Nov 21 2006

هم وطن بیدار شو!

نوشته:     :::       9 پیام

روز 27 آبان توحید غفارزاده یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد سبزوار، به ضرب چاقوی یک دانشجوی عضو بسیج دانشجويی کشته شد. به همین راحتی فرزندان آن دیار اسلام زده را سر می‌برند و سلاخی می‌کنند هیچ کس هم عکس‌العملی نشان نمی‌دهد
محسن فلاحیان فرزند آخوند علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت رسمن‌جانی در یک درگیری لفظی با یک گروهبان بیچاره که در خیابان نظام آباد صورت می‌گیرد گروهبان ارتش به نام بیگی توسط چندین گلوله که بوسیله محسن فلاحیان شلیک شده بود کشته می‌شود. تحقیقات عدالت خانه آخوندی نشان داد که محسن فلاحیان پسر آخوند فلاحیان وزیر اطلاعات دولت رفسنجانی میباشد و دادگاه عدل اسلامی پس از یکسال محسن فلاحیان را به دلیل دفاع از خود تبرئه می‌کند!
آقایان هر بلایی که بخواهند سر ملت می‌آورند و هچی قدرتی هم نمی‌تواند حتی از آنها بپرسد چرا؟
حادثه متروی کرج که روحانی نیروی انتظامی (بسیجی)، جوان 20 ساله‌ای را به نام علی احمدی پور به قتل رساند را به خاطر دارید؟ ملای جلاد، جوان 20 ساله را در برابر چشمان مردم در روز روشن سلاخی می‌کند و حکمی شبیه به این می‌گیرد. تازه با شناختی که از دستگاه عدالت خانه عدل علی داریم اینکه حتی این حکم نیز اجرا شده باشد بعید می‌نماید
عاطفه رجبی را که حتما بخاطر دارید!؟ همان دختر بیچاره 16 ساله‌ای که بوسیله قاضی و مامورین انتظامی نکا مورد تجاوز قرار گرفته بود و مامورین دولت عدل علی برای اینکه کسی از این ماجرا با خبر نشود با سرعت تمام دخترک بیچاره را به جرم فحشا اعدام کردند. عدل علی را می بینید!؟
از این بدتر قاضی القضات حکومت آخوندی سعید مرتضوی با دستان خود ژورنالیست بی دفاع زهرا کاظمی را در زندان به قتل می‌رساند باز هم آب از آب تکان نمی‌خورد. با عرض پوزش از اشتباه من! آب از آب تکان می‌خورد! قاضی مرتضوی به خاطر این خدمت شایان از پست قاضی معمولی به پست قاضی القضاتی حکومت عدل علی ارتقاء درجه می‌یابد. این همه جنایت تنها گوشه‌های کوچکی از جنایات این رجاله‌ها ست، اینها سر سوزنی است در کنار جنایاتی که ملاها در این 27 سال انجام داده‌اند. قتل های زنجیره ای را به خاطر دارید!؟ قتل عام سالهای 67 را چطور!؟
می‌گویند وقتی که مغول‌ها به ایران حمله کرده بودند، تعدادی از جنگجویان مغول در بین راه چند ایرانی را می‌گیرند و چون سلاح همراه نداشته‌اند به آنها می‌گویند همین جا بایستید تا برویم و شمشیر بیاوریم و سر شما را ببریم، فلاکت زده‌های ایرانی هم همان جا می‌ایستند تا سربازان بروند و شمشیر بیاورند و سرشان را ببرند.
آیا به نظر شما شرایط امروز مثل آن دوران نشده!؟ آیا زمان آن نرسیده که در مقابل این همه بی عدالتی و جنایت بایستیم و اجازه ندهیم این چنین این اعراب بدوی هم میهنان ما را سلاخی کنند؟

نوشته: در ساعت: 7:26 pm در بخش: حقوق بشر

9 پیام  |           

9 پیام به “هم وطن بیدار شو!”

  1. اردشیر says:

    حسن آقا جان
    این جنایت های رژیم در کارنامه سیاهش ثبت می شود و روزی تک تک این جنایتکاران را در دادگاه ها رسیدگی خوایم کرد. تمام آنهایی که با این رژیم همکاری می کنند در مقابل ملت ایران پاسخ گو خواهند بود بدون کمترین تردید و گذشت. توحید را متاسفانه بدون دادن مجال به ما از ما گرفتند. او را کشتند و در این مقطع بغیر از عذا داری برای مرگ یک هموطن دیگر بدست رژیم خونخوار کاری نمی توان کرد تا روز بازخواست ملت از این خونخواران همان روز قیامتی که آنها دائمن ازش دم می زنند روزی است که باید در مقابل ملت پاسخ گو باشند. روز قیامت آنها فرا خواهد رسید بدون شک.

  2. سلام، برایتان ایمیلی فرستادم. خوشحال میشوم از دریافت آن مرا مطلع سازید. صمناً من هم در این زمینه یاداشتی نوشته ام.
    ————-
    پاسخ:
    متاسفانه من هیچ میلی از شما دریافت نکرده ام
    لطفا مجددا ارسال فرمایید

  3. به احتمال زیاد در قسمت اِسپم گرفتار شده است. دوباره هم فرستادم. اینبار به اِسپمها سر بزنید.
    +++++++
    حق با شماست این اسپم ها پدر مان را در آورد باور کنید.
    پاسخ میل را ارسال کردم

  4. شباهنگ says:

    اینها جنایاتی است که افشا می‌شوند و خبرش به بیرون درز می‌کند، صدها برابر این، جنایات و آدمکشی‌هایی است که به گوش کسی نرسیده است! در برخی مواقع حتا خانواده و نزدیکان قربانی هم از چندوچون جنایت با خبر نمی‌شوند، فکر می‌کنند که فرزندشان گم شده و یا بلایی سرش آمده است و بسیار خانواده‌ها هستند که جرعت شکایت ندارند، آنها را ترسانده‌اند و… روزی که این رژیم منفور سرنگون شود، آن وقت است که چه سندها از این جنایتکاران رو نشود!

  5. Omid says:

    سلام دوست عزيز
    حرفهايتان كاملا به جاست ولي استفاده ار عبارت “اعراب بدوي” بوي نژاد پرستي مي دهد.البته من خودم فارس هستم ولي معتقدم نژاد باعث برتري هيچكس نيست. اگر اعراب و ياحتي مغولها در برهه اي از زمان جناياتي مرتكب شده اند شايسته نيست كه تا ابد فرزندان و نژاد آنها را در مقابل اعمال اجدادشان مجازات كنيم و يا حتي به آنها طعنه بزنيم. موفق باشيد.

  6. کيانوش says:

    چـی بـگم بابا
    این ملت بیــماره
    فـرهـنگـش بیماره
    اخلاقـش بیـماره
    نگاهـش بیماره
    . . .

  7. Babak says:

    Durood. Det er velnok vldig meget rigtigt hvad du skriver om os Iraner.Jeg tror også at vi er ikke mere end nogle gosfand. Hvad skal der til atIranere i Iran og os som er her ude skal sammeles og står op mod en anti Iransk regime som mula regime.Er vi som har valgt at borsætte sig her ude har nogensinde stået sammen? er det måske på tide at vi som kan og bor i et frit lad sammeles at står sammen mod islamister. Det er eneste vejen frem. Håber at du tager det op i dil side sådan at alle kan bidrager til en fælles løsning. Be-durood

  8. دوست says:

    ما هرچه داريم از اسلام داريم.
    از جمله همين ها که گفتي

  9. سيكتير says:

    مملكت تحت رهنمود هاي مقام شامخ ولايت است
    اين چيزها توطعه ايادي استكبار جهاني است

اخبار و مطالب خواندنی