Sep 13 2006

پیام یک هموطن

نوشته:     :::       2 پیام

توصیح: این متن رو یکی از دوستان در پیام گیر مطلب دیروز نوشته بودند. من با اضافه کردن یک توضیح چند سطری وسط های مطلب براتون میزارم اینجا بخونید تا با مشکلات اون مملکت وبا زده یک کم بیشتر آشنا بشید.
سلام:شنبه هفته نامه بازار کار رو خریدم برا پیدا کردن کار یه سر تیتر جالب داشت تو صفحه دوم کاشک بتونی گیر بیاری چاپ کنی اگه نتونستی برات میفرستم متن از طرف حداد عادل رییس محترم مجلس اسلامی بود:جوانان را به یک مشت آدم متوقع بیکار تبدیل کرده ایم رییس مجلس شورای اسلامی گفت ما نباید سطح توقع ومطالبات غیر واقعی مردم را بالا ببریم.وی در نشست شورای اداری استان لرستان در خرم آبادافزود:همه مدیران باید مراقب باشند که فرهنگ کار در ایران تضعیف نشود(خدا پدر ومادر فرعون بیامرزه) وی با بیان اینکه چرا مردم اینقدر از دولت اشتغال میخواهند اظهار داشت ما چه اشتباهی کردیم که طی 27 سال همه می‌گویند بیکاریم(مشکل از قانون اساسی هست، که جمهوری اسلامی رو موظف کرده که برای هر شهروند ایرانی کار، مسکن و تحصیلات فراهم کنه، بدید عوضش کنن راحت شید) وی گفت 30 سال پیش پدیده بیکاری وجود نداشت چرا که فرهنگ کار بود وهر کجا میرفتی آمار بیکاری ارایی نمی شد اما الان با شیوه های غلط آموزشی جوانان را به یک مشت(توجه کنید جمع بستن رو یک مشت معمولا برایس اراذل و اوباش به کار میره) آدم متوقع بیکار تبدیل کرده‌ایم. رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد آنها را(فکر می‌کنید منظورش چه افرادی هستند!؟) به یک عده آدم یقه سفید دیپلمه و لیسانسه تبدیل کرده‌ایم، بعد آمار میدهیم که بیکارند چون در واقع نمی‌توانند کار کنند. او به پرهیز مسئولان در افزایش مطالبات و توقعات مردم تاکید کرد و گفت باید این توپ را در زمین مردم انداخت و برای مردم روشن کرد که بازیکنان این میدان خود جوانان و مردم هستند. وی تاکید کرد باید روحیه زیاده خواهی را از مردم بگیریم.
خُسن آقا: جالبه! بد نبود یک خبرنگار با شهامت از این آقا می‌پرسید: مگر کس دیگری جز شما در این 28 سال گذشته حکومت کرده؟ درضمن این افزایش بی رویه جمعیت هم از هنرهای همین حکومت اسلامی است، مگر غیر از این هست!؟ گویا آقا فراموش کردند که قاعد اعظم خمینی دیوس تصمیم داشت ارتش 20 میلیونی تولید کنه! حالا کجاشو دیدن باید صبر کنند تا تمام این ارتش 20 میلیونی به سن کار برسه تا اونوقت ببینیم آقای حداد که تصمیم داشتند ایران رو تبدیل کنند به ژاپن اسلامی ببینند یک من آرد چقدر پرسم می‌بره!
جالبه نه!؟ اول طرز صحبت کردن دانشمند گرانمایه در جمهوری اسلامی رو که جوانان رو با اراذل و اوباش تو خیابون اشتباه گرفته. دوم اینکه الان لیسانسیه ما تو بدترین شرایط آب و هوائی جنوب دارند کار می‌کنن اون هم با حقوقی که در شرایط عادی در داخل شهر بهشون تعلق می‌گیره، یعنی خیری از شرایط سخت کاری و آب و هوائی نیست. این آقا شاید منظورش از یقه سفید داماد محترم‌شون باشه که پسر اون یکی آقاست، چون در حال حاضر کارشناسان کشور دارند پشت دستگاه کارخانجات کار آدم‌های بیسواد و عادی رو انجام میدن و حقوق آنها رو هم می‌گیرند. من به عنوان یک جوان ایرانی خواستار بر کناری این آقای محترم به علت توهین به 18 میلیون جوان ایرانی و معذرت خواهی رسمی مجلس از جوانان ایران هستم. اگه میشه این مطلب و برا سایر وبلاگ‌ها و سایت‌های دوستانتون بفرستید.
ممنون امیر از قزوین لیسانس مهنسی صنایع البته بیکاردر ضمن یه مدت هم تو شرکت به جای کارگر معمولی کار کردم
خُسن آقا: درضمن دوست عزیز عذر خواهی چی هست قربانت گردم! اینها باید بروند، همگی هم باید برند.

نوشته: در ساعت: 6:45 pm در بخش: اجتماعی

2 پیام  |           

2 پیام به “پیام یک هموطن”

  1. بهروز says:

    عجب روزگاری؛ خدا صبر و طاقت به این جوونها بده! داشتم به خبر گند دیگه رو میخوندم (حداكثر زمان دسترسی به موادمخدر در تهران ٢٠ دقيقه است) که درددل این هموطن رو دیدم، گفتم خدایا سرنگون کن دیگه باعث این همه حقارت و خفت رو که بسرمون میارن این کفتارهای درنده! حسن‌آقا، شما و من که تو اسکاندیناوی هستیم می‌بینیم که دید روی کرامت انسان – بدون در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی – در هر صورت و زمانی رعایت میشه – اگر یک مقام دولتی کوچکترین اهانتی به ملت بکنه اول مطبوعات خشتکش رو میکشه پائین، بعدش هم عمرآ باید با سیاست خداحافظی کنه. این رژیم ایران ذاتش و ارزشهاش ضد انسانیه، کثیفه! این روزها اینجا تو سوئد تب انتخابات داریم؛ تمام عمرم فقط اینجا رٱی دادم اونم با خوشحالی، همیشه هم این موقع‌ها بخودم میگم که چرا ملت در ایران حق رٱی آزاد ندارند!؟ امسال فکر کنم حداقل 3 تا نماینده ایرانی‌تبار وارد مجلس بشن اینجا – ایرانی‌تباراز حزب چپ و سوسیال‌دمکرات و سبزداریم تا راست و لیبرال و دمکرات‌مسیحی- مجلس شورای اسلامی جانیان و اون رئیس مفنگیش فقط دروغ بار ملت میکنن، بگو برادر ارازل اوباش اون کثافتهای عقده‌ای سادیسمی بسیجی و سپاهی هستن نه جوونهای پاک و بیچاره که این انقلاب ولدزنایان بهشاتحمیل شده، خدائیش خیلی غصه میخورم برای نسل سوخته جوونمون، حسن‌آقا امیدوارم بیشتر از این مطالب توی سایتتون ببینم، بنطر من بحث و فکر روی این نوع مطالب هم برای ملت در ایران و هم در خارج میتونه کانال گفتگوی سازنده‌ای باشه.
    http://www.iran-emrooz.net/index.php?/news1/10167/

  2. الاغنامه says:

    قُرب ِ رب می سازد از هر خر خری بالا بلند
    قدر ِ دوران پست و قدر ِ خر ز قربِ رب بلند
    آدمی بر قربِ رب چون ريد و رفت از باغ ِ خُلد
    رب خر آورد و خر از پالان ِ رب شد قد بلند
    عقل ِ خر را رب به وقتِ ختنه چون از بُن بُريد
    گردن ِ خر جای ِ عقلش شق و می باشد بلند
    در جهاد ِ با خرد بهتر ز خر اسبی نبود
    پشت ِ خر از رب بلند است و ز خر شد رب بلند
    در مرام ِ خر مجال ِ چون و چند و بحث نيست
    هر چه خر فرمايد از رب است و خر زان سر بلند
    در ضمن ازتوجهی که تو دوست بزرگوار، خسن آقا گرامی، به پيامهای اين کوچکترين دوست و هم ميهن خود داشته ای و آنها را جمع آوری و بايگانی کرده ای صميمانه سپاسگزارم. از تمام دوستان برای اشتباهات (تايپی و غير تايپی) فراوانی که در نوشتن پيامها کرده ام پوزش ميخواهم.
    شاد و پيروز باشی

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی