Sep 05 2006

یک میلیون امضا!!

نوشته:     :::       11 پیام

عده‌ای از همه جا بیخبر این اواخر علم امضا جمع کردن راه انداخته‌اند تا مثلا به خیال خودشان با جمع کردن امضا قوانین زن ستیز جمهوری اسهالی را عوض کنند. اینها خودشان را فریب داده‌اند! و می‌پندارند اگر یک میلیون امضا جمع کنند می‌توانند رژیم را مجبور کنند تا قوانین زن ستیز را عوض کند.
یکی نیست از این عقلای قوم بپرسد، خوب مگر قوانین دیگر این حکومت بهتر از قوانین زن ستیز آن است!؟ حالا گیرم فرض کردیم که همه قوانین آن مملکت فلک زده عین حقوق بشر است و فقط مانده که قوانین زن ستیز آنرا عوض کنیم، بعد جمهوری اسهالی می‌شود جمهوری گل و بلبل و همه به خوبی و خوشی می‌رویم پی کار و زندگی خودمان.
چقدر آن متفکری!! که این ایده را کشف کرده انسان نادانی بوده!
آخه آدم عاقل گیریم که شما با جمع کردن یک ملیون امضا که هیچ حتی شما 70 میلیون امضا هم جمع کردید و اینها هم ترسیدند! و جا زدند و قوانین را آنچنان که شما می‌خواهید عوض کردند!! آیا از خودتان پرسیده‌اید که این قوانین زن شمول را چه کسی می‌خواهد به اجرا بگذارد!؟ خوب عقل کل ها مگر در همان مملکت فلک زده با آن قانون اساسی کذایی‌اش کم قوانین زیبا در باره حقوق شهروندی وجود دارد!؟ مگر تا حالا در این 27 سال تاکنون شما دیده‌اید که همان قوانین قبلی که خودشان با دست خط خودشان نوشته‌اند و سرهم بندی کرده‌اند اجرا شده است که حالا بخواهند قوانینی که شما با امضا می‌خواهید بدست بیاورید اجرا کنند!؟ گویا این عقلای قوم یا از کون گیج تشریف دارند یا ریگی به کفش‌شان است و یا شاید هم از طرف خود رژیم ماموریت دارند تا چند روزی هم ملت را با این امضا جمع کردن‌ها سرگرم کنند.
آهای ملت این رژیم با قانون یا بی قانون، جنایت پیشه است و از جنایت پیشه نمی‌توان بجز جنایت توقع دیگری داشت، بیخود اجازه ندهید چندتایی مجددا مثل همان دوران خاتمی و اسهال طلبی شما را سرکار بگذارند. این رژیم با قوانین خوب و بدش باید به زباله دان تاریخ سپرده شود و جز این راه نجاتی نیست، فریب این شعبده بازی‌های سیاسی را نخورید.
پ.ن.:
کیانوش در پیامگیر نکته‌ای را گوشزد کرده بود که مرا مجبور کرد به نوشتن این پ.ن. تا اینکه شبهه‌ای پیش نیاید. کیانوش نوشته:
درود
بـعید میـدونـم کـسانی که این ایده رو داده اند به این خـیال باشـند که با یک میلیون امـضا قانـونی در ایران عـوض میـشه ! امـا این کار میـتونه یـک نـمایـش بزرگ از اعـتراض مـردمـی بـاشه که اسـم دهـن پـرکـنی داره و صـداش به گـوش دنـیا میرسـه و این خـودش در این شـرایط ایده خیلی بــدی هـم نیســت (بـهـتر از هـیچکار است)
الـبـته تـوضیح بـدم که مـن خـودم ســعادت امـضا کـردن نـداشــته ام ؛)
—————
پاسخ به شبهه کیانوش:
اگر اثر آن فقط همین بود که شما نوشتید حق با شما بود ولی متاسفانه چنین امضاهایی این نکته را القاء می‌کند که حداقل این امضا کنندگان به این رژیم امید بسته‌اند و از آن هم بدتر این نکته را مطرح می‌کند که امضا کنندگان از نظر حقوقی مشروعیت این رژیم را می‌پذیرند و در نتیجه چنین مساله‌ای سرنگونی و نامشروع بودن این رژیم را زیر سوال می‌برد.

نوشته: در ساعت: 8:19 pm در بخش: سیاسی

11 پیام  |           

11 پیام به “یک میلیون امضا!!”

  1. درود
    بـعید میـدونـم کـسانی که این ایده رو داده اند به این خـیال باشـند که با یک میلیون امـضا قانـونی در ایران عـوض میـشه ! امـا این کار میـتونه یـک نـمایـش بزرگ از اعـتراض مـردمـی بـاشه که اسـم دهـن پـرکـنی داره و صـداش به گـوش دنـیا میرسـه و این خـودش در این شـرایط ایده خیلی بــدی هـم نیســت (بـهـتر از هـیچکار است)
    الـبـته تـوضیح بـدم که مـن خـودم ســعادت امـضا کـردن نـداشــته ام ؛)
    —————
    پاسخ:
    اگر اثر آن فقط همین بود که شما نوشتید حق با شما بود ولی متاسفانه چنین امضاهایی این نکته را القاء می کند که حداقل این امضا کنندگان به این رژیم امید بسته اند و در نتیجه مساله سرنگونی را زیر سوال می برد.

  2. دارالترجمه زبان “رسانه ای” یاجوج و ماجوج
    تمرین شماره 364

  3. مهران says:

    جالب اینجاست که همه میخوان رو افکار جهانیان اثر بذارن. هیچکی مخاطبش خود مردم ایران نیست. مقصود از جهانیان هم در همه موارد کشورهای اروپایی استعمار گر هست که بی خیال این صحبت ها با رژیم اسلامی سرگرم معامله اند.
    تازه فرض می کنیم اروپایی ها با سازمان های اجق و وجق مدافع حقوق بشرشان به رژیم فشار آوردن،آنوقت در پی اش به خاطر حق السکوت یک قرارداد چربتر با آخوندا می بندن.

  4. راسـتش چـون از امـضا کـنـندگان نیـستم درسـت هـم نـمیدونـم که آیا مـقصـد نـهائی این جـمع آوری ارجـاء به دادگـستری و قوانین ایران اسـت ؟؟؟ یا یک مـرجـع بـین الـملـلی ؟؟؟؟ (نه اینکه بـگم از این مـرجع آبی گـرم میشه ها)
    اگـر مـعلـوم شـده که قـصـدشون رجـوع به رژیم ایران است پـس با شـما 100% مـوافـقم
    ————–
    پاسخ:
    دوست عزیز اینهایی که امضا جمع می‌کنند برای تغییر قوانین مجبوراند که امضاهای جمع آوری شده را دست رژیم بسپارند مگر می‌شود برای تغییر قوانین ایران به مجامع بین المللی رجوع کرد.
    تازه مگر مجامع بین‌المللی تا حالا چه کاری برای ما کرده اند که ما به آنها پناه ببریم.
    این حرامزادگان را باید خود ملت بدست خود سرنگون کنند و راه دیگری هم نمانده

  5. بهروز says:

    باز هم جنایت!
    مدير روابط عمومي سازمان زندان‌ها:
    فيض‌مهدوي پس از اقدام به خودكشي، در بيمارستان فوت كرد
    http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-784806&Lang=P

  6. چـی بـگم خـُسُن آقا !!
    حـکایـت مـردم ایـران حـکایـت آدم مـسـتأصلـی است که در حـال غـرق شـدن دسـت به هـــرچیزی میـندازه که شـاید نـجاتـش بـده !!
    ———–
    پاسخ:
    متاسفانه همین مشکل اصلی تمام انسانهایی است که در حال غرق شدن هستند. و باز هم اینکه در چنین حالتی دست و پا زدن بی آنکه تفکر یا برنامه‌ای پشت آن باشد انسان را بیشتر به قعر فرو می‌برد.
    باید سعی کرد حتی در چنین شرایطی نیز خونسردی خود را حفظ کرد و با منظق عملی انجام داد فراموش نکنیم که انسانی که در حال غرق شدن است به زره زره انرژی‌اش برای نجات نیاز دارد پس دست و پا زدن بی منطق کمک به غرق شدن می‌کند نه نجات

  7. حــرفـت کامـلن مـنـطـقی است خـُسُن آقا! برای خـودمون که در ساحل نـشسـته شـاد و خـندانـیم. . . اما حالا شـما بیا به یـکی که در حال خـفـگی است بـگو خـونســرد باش و عـقلت رو به کار بـنداز و. . .
    دروغ میـگم؟

  8. یک چیزی الآن یادم افـتاد!!!
    بـچه که بـ<دم یه مـربـی شــنا داشــتم که خـیلی آدم واردی بـود (روحـش شاد)
    ایــشون مـرتب به مـا یادآوری میـکرد که اگــر دیدی کــسی در حال غـرق شــدن است مـبادا مبادا هـمیـنطوری بری طـرفش هـا. . . چـون از هـولش میـچسـبه به دست و پات و تورو هـم میـکشــه زیر آب !!!
    چـاره این است که اول وادارش کـنی آروم بــگیره بـعد از پـشت سرش رو بالا بـگیری و بـکـشیش بـیرون !! اگــر دیدی آروم شــدنی نیسـت یا صــبر کـن تا بـیحال بــشه یا بزن تو سرش که بیهوش بشـه یا ولـش کـن تا خـفه بــشه :))
    حالا شـما کـدوم راه رو مــیپـسـندی ؟
    ————–
    پاسخ:
    داشتم همین روش غریق نجات‌ها رو برات می‌نوشتم که پیام بعدی‌ات رسید (حتما تله‌پاتی بین ما برقرا هست) پس می‌بینی که خودت راه و روش آنرا می‌دانی ونیازی به توضیح نیست. حالا اینکه کدام یک از این دو راه را انتخاب کنیم باید باز راه منطقی را پیدا کرد اگر ملت ایران آن نوعی است که حاضرند آرام بگیرند تا کمکشان کنی که خوب باید اعتماد کرد و رفت جلو ولی اگر فکر می‌کنی که ممکن است تو را هم به زیر آب بکشند بهتر است فاصله بگیری و منظر بمانی.
    چند سال پیش توی دریا داشتم غرق می‌شدم، دختر دوستم که با من شنا می‌کرد و شناگر قابلی است داشت نزدیکم می‌شد که مثلا نجاتم بدهد، در همان حالت پریشانی به او نهیب زدم نزدیک نشو ممکن است تو را هم با خودم به زیر آب ببرم همین دوروبرها بمان فریاد بزن برای کمک اگر خودم توانستم خارج شوم که شدم اگر نه حداقل برو کمک بیاور. خوشبختانه خودم با خوابیدن به پشت روی آب توانستم نفس تازه کنم و دوباره به شنا ادامه بدهم.
    خلاصه باید موقعیت را تحلیل کرد و راه درست را پیدا کرد

  9. خــســُن آقا جـان مــردم از خـنده
    از دسـت تــو ! خـدا نــکـشــدت :)))))
    تـو توی اون هـیرو ویر ایـنـهمه حـرف زدی ؟؟ :))))))
    غـلط نـکـنم اصـلن به هـمین خـاطر بــوده که داشـته غـرق میـشـدی :)))))
    ————
    پاسخ:
    وقتی دیدم دیگه نفسم دارد بند می‌آید هنوز وقت اینکار را داشتم درضمن همان کلمات هم داشت نفسم را به آخر می‌رساند. ولی خوب همان خونسردی که گاهی اوقات “با تلقین” بدست می‌آورم باعث شد که تمرکز پیدا کنم و روی پشت بخوابم و دست و پا نزنم تا نفسم تازه شود.

  10. درسـته
    میـفهمـم چی میـگی.. چـون بـرای خـود مـنهـم این حـالت غـرق شـدن بارها پیش اومـده و از هـمون روش که نـوشتـی خـودم رو از مـهلـکه نـجات داده ام
    در کل این تـسلط بـخود در مـواقـع حـساس خـیلی قـدرت خـوبیه… امـا مـردم ایران به اندازه کافـی نــشون داده اند که در کـثرت از این مـوهـبت بـرخـوردار نشــده انـد گـویا

  11. همه کسانیکه در خاوران خوابیدند همانهایی بودند که از کشته شدن سران ارتش شاهنشاهی و بسیاری ساواکی بیگناه و تصفیه حساب خونین انقلابی هلهه سرمیدادند.خوب این به آن در
    ———-
    پاسخ:
    واقعا می‌دونید از چه سخن می‌گویید!؟
    بعضی از آنهایی که زیر خاک خاوران خوابیده‌اند تنها بخاطر مخالفت با همین بربریت‌ها قتل عام شدند.
    لطف کنید ندانسته نظر ندهید

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی