Aug 24 2006

حکومت فاحشه‌ها

نوشته:     :::       14 پیام

قدرت های پوشالی یا باید خود را جمع و جور کنند و جمهوری اسلامی را هر چه زودتر سرنگون کنند یا سقوط تمدن و دنیای غرب حتمی خواهد بود. این را که می‌نویسم عقیده من است گرچه هنوز به آن مرحله غیر قابل بازگشت نرسیده‌ایم ولی تا آن مرحله هم فاصله زیادی باقی نمانده است.
دلایل این مدعا را به اختصار ذکر می‌کنم.
3 سال است که جمهوری اسلامی برسر مساله اتمی اول با اروپا کلنجار رفت و گربه رقصاند (این گربه رقصاندن دقیقا نوع سیاستی است که ایران در مقابل غربی‌ها به اجرا گذاشته). حالا هم که هر دری را این قدرت‌های پوشالی می‌زنند به بن‌بست بر می‌خورند. بن‌بستی که تنها یک کلید دارد و آن هم چیزی نیست بجز توجه به منافع بلند مدت و نه کوتاه مدت. اینکه اروپایی‌ها 3 سال با جمهوری اسلامی لاس می‌زند از همین مساله سرچشمه گرفته است که حضرات اروپایی و حتی روسیه و چین منافع کوتاه مدت سرشاری در این پدیده جمهوری اسلامی دارند که به سادگی نمی‌توانند از آن چشم پوشی کنند در نتیجه مجبور هستند در این بازی موش و گربه جمهوری اسلامی و سیاست گربه رقصاندن آن شرکت کنند، بدون اینکه بتوانند تاثیری بر روند تحولات بگذارند.
جنگ لبنان هم نه تنها نتوانست گرهی از کار این قدرتهای پوشالی بگشاید بلکه برعکس کار را به مراتب خراب تر از قبل نیز کرد، حالا نه تنها حزب الله خلع سلاح نشده بلکه هم حزب الله لبنان در بین اعراب و خصوصا قشرهای فقیر و نا آگاه آن جایگاه و نفوذی پیدا کرده که به این سادگی نمی توان آنرا ازبین برد و هم ایران به قدرتی منطقه ای ارتقاء پیدا کرده.
حداقل یک چیز را باید در باره جمهوری اسلامی پذیرفت و آن اینکه این حرامزادگان سیاستمداران مکار و زرنگی هستند و هم اروپایی‌ها و آمریکا و هم چین و روسیه را به بازی گرفته‌اند حتی اگر با باج دادن و به نابودی کشیدن کل منابع مالی ایران باشد.
جنگ لبنان را با مکاری به مرحله‌ای رساندند که نه اسرائیل توانست به اهدافش برسد و همچنین بعد از جنگ چنین به نظر می‌رسد که خلع سلاح حزب الله به نتیجه نخواهد رسید، باز هم بخاطر منافع کوتاه مدت کشورهای غربی در خاورمیانه.
فقط تیترهای خبری امروز و دیروز را که بخوانید خواهید دید که ادعایی که در بالا مطرح کردم چندان هم از واقعیات دور نیست.
پاسخ ایران به بسته پیشنهادی طولانی و پیچیده است (اگر نام این سیاست گربه رقصاندن نیست چیست!؟)
نفوذ ایران در عراق بیش از آمریکا ست (مگر توقع دیگری هم داریم، وقتی آمریکا در عراق بجای برخورد با مقتدا صدر به بازی خطرناک کجدار مریض در مقابل او روی می‌آورد نتیجه‌ای جز این به همراه نخواهد داشت)
حمله نظامی ایران به دکل نفتی در خلیج فارس (اوباش بازی را می‌بینید؟ هر کاری که دلشان بخواهد می‌کنند بدون اینکه کسی بتواند عملی انجام دهد)
سخن کوتاه کنم. جمهوری اسلامی مثل فاحشه‌ای می‌ماند که در مقابل یک انسان آبرومند قرار گرفته و چنین فاحشه‌ای هر کاری که بخواهد و هر شانتاژی را که اراده کند می‌تواند در مقابل یک انسان آبرودار به اجرا بگذارد، هیچ نیرویی هم نمی‌تواند چنین فاحشه‌ای را تهدید کند. آخه فاحشه آبرویی ندارد که از دست بدهد. درصورتی که یک انسان آبرو دار می‌تواند همه آبروی داشته و نداشته خود را در چنین درگیری از دست بدهد. مقابله با کسی که به سیم آخر زده است کار بسیار دشواری است.
جمهوری اسلامی دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد نه آبرویی برای آن باقی مانده که سردمدارانش نگران آن باشند و نه بقول معروف تل نریده‌ای گذاشته. می‌بینید که هر که را هم که بخواهد می‌گیرد و زندان می‌کند، اعدام می‌کند، چشم در می‌آورد، گروگان می‌گیرد، اگر مخالفین‌اش در دسترسش در داخل کشور نباشند تروریست می‌فرستد طرف را آنطرف دنیا ترور کنند. بعد هم همین قدرت‌های پوشالی با یک قرار داد چند میلیون دلاری همه چیز را با وقاهت برای جمهوری اسلامی ماست مالی می‌کنند. همه این بدبختی‌ها بر سر این است که این قدرت‌های پوشالی تنها پیگیر منافع کوتاه مدت خود هستند و غافل‌اند از اینکه اگر روزی جمهوری اسلامی به سلاح اتمی دست پیدا کرد آنگاه این فاحشه نه تنها می‌تواند آبروی جهان را برباد دهد بلکه این فاحشه اینبار به سلاح گرم نیز مجهز شده و می‌تواند به سادگی دنیای غرب را تهدید کند و حتی این تهدید را عملی نیز بکند
در این درگیری عملا نباید توقعی از ملت ایران داشت وقتی همه قدرت های جهانی دست به دست هم در مقابل چنین فاحشه‌ای چنین وامانده‌اند چه توقعی می‌توان از ملت دربند ایران داشت.
پ.ن.: تایید از غیب رسید. این خبر را همین چند دقیقه پیش بهروز لینکش رو در پیامگیر گذاشته بود:
خبر غیر منتظره از موفقیت جدید دانشمندان هسته ای کشور

نوشته: در ساعت: 12:07 am در بخش: ملای حیله گر

14 پیام  |           

14 پیام به “حکومت فاحشه‌ها”

  1. بهروز says:

    خُسن آقا مژده، حکومت یاتاقان زده در حالت تهوع است!
    “طی روزهای آینده اعلام می شود ؛
    خبر غیر منتظره از موفقیت جدید دانشمندان هسته ای کشور
    خبر جدیدی از موفقیت بزرگ و جدید دانشمندان جوان کشورمان در حوزه فناوری هسته ای طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.”
    مهر نیوز

  2. حسن آقا
    بخشی از حرفهايت را قبول دارم ولی تصور شما از توانايی جمهوری اسلامی کاملا غلط است. در اين حکومت هيچ چيز جای خودش نيست. همه جا خرتو خر و بی قاعده و قانون است. از اون وزارت اطلاعاتش بگير و بيا تا سپاه و ارتش و بسيج و غيره و غيره. شما از درون جريانات آنجا خبر نداريد. سگ صاحبش را نمی شناسد. همه دنبال پر کردن جيبهای خودشان هستند و عصرها هم دنبال خانم بازی. شايد باور نکنيد داخل همين دادستانی تهران چه خبر است. فقط چاپلوسی و تظاهر و ريا حاکم است و الا کسی اعتقاد به اين نظام ندارد. همه از دم نق ميزنند ودر عين حال دنبال عشق و حال خودشون هستند. هويت اين نظام برای غربی ها مبهم باقی مانده ولی برای ما که در خود سيستم بزرگ شديم و زير و بم آقايون را ميدانيم اينجور نيست. ما خوب ميدانيم اگر جنگی روی دهد نصف اعضای سپاه همان روز اول به دبی فرار ميکنند. شما نميدانيد چقدر شرکتهای تجاری و پيمانکاری بنام سپاهيان و بسيجيان ثبت شده.
    خلاصه حسن آقا جون پول و منفعت طلبی اين حکومت را از درون مثل موريانه خورده و به يک پف بند است.
    اصلا حکومتی که با مخالفانش وحشيانه برخورد ميکند دليل بر ضعف درونی و ساختاريش است والا اگر از توانايی و استحکام نظام خويش اطمينان داشتند از چهارتا وبلاگ نويس واهمه​ای نداشتند. خودشان بهتر از هرکس ميدانند که چه گندی زده​اند.
    خلاصه: اگر هيچيک از قدرتهای جهانی هم عليه ايران وارد عمل نشود خود اين نظام خودش را از بين خواهد برد. فقط زمان ميبرد والا محال است حکومتی که همه ارکانش فساد رخنه کرده شانس بقا داشته باشد.
    ————–
    پاسخ:
    عزیز دلم همه این حرفها را که زدی درست ولی چیزی را که در این میانه فراموش می کنیم این است که همه در این 27 سال همین فکر شما را می کردند که این رژیم بزودی خواهد افتاد. خیر قبانت گردم این رژیم با همه این توصیف هایی که شما کرید به این راحتی ها نخواهد افتاد به دلیل اینکه در این 27 سال با همین روش اداره شده و همه این سالها سرپابوده اوایل که حتی تجربه هم نداشتند حالا تازه تجربه 27 ساله هم بهمزده اند

  3. بهروز says:

    حتمـاً برای همینه که این زنزلیل غلو الهام، بر طبق بی بی سی، گفته:”مخالفت ايران با علنی شدن پاسخ خود به بسته پيشنهادی
    سخنگوی دولت ايران می گويد کشورش برای مواجهه با هر وضعيتی ‌آماده ‌است.”
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2006/08/060823_mf_nuc_silence.shtml
    یعنی جاکشا میخوان بگن که کار تمام شده، خالا بمبش رو داریم!؟

  4. بهرام says:

    درود خسن اقا کار هرگز نباید به اینجا میرسید چه کسانی رژیم رو یاری دادن تا به اینجا برسه کسی نبود به غیر از جاکشهای سابقا کمونیست یعنی روسیه و اشغالهای رزیم چین از همچین حیواناتی با این سابقه درخشان در سرکوب مردم خودشون ایا انتظاری غیر از این داشتی که کار رو به اینجا برسونن اگر این 2 حکومت کثافت چین و روسیه دست از حمایت از اخوندها بر میداشتن دنیای متمدن غرب تا حالا کار اینها رو یکسره کرده بود خسن اقا در ضمن پوشالی هم کسانی هستند که الان در حال غارت ایران هستند چین و روسیه که عملا رژیم رو به این تکنولوژی دارن مسلح میکنن و این کار برای اونها منافع کاملا بلند مدت داره نه کوتاه مدت
    ————
    پاسخ:
    عزیز جان زمانی که انگلیس، فرانسه و آلمان با رژیم لاس می زدند رژیم خمینی حتی حاضر نبود با روسیه یا چین حتی نگاه بکند چه رسد به نزدیک شدن. این نزدیکی بعد از دوران خمینی شروع شد، دلیل آن هم عضویت خامنه‌‌ای در حزب توده است این مساله روزی برملا خواهد شد
    این حرامی خامنه ای یک توده ای در لباس ملاست
    از روزی که خامنه ای عنان قدرت را به دست گرفت روابط ایران با روسیه و چین روز به روز بهتر شد

  5. برادر جان
    همانطور که حتما متوجه شده ايد، حقير «جوانترين خبرنگار جهان» هستم و خوشحال خواهم شد، اگر مرا با همين عنوان لينک بفرمائيد. اين هم خلاصه ی کوتاه ومختصری از سوابق فعاليت هايم:
    ———————-
    كوروش ضيابري – متولد ارديبهشت 1369
    جوانترين خبرنگار جهان
    عضو فدراسيون بين‌المللي روزنامه‌نگاران (IFJ)
    عضو انجمن بين‌المللي روزنامه‌نگاران و نويسندگان جوان جهان (AYWJ)
    عضو هيات تحريريه‌ و گرافيست هفته‌نامه‌ي هاتف
    نويسنده‌ي سرويس رسانه‌ي روزنامه‌ي شرق
    نويسنده‌ي سرويس فناوري اطلاعات و ارتباطات روزنامه‌ي اعتماد ملي
    نويسنده‌ي سرويس رسانه‌ي روزنامه‌ي جام جم
    نويسنده‌ي ماهنامه‌ي وب
    نويسنده‌ي ماهنامه‌ي دانش و كامپيوتر
    مدير دفتر فناوري اطلاعات موسسه‌ي كوثر آل طاها
    ويراستار و ارزياب خبرگزاري فناوري اطلاعات ايران (فاوانيوز)
    خبرنگار سرويس وبلاگهاي خبرگزاري قرآني ايران – ايكنا
    چاپ بيش از 1500 مقاله در نشريات محلي، سراسري و بين‌المللي
    مسلط به زبانهاي انگليسي، عربي، آلماني و ايتاليايي
    نفر اول المپياد دانش‌آموزي مقطع راهنمايي كشور در رشته‌ي زبان عربي
    سردبير برگزيده‌ي نشريات دانش‌آموزي كشور در سال 1383
    تقديرشده توسط مدير وقت خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران به عنوان جوانترين خبرنگار جهان
    دو مدال نقره‌ي المپياد مهارتهاي ملي در رشته‌ي طراحي وب (استان گيلان)
    يك دوره داستان‌نويس برگزيده‌ي جشنواره‌ي مطبوعات گيلان در سال 1383
    كارآفرين برگزيده‌ي استان گيلان
    داراي بيش از 50 مصاحبه‌ي مطبوعاتي، راديويي و تلويزيوني
    چاپ يك كتاب ترجمه و داراي دو كتاب زير چاپ (مجموعه مصاحبه‌هاي چاپ‌شده با نويسندگان ادبيات معاصر ايران)
    يك دوره كانديداي كسب عنوان بهترين وبلاگ روزنامه‌نگاري فارسي راديو صداي آلمان (دويچه وله)

  6. Azadeh says:

    Hasan agha to ke hamash bar zadeh hamleh be iran, dado ghal rah mindakhti..! ke ey mardom behoosh bashin ke amrica mikhad be iran hamleh koneh?!! hala choi shod? nazaret avaz shodeh? to ham be in natijeh rasidi ke khayliha az ghabl rasideh boodan
    —————
    پاسخ:
    عزیز جان سرنگونی رژیم به معنای مداخله نظامی یا حتی مداخله سیاسی نیست. این دولت‌های منفعت طلب اگر حمایت های خودشان را از روی سر این رژیم بردارند رژیم مثل برگ خزان سقوط خواهد کرد

  7. بهرام says:

    خسن اقا ببخشید که اینو میگم ولی این مزخرفات رو تو دیگه نگو در زمان جنگ بیشترین کمکهای تسلیحاتی از جمله موشکهای کرم ابریشم و لوازم تانکهای ارتش و سپاه ایران از سمت شوروی و چین و حتی کره شمالی وارد ایران میشد بخشی از اون هم از سمت کشورهای غربی در ضمن خمینی 10سال حکومت کرد و 17 ساله که خامنه ای حکومت میکنه پس نتیجتا حامی اصلی رژیم همون جاکشهای کمونیست سابق و امروز رژیم چین و روسیه هستند که هرگز اجازه ندادن به خاطر منافع کاملا بلند مدتشون این رژیم ضربه ببینه1000بار دیگه هم میگم الان دیگه پشتیبانان اصلی رژیم روسیه و چین هستند همه دنیا هم داره میبینه حالا شما به سبک همین حزب توده که گفتی همه چیز رو به امریکا ربط بده و چرند بگو همین چاوز بوزینه کمونیست حرومزاده هنوز هیچی نشده افتاد تو بغل احمدی نژاد یا چند سال پیش بود که حسن خمینی با کاسترو بی پدر تو هاوانا تظاهرات ضد امریکائی برگزار میکردن
    ————-
    یا وقایع و تاریخ این 27 سال را پیگیری نکرده‌اید یا اگر کرده اید مغرضانه آنرا لاپوشانی می‌کنید.
    ربطی به چپ یا راست بودن ندارد عزیز دلم یک نگاه به روابط حکوت آخوندی با آلمان، فرانسه، انگلیس و ایتالیا در این سالها بینداز تا ببینی از چه حرف می‌زنم. حتی خود آمریکا هم تا چند وقت پیش از طریق شرکت هالی برتون در ایران فعالیت می‌کرد، آیا آوردن قران مجید و هفت تیر و موشک‌های اهدایی ریگان را در دوران جنگ به همین زودی فراموشت شده!؟ قربان شکلت در دنیای امروز که اخبار سریع تر از نور به همه جای گیتی پخش می‌شود نمی‌توان به این راحتی انکار واقعیات کرد

  8. مـن با ایـنکه “اگـر حـمایت غـرب نـباشـه روال نابودی رژیم خـیلی سـریعـتر خـواهـد بود” مـوافـقم.
    امـا میـدونـم که این اروپـائی هـای احـمق اونـقدر در این کار دسـت دست خـواهـند کـرد تا رژیم به جـائی بـرسه که از بـین رفـتنش هـمرا بـشه با از بین رفـتن تـمام ایــران

  9. Shahin says:

    من کاری به موافقت یا مخالفت با اینا ندارم.ولی یک چیز را خوب گفتیی. عجیب سیاستمدارهایی هستند! من شخصا حال می کنم ,حالا فحش بدین دلتون می خواد

  10. بهرام says:

    خسن اقا من اروپا رو منظورم نیست که شکی نیست از اینها حمایت میکردند فعالیت شرکت هالی برتون در ایران در قیاس با چاپیدنی که روسها و چینیها از قبل تا به امروز دارن انجام میدن حکایت فیل و فنجان هست رژیم اخوندی از بدو تاسیس با 1000مدرک و دلیل مورد حمایت روسیه و بعد ها چین بوده ماجرای ایران کنترا هم در یک برهه بسیار کوتاه زمانی صورت گرفته که باز هم در قیاس با حمایتهای همه جانبه روسیه در فروش انبوه تسلیحات و در عوض چاپیدن این مملکت هیچه امریکا هرگز در این 27 سال با رژیم کنار نیومده بسیار هم واضح هست چون اینها هر جا توانستند به امریکا ضربه زدند از انفجار در بیروت در زمان خمینی در زهران در عربستان در ارژانتین و نمونه های دیگر خسن اقا اگر سر سوزن کسی انصاف داشته باشه خیلی راحت متوجه میشه که رژیم اخوندی همواره مورد حمایت شدید روسیه و نوکران حلقه به گوشش از توده بگیر تا اکثریت و اقلیت و بقیه این لجنها بوده اروپا هم حمایت کرده بازم میگم شکی درش نیست اما امریکا هیچ وقت پشت اینها نبوده البته شما هنوز در دوران 28 مرداد گیر کردین و نمیتونید دنیا رو اونطور که هست ببینید قرار داد100میلیارد دلاری غارت گاز ایران بوسیله چین یک نمونه کوچکش هست دشمنی روسیه با ایران ریشه 300ساله داره
    قرار داددترکمانچای و گلستان رو امریکا نکنه به ما زور چپان کرد رویای دسترسی به خلیج فارس همیشه در ذهن جاکشان حکومتهای مختلف روسیه بوده و خواهد بود
    ————
    پاسخ:
    من نمی فهمم شما از اینکه به روسیه بند می‌کنید چه نتیجه ای می خواهید بگیرید. حرفی نیست روسیه و چین یقینا منافع زیادی از این رژیم داشته اند ولی نمی توان حمایت های اولینه اروپا را از این رژیم چشم پوشی کرد خصوصا که اوایل انقلاب رژیم خیلی راحتتر امکان سرنگون کردنش وجود داشت.
    نکند شما فکر می کنید من طرفدار روسیه یا چین هستم؟
    عزیز دلم اینها همگی کشورهای سلطه طلب هستند و به قول معروف نه قم خوبه نه کاشون لعنت به هر دوتاشون.
    مساله اروپایی‌ها از این نظر بیشتر توی چشم می‌زند که آقایان ادا و اطوار حقوق بشر و دموکراسی را در می‌آورند درصورتی که چین و روسیه روسیاه هستند و نیازی به روسیاه کردنشان نیست.

  11. الاغنامه says:

    خداوندا که خر را از خرد دور آفريدی
    دوا و مرهم ِ خود را و خر زور آفريدی
    ملخ غارتگر و ويرانگر و طاعون ِ طاعت
    و خان بر خوان ِ رنج و کِشته ی ِ مور آفريدی
    به نفت ِ خشم و کين و نفرتت بر راه ِ آدم
    الاغان را چراغ و مشعل ِ نور آفريدی
    يکی را خر وليکن خوره اش پر از همه رنگ
    يکی را ساده و خوش باور و بور آفريدی
    يکی را موذی و دام افکن و مکار و روباه
    يکی را ابله و چشم ِ خرد کور آفريدی
    به هرجا پشته ها بر کشته هايت پشته کردی
    برای ِ لاشه خوار از لاشه ها سور آفريدی
    ز گند ِ لاشه های ِ خر به همراهی ِ ارواح
    تو آش ِ حوری ِ بيچاره را شور آفريدی
    به تسبيحت قسم از کير و از صد خايه ی ِ خر
    سفاهت را به قد و قامتت جور آفريدی
    چو کندی چاه ها با تيشه ی ِ آدم ستيزی
    چه خوش آخر برای ِ خويش هم گور آفريدی

  12. بهرام says:

    خسن اقا حرف من خیلی سادس نمیدونم چرا متوجه نمیشید رژیم اخوندی رو روسیه سالهاست که سر پا نگه داشته نه امریکا و المان و غیره همین خیلی سخت بود
    ———-
    پاسخ:
    اصلا مشکل نیست فقط کمی نیاز به اصلاح داره. اگر به لیست بالا نام کشورهای انگلیس آلمان فرانسه و ایتالیایی ها را هم بیفزایید آنوقت توافق حاصل خواهد شد دیگه چانه نزن ببر خیرش رو ببینی

  13. بهرام says:

    کسی نگفت شما هوادار روسیه هستی ولی میشه بپرسم چرا هیچ وقت صدات راجع به این همه حمایتهای اشکار روسیه از این رژیم در نمیاد واگر اروپا ادا و اطوار دمکراسی در میاره میشه بپرسم چرا تو اروپا هستی ؟
    ———-
    پاسخ:
    اومدی و نسازی ها مگر کم من اینجا از کمک های چین و روسیه نوشته ام؟ اگر شما نخوانده اید دلیل نمی شود که من ننوشته باشم.
    درضمن اینکه نوشتم اروپایی ها ادای دموکراسی در می آورند در رابطه با ایران بود نه در کشورهای خودشان بابا مگر من عربی حرف می زنم که شما حالیت نمی شه؟

  14. arman says:

    حسن اقا جان سلام اميدوارم حالت خوب باشد از سايت پر محتوا وافشاگرانهات ممنونم خيلي خوشحالم كه از سايت شما ديدن ميكنم اما با هزار زحمت ودردسر ميداني كه در اين حكومت فاشيستي اطلاعات ازاد مايه مرگ جلادان خون اشام خواهد بود حسن اقا جانم من ميخواهم ازاد در اينترنت باشم اما فيلتر مانع شده اگرممكن است مشترك روزانه شما از طريق ايميل باشم ايا نرمافزاري نداري معرفي ي كني كه نتوانند ان را فيلتر كنند به مانند cproxy لطفن ياري كنيد.
    ———
    پاسخ:
    دوست عزی متاسفانه برنامه ها یا بهتر است بگویم اینگونه پراکسی ها بصورت رایگان روی نت پیدا نمی شود و معمولا اینگونه سرویس ها پولی هستند

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی