Jan 03 2007

بشتابید، وبلاگ خود را ثبت نام کنید تا کامروا شوید!!

نوشته:     :::       1 پیام

رویا خانم در پیام گیر مطلب دیروز خبری را نوشته در رابطه با این موضوع که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار ثبت نام وبلاگ‌ها شده و اینکه اگر کسی نرورد و وبلاگ یا سایتش را ثبت نام کند، دولت از فعالیت‌اش جلوگیری خواهد کرد و احیانا وبلاگ یا سایت مربوطه را فیلتر خواهند کرد. رویا خانم پس از نوشتن خبر پیشنهاد کرده‌اند که وبلاگ نویس‌ها این ثبت نام را تحریم کنند و الخ.
دوست عزیز در فارسی ضرب المثی هست که می‌گوید “اول برادری ات را ثابت کن بعد ادعای ارث کن”. حالا این ثبت نام وبلاگ‌ها و مزخرفات دیگری که آقایان فرموده‌اند هم از همین نوع است. آقای رئیس جمهور و شرکاء باید اول برادری خودشان را ثابت کنند و بعد بیایند از این حرف‌های بزرگتر از دهانشان بزنند. ما اصلا برای آقایان مشروعیتی قائل نیستیم که بخواهیم برای این کار یا کارهای دیگر از ایشان اجازه بگیریم.
آخه خنده دار نیست!؟ اکثر کسانی را که آقای رئیس جمهور و شرکا در پی ثبت نامشان هستند همگی قبلا سانسور شده‌اند، اگر وبلاگی هم هنوز هست که سانسور نشده یا سیاسی نمی‌نویسد و به قول معروف وبلاگ بی خطر است یا اینکه وبلاگ از نوع طرفدار رژیم است وگرنه باقی را که آقایان قبلا سانسور کرده‌اند. پس این چرندیاتی که آقایان حکومت چی می‌فرمایند اصلا تاثیر در ما و امثال ما ندارد. ما نه از ایشان اجازه شروع گرفته‌ایم و نه برای ادامه آن نیازی به اجازه ایشان داریم. در ضمن ما و امثال ما حتی حکومت ایشان را قبول نداریم چه رسد به اینکه معاون یا وزیر و وکیل ایشان را قبول داشته باشیم که بخواهیم به حرفهای ایشان وقعی بگذاریم. در حقیقت این عمل آقایان هم از روی استیصال است، چونکه در جوامع بین‌المللی دارند از هر سو تحریم می‌شوند و زیر فشار شدید قرار دارند به همین خاطر هم هست که برای نشان دادن قدرت می‌خواهند مثل پهلوان پنبه یقه چهار تا وبلاگ نویس بیچاره را بگیرند. ما هم که برای ایشان تره خورد نمی‌کنیم پس زیادی جدی نگیرید آقایان را، خودشان خجالت خواهد کشید و این چرندیاتشان هم مثل قبلی‌ها به مرور زمان به فراموشی سپرده خواهد شد.

نوشته: در ساعت: 5:32 pm در بخش: کامپیوتر و اینترنت

1 پیام  |           

1 پیام به “بشتابید، وبلاگ خود را ثبت نام کنید تا کامروا شوید!!”

  1. فاطمه رحیمی says:

    خوش آمدین آقا چشمهای ما روشن که برگشتین! از وقتیکه تحریم اقتصادی برگزار شده است دولت بیشتر متحصب شده است. وبلاگ تنها راهی است که ما میتوانیم چیزی که در دلماست اظهار کنیم و این آقایان میخواهند آن را هم از ما بگیرند. دنیا با ما روابط ندارد به خاطر دولتما وآقایان میخواهند وضع را وخیمتر کنند. آخر چه کار کنیم ما؟
    ———-
    پاسخ:
    چه کار کنیم!؟
    با تحریم به دنیا بفهمونیم که ما اینها رو نمی‌خواهیم، به همین سادگی

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی