Dec 08 2006

خطر نزدیک است

نوشته:     :::       8 پیام

اوضاع نابسامان عراق و واماندگی ابر قدرت آمریکا و قدقد کردن آخوندها و دیگر جانواران شیعه، جهان را دارد به وضع بسیار خطرناکی نزدیک می‌کند. در چنین شرایطی تنها نوری که در انتهای تاریکی می‌توان دید گروه بخصوصی از ملت ایران هستند که شاید در چنین شرایط حساسی بتوانند ریشه این حرامزادگان را از بیخ و بن برکنند.
ممکن است عده‌ای گمان کنند که این یک شعار است، خیر عزیز دلم این شعار نیست این ادعا بر اساس داده‌هایی است که در این سالهای شوم به مرور زمان شاهد آن بوده‌ایم. چند مثال کوتاه می‌زنم تا یادآوری شده باشد، از روند قدرت گرفتن ملاها تا افول و حالا که در حقیقت دارند به آخر خط نزدیک می‌شوند. البته اگر آن گروه از ملت ایران که پیشتر نوشتم حرکت نهایی را با هشیاری انجام دهد. در غیر این صورت نه تنها خاورمیانه در خطر است، که جهان را نیز این شرایط خطرناک تهدید می‌کند.
روزهای اول حکومت آخوندی را بخاطر دارید؟ آقایان برای کوچکترین مخالفتی مخالف را بلافاصله اعدام می‌کردند. کار به جایی رسیده بود که گاهی اوقات حتی افراد خودی را هم اینها اعدام کردند. یادتان می‌آید آن دورانی را که فاصله بین اعدام و آزادی فقط خلق و خوی یک آخوند مافنگی بود بنام حاکم شرع؟ کجا رفت آن اقتداری که آقایان در اوایل انقلاب داشتند؟ همه را ملت ایران قدم به قدم به عقب راند. یادتان می‌آید که حتی تیغ صورت تراشی هم نمی‌توانستید بخرید، چونکه تراشیدن ریش هم ممنوع شده بود. کجا رفت آن اقتدار!؟ حالا باید دنبال بوتیک‌هایی بگردند که لباسهای آنچنانی می‌فروشند، کجا رفت آن همه اقتدار!؟ همه این عقب نشینی‌ها بدست با کفایت ملت ایران (همان قشری که در بالا از آن یاد کردم) همان قشری که در هر شرایطی آگاه است و هشیار، همان‌هایی که در بدترین شرایط با پذیرش بزرگترین ریسک‌ها نوری بودند در انتهای تاریکی سیاه چال آخوندی.
یادتان می‌آید سالهای 60 را که در اروپا هم از دست اوباش رژیم آخوندی در امان نبودیم و حتی در خیابان‌های پاریس هم با اسپرای فلفل تردد می‌کردیم تا اگر مورد تعرض اوباش رژیم قرار گرفتیم بتوانیم از خود دفاع کنیم!؟ کجا رفت آن اقتدار آقایان!؟ آن اقتدار هم با پشتکار عده‌ای از ملت شکسته شد.
یادتان می‌آید سالهای هفتاد را؟ همان دورانی که اقتدار آخوندیسم به اندازی افول کرد که مجبور شدند به کارهای سیاسی فرهنگی روی بیاورند و اسهال طلب بشوند و ملت را از این طریق فریب بدهند. آن دوران هم گذشت و ملت باز هم آگاه تر و قدرتمند تر شد و اقتدار آخوندی باز هم افول کرد.
وقتی مدعی می‌شوم که اگر کسی بتواند این رژیم را به زباله دان تاریخ بفرستد فقط ملت ایران است، دلیل دارم برای این ادعا.
ابر قدرت آمریکا که هم با سیاست نابخردانه‌اش در این 27 سال و هم با اقتدار نظامی‌اش در این چهار پنج سال گذشته تنها به قدرت گرفتن هر چه بیشتر رژیم آخوندی و بنیاد گرایی اسلامی کمک کرده، حالا هم یقینا می‌رود تا با توافقی با رژیم آخوندی خود را از باتلاق عراق نجات دهد و ملت ایران هم یقینا هیچ اهمیتی برای ابر قدرت ندارد. اینجاست که ملت ایران باید آستین بالا بزند و جهان را از یک حکومت فاشسیستی نجات دهد. این کار سترگ تنها از دست با کفایت ملت ایران بر می‌آید، زیرا در جهان امروز تنها ما هستیم که 27 سال این رژیم را از نزدیک مطالعه کرده‌ایم و همه نقاط ضعف آنرا به خوبی می‌شناسیم و می‌توانیم در بزن‌گاه تاریخ تیر آخر را شلیک کنیم و این هیولای خطرناک را به جهنم بفرستیم. نگاه کنید به دیگر کشورهای اسلامی، همگی روز بروز بیشتر به طرف اسلام گرایش پیدا می‌کنند در عوض ایران روز بروز از اسلام فاصله می‌گیرد. بی دلیل نیست این تفاوت، این تفاوت از آنجا سرچشمه می‌گیرد که ما تنها ملتی بودیم که 53 سال پیش دست بزرگترین قدرت استعماری جهان را از ثروت ملی خود کوتاه کردیم.
یقینا دسیسه‌های آخوندهای حاکم برای حفظ قدرت تا آخرین نفس ادامه خواهد داشت و در این میان تنها زمانی از شر آنها خلاص خواهیم شد که هشیار باشیم و فریب نخوریم.
یقین بدانید آنهایی که امروز در داخل و خارج از ایران برای رژیم تبلیغ انتخاباتی می‌کنند، همانهایی هستند که در سالهای 60 و 70 رژیم را در کشتار آزادی خواهان یاری می‌دادند. اینها همه نشانه افول اقتدار رژیم است تا سرنگونی رژیم راه چندانی باقی نمانده تنها باید مراقب این حقوق بگیران رژیم بود و افشایشان کرد.
وقتی تیر خلاص کن رژیم است.(تصویر زیر) برای جمع آوری رای شما در این نوع نمایش‌های مسخره انتخاباتی شرکت می‌کند، باید نتیجه گرفت که رژیم با اینکه در مقابل ابر قدرت آمریکا نسق می‌گیرد در برابر ملت ایران در حال به زانو در آمدن
رای شما به این رژیم نیروی ادامه حیات می‌دهد و مخالفت و تحریم، شلیک همان تیر آخری است که از آن نوشتم، این نیرو را از دست آنها بگیرید تا افول بیشترشان را شاهد باشید.
این ویدئو را هم ببینید

ahmadi_bogando.jpg

نوشته: در ساعت: 8:41 pm در بخش: انتخاباتی

8 پیام  |           

8 پیام به “خطر نزدیک است”

  1. فرهاد says:

    شرکت در انتخابات به نوعی باعث آرامش خیال آخوندها هم میشود چرا که می بینند مردم ساده ما هنوز امیدوارند تا اگر تغییری هم قرار باشد ایجاد شود ، از درون حاکمیت و بدست همین آخوند ها و آخوندکهایی مانند اصلاح طلبان شکل گیرد.
    ————
    پاسخ:
    فرهاد عزیز این درست همان مطلبی است که باید به آن توجه کرد. این رای دادن‌ها دقیقا همان چیزی است که آخوندها نیاز دارند تا با یک کارت برنده سر میز مذاکره با آمریکایی‌های شکست خورده بنشینند و خود را به عنوان رهبر خاورمیانه جا بزنند. فعلا که اسرائیل در مقابل پادوهای آخوندی (حزی االه لبنان و حماس) شکست خورده، پس سرمایه‌داری جهانی نیاز به یک نیروی دیگر برای کنترل منطقه دارد و رای ملت ایران تنها چیزی است که رژیم برای کسب چنین مقامی به آن نیاز دارد

  2. mar mar says:

    in khatami bi orzeh ke reis jomhour bud ba dolat va kol e majlese sheshom ke daste aslah talab ha bud che kar kardand hala hey entekhabat entekhabat mikonan

  3. سلام
    و
    لینک
    مستقل / اتوماتیک / بدون سانسور
    فهرست وب ایرانی : نمایه ها

  4. سرهنگ صادق حمايت says:

    دوست گرامی در خواب تشريف داريد. البته شوربختانه به نظر می رسد امريکا واقعا دارد به ايران باج می دهد برای بيرون آمدن از باطلاق عراق ولی اگر می بينيد رژيم برای مثال ديگر به ريش ملت گير نمی دهد و مخالفان را قلع و قم نمی کند به شدت قديم برای اين است که می داند اينها ديگر تيشه ای به ريشه رژيم نمی زنند. مثل يک درد خفيف مزمن و نه يک بيماری سرطان مرگ آور. بازی را باخته ايم جناب بدون يک تحريم و عدم جمایت همه جانبه خارجی ها آخونده محکم سرجايشان نشسته اند.

  5. هاله says:

    راستی راستی فاشیزم اسلامی از انواع دیگه فاشیزم کریه‌تر هست.
    روری می‌گه این رئیس‌جمورتون تو این عکس چنان بچه رو نگاه می‌کنه انگار داره به نهارش نگاه می‌کنه!

  6. هاله says:

    خودت خوبی حسن آقا جان؟
    +++++++++
    قربان مرام ات هاله جان من هم خوبم
    سلام آقا و دختر را هم برسان پیشاپیش هم عید سعید و باستانی نوئل را هم به همه شما تبریک می گویم

  7. اگر بفهمیم ، کاملاً همین طور است که شما می گویید خسن آقای عزیز . امّا آخوند چنان بلایی به سر ما مردم آورده که باور نمی کنیم که هستی اش به گوزی بند است …

  8. https://iranbbb.org says:

    با درود
    برای مبارزه با سانسور سایت ایران ب ب ب ضد فیلتر شد خواهشمندیم به دوستان در ایران خبر بدهید، پاینده ایران و ایرانی
    https://iranbbb.org

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی