اگر هم کمبود و نارسائی در برق و آب رسانی وجود داشته باشد باز مردم این سوال را مطرح می کنند آیا اگر هزینه ای که دولت به نام کمک های مالی به لبنان و بعضی کشورهای معین پرداخت می کند آن راصرف حل بحران برق و گاز و آب در داخل کشور خود کند نمی توانست بر این مشکلات فایق آید ؟
    موضوع این است که دولت باصطلاح فرهیخته اهداف منظور داری را دنبال می کند که هیچکدام منافع مردم را مد نظر ندارد .

  8. نسرین says:

    حسن آقا جان
    ایمیلی را به این آدرس :
    hasanagha@c2i.net
    برایت می فرستم برگشت می خورد !
    اگر آدرس ایمیل دیگری داری لطفا بنویس .

  9. نسرین says:

    حسن آقا جان
    ایمیلی را به این آدرس :
    hasanagha@c2i.net
    برایت می فرستم برگشت می خورد !
    اگر آدرس ایمیل دیگری داری لطفا بنویس .

  10. ali says:

    ba salam
    lotf mikonid befarmaeed in ghalebe shoma ke man baraye blogfa estefade kardam chera archivesh faal nemishe?? lotfan rahnamee konid.
    sepas az marhamateton

  11. bahram khan says:

    آخه مادر قحبه ها شما دلتون برای ملت سوخته یا منافع خودتون و اون کیر صاحب مردتون
    همتون عقده جنسی دارید و همش به خاطر کیرتون دارید زور میزنید
    از کجا معلوم شما به قدرت نرسید واز اینها خارکسده تر نباشید
    برید کونتونو بدید بدبخت های روانی
    ملت ایران دیگر فریب نمیخورد

  12. حسن آقا بادرودی گرم….
    درست زدی وسط خال….
    بلی این هم یک نمایش کمدی مسخره است برای توجیه تلاش های اتمی – زیرزمینی رژیم برای بدست آوردن کلاهک اتمی وبرای باج گیری ازجهان جهت تثبیت خود……..
    ولی مردم ما دست این شیادان را خوب می خوانند واین نمایشنامه هارا تماشانمی کنند
    موفق باشی…….. سفرخوش

  13. hamed says:

    سلام
    کیرم به ناموس اون کسی که وبلاگ خسن آقا رو تاسیس کرده
    همشون تو این وبلاگ چرندیات مینویسید خودتون هم نمیدونید چی میگید شما دلتون برای ملت نسوخته؟؟
    آخه بدبختها اگه شما آدم بودید فرح و محمد رضا رو نگه میداشتید
    لیاقت شما همین احمدی نژاده و بس اگه انرژی هسته ای هم میخواند برای اینکه انرژی فسیلی رو به پایانه و در غیر اینصورت باید با از آب کوس مادراتون انرژی تامین کنید ملت نفهم ایران که هنوز طرز استفاده از آب و گاز و برق و تلفون رو نمیودنه لیاقتش همینه و بس
    پس برید کشکتون رو بسابید اینقدر هم برای این مملکت تعیین تکلیف نکنید اگه عرضشو دارید برید حزب تشکیل بدید و مردانه بجنگید نه مثل خاله زنکها غر بزنید و آه و ناله کنید و همش سرکوفت بزنید
    خدا نگهدار
    \”امیدوارم که عقل تو سرتون بیاد و بفمهید که ملت ایران لیاقتش همین است و بس \”

  14. Ramin says:

    Hasan joon dar hali ke harfet kollan doroste va dametam garme vali in yeki ro mishe goft 3 kardi
    Khob hala chera? vaaseye inke Global warming maneesh in nist ke hame jaa yeknavaaxt garm mishe balke miaangeen hast ke garm mishe … vali ina mixaan began maa haste laazem daarim ke Roohoazy bazi mikonan.
    In Jaakesh ke be Mellate Iran fohsh mide baayad bedoone ke val-sheitan mellat masoole gaaeedane Khaar-madaresh naboodan bere begarde bebine kiaa boodan be hamoona fohsh bede
    Zat Ziaad

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی