Jan 04 2007

آدم دروغگو کم حافظه است!

نوشته:     :::       5 پیام

آدم دروغگو عاقبت دستش یک جایی باز خواهد شد این ممکن است دیر و زود داشته باشد ولی سوخت و سوز ندارد. آقایانی که بعد از انقلاب به مرور زمان ریش گذاشتند و بعضی حتی عمامه و عبا بر سر و دوش گرفتند و با شعبده بازی یک شبه شدند عالم دینی و از این دکان تازه راه اندازی شده نان شبی برای خود دست و پا کردند نمی‌دانستند که روزی روزگاری این دروغ‌ها و حقه بازی‌ها گریبان خودشان را خواهد گرفت.
از همه اینها جالب تر این تازه مذهبی شده‌ها هستند که اکثرا به قول معروف کاسه از آش داغ تراند و یا به قول اروپایی‌ها از پاپ هم کاتولیک‌تر تشریف دارند.
دولت چی‌های دولت احمقی نژاد از این دسته آخری هستند. اکثرا از آن شارلاتانهایی هستند که در حقیقت هیچ علاقه‌ای هم به مذهب ندارند، تنها چون این مذهب دکان دو نبشی بوده اینها هم دکان داران این دکان شده‌اند به همین خاطر یک مرتبه می‌بینی در این شیادی‌ها و دروغ پردازی‌ها یک مرتبه یادشان می‌رود که کجا ایستاده‌اند و جای پایشان کجاست یک مرتبه می بینی یک قدم بدون محاسبه بر می‌دارند و خلاصه خر بیار و باقالی بار کن یا به قول معروف احمدی نژاد بیار و باقالی بار کن. داستان این آقای رحیم مشایی هم از همین نمونه است. آقا گویا از آن مذهبی‌های دو آتشه هست!! البته از نوع دکاندار آن. این آقا یک مرتبه می‌رود ترکیه و در یک کنفرانسی شرکت می‌کند و یک جا فراموش می‌کند که وقتی شدی رئیس یا وزیر یا وکیل همه چشمها به تو خیره هستند و همه حرکات ات را زیر نظر دارند. خلاصه آقا فراموش کرده و یک مرتبه بدون اینکه حواس ش باشد بعد از یک رقص رقاصان ترکیه‌ای برداشته و نه زیر گذاشته و نه رو با شور و شوق فراوان دست زده و پایکوبی کرده، حالا هم عده‌ای از خود او رند تر فیلم آقا را گرفته‌اند و می‌خواهند بوسیله این فیلم او را بکنند توی قوطی مار گیری. خبر را بخوانید و پایین همین خبر را هم مصاحبه او را با یک خانم خبرنگار که با زیرکی آقا را سوال پیچ کرده گوش بدهید تا گوشی دستتان بیاید.

نوشته: در ساعت: 12:07 am در بخش: ملای حیله گر

5 پیام  |           

5 پیام به “آدم دروغگو کم حافظه است!”

  1. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    بدبخت قومی که ارزش هاشان این چیزهاست، و خوشا آزادگانی که به نکبت این گونه پرسش و پاسخ تن نمی دهند و امر به عبوسی و نهی از خوشی را به پر کاهمی هم نمی گیرند. سال نو میلادی بر تو خجسته باد و شاد و سبز باشی با پریرویان که رقص سرخوش و سبکبالشان لبخند زندگی است. ما را چه غم که ماتم مرگ ارزانی کل طایفه آبکشان جانماز باشد!!!
    ————
    پاسخ:
    والد جان سال نو میلادی تو هم مبارک و خوب باشد.
    قربانت گردم این حضرات ریشه در کثافات 1400 ساله اسلام دارند و به این راحتی ها خلاصی از دستشان میسر نیست. باید یک انقلاب فرهنگی اساسی در ایران انجام شود تا از دست ریشه این کثافات رها شویم

  2. حسن آقا
    شنيديد که اين آقای رحيم مشايی چی گفته؟
    گفته من وقتی ديدم بساط رقص و آواز را پهن کردند اعتراض کردم و گفتم:
    No Islamic
    يعنی جان من دقت بکن که سطح دانش اين آقايون در چه حدی است . دو کلمه زبان خارجی بلد نيستند و لی چپ و راست با پول اين ملت بدبخت ميروند کنفرانس های بين المللی شرکت ميکنند. آخه اين چه زبان دیپلماسی است؟ اصلا بهتر است در اين مورد يک طنزی بنويسم تا دلم خنم بشود
    ————
    پاسخ:
    ملا جان به این می‌گویند شایسته سالاری به سبک ملایی

  3. Ali says:

    سلام حسن آقو. مخلصیم. همه این اسمهایی که نوشتی میشناسم و بهشون یک ارادت ( ترسی ) دارم. یکی از بچه ها زنگ زده میگه پسر یکی از اقوام سی سختی این سایت را میخونه و شاید سی سخته خوشش نیاد… ولی کامنتت خیلی باحاله..میدونم که حتما بهش میگن…ارادتمندم. علی.

  4. SHIVA says:

    بی ربطه به موضوع نوشتنت ولی تو برای چی دائم از اسرائیلی ها بد میگی یا لابی رو زیر سوال میبری ؟؟؟ معلوم هست چه بلایی سرت اومده که داری ادای درخشان رو در میاری و از اونور نظام رو زیر سوال میبری از اینورم لابی رو ؟ حالا هر کاری هم اسرائیل بکنه و حالا گیریم اشتباه تو باید اینطوری مسخره کنی ؟!!!!!!!! این همه خبر دیگه تو فقط چسبیدی به اینا ؟!!! دم خروسه یا قسم ابوالفضل ؟ میشه اینقدر گیر الکی ندی ؟

  5. کيانوش says:

    شــارلاتان هـم شـارلاتان هـای زمان شــــاه

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی