May 08 2006

غیرت نداشته رهبر به گا رفت

نوشته:     :::       18 پیام

رئیس جمهور محبوب برداشته نامه فدایت شوم برای آقای بوش فرستاده! برای همان آقای بوشی که تا دیروز قمپز در می‌کردند و می‌خواستند پوزه‌اش را به خاک بسپارند، از قرار معلوم آقایان خبردار شده‌اند که بوش بدجوری تصمیم گرفته پوزشان را بزند در نتیجه حالا قمپز در کردن را ول کرده‌اند و مثل موش مرده به موس موس افتاده‌اند. چه لذت بخش است وقتی پوزه اوباش به خاک مالیده می‌شود.
رهبر که به خیال خودش خیلی زرنگ تشریف دارد رئیس جمهور مفلوک را جلو انداخته و می‌خواهد با این کار به خیال خودش زیرآبی بزند!
اینکه رئیس جمهور مفلوک سر قدم رفته و یک زر یامفت زده از این روست که اگر فردا آقای بوش حاضر به مصالحه یا مذاکره نشد رهبر بیاید یک تو دهنی بهش بزند و فرامین صدمن یک غاز رئیس جمهور منتخب!! را باطل اعلام کند.
همه به یاد دارند که آقای رهبر فرموده بودند:
عده‌ای‌ دم‌ از مذاكره‌ با آمریکا می‌زنند كه‌ این‌ افراد یا با الفبای‌ سیاست‌ و یا با الفبای‌ غیرت‌ آشنایی‌ ندارند.
(اگر یک دفعه دیدید غیرت رهبر را برای رد گم کردن پاک کردن یک کپی آنرا من اینجا برای روز مبادا نگهداری می‌کنم)
در نتیجه رهبر می‌خواهد با ضایع کردن رئیس جمهور محبوب! و منتخب! یک زیرآبی جانانه بزند و اگر از این نمد کلاهی درست شد بگذارد سرش و بعد هم بگوید که من نبودم که بی غیرتی کردم! این دور و بری‌ها اسرار داشتند که با شیطان بزرگ مذاکره کنند و من هم کوتاه آمدم و یقینا اگر هم آقای بوش سنگ روی یخ‌شان کرد، احمقی نژاد مفلوک را به عنوان یکی از نیروهای “خودسر” معرفی خواهند کرد تا باز از آبروی نداشته رهبر مایه نگذاشته باشند!
آقای رهبر هنوز در عالم هپروت پرواز می‌کند و نمی‌داند که غیرت نداشته شان با گسیل داشتن دختران نوجوان بخت برگشته ایرانی به شیخ نشن‌های عربی برباد رفته بود، پس این شامورتی بازی‌ها غیرت نداشته ایشان را باز نخواهد گرداند. علمای اسلام در این 27 سال نشان داده‌اند که بهترین جاکش‌های موجود در بازار فاحشه خانه‌های بین‌المللی هستند. مگر آقای رفسنجانی را یادتان رفته که فائزه خانم را در واپسین روزهای سقوط صدام فرستاد به پابوسی به قول خودشان صدام عفلقی!؟ این آقایان اگر برای حفظ قدرت مجبور شوند فاطمه زهرایشان را هم در بغل شیطان بزرگ بخوابانند از این کار دریغ نخواهند کرد و بعد هم عمامه‌ها را به قول معروف کمی می‌گذارند بالاتر.
حالا باید منتظر بازی آقای بوش شد و دید که آیا آقای بوش هم الفبای غیرت را از رهبر فرزانه یاد گرفته و به مذاکره با ملایان گردن خواهد نهاد یا طبق قول‌هایی که بارها به ملت ایران مبنی بر خودداری از مذاکره با رژیم تروریست پرور جمهوری اسلامی داده عمل خواهد کرد و تهدید پوززنی آقایان را عملی خواهد کرد.
پ.ن.:
همین چند لحظه پیش در اخبار رادیو فردا خواندم که کاخ سفید اعلام کرده که نامه ای از احمقی نژاد دریافت نکرده است. حتما تمبر یادشان رفته بوده روی پاکت نامه بچسبانند!! یا اینکه احمقی نژاد آدرس را عوضی نوشته است!!
پ.ن. دوم:
ملاحسنی متن نامه احمقی نژاد به بوش را فاش کرده که حتما باید آنرا بخوانید.

نوشته: در ساعت: 8:20 pm در بخش: بحران اتمی، جنگ

18 پیام  |           

18 پیام به “غیرت نداشته رهبر به گا رفت”

  1. بـه این نوشته در پیوندکده لینک داده شده

  2. بهرام says:

    درود خسن اقا دارم از خوشحالی پر در میارم عین سگ جاکشا دارن خایه لیسی همین امریکای تا دیروز جهانخوار رو میکن همین امریکا که خمینی دیوس میگفت هیچ غلطی نمیتونه بکنه داره از سر نا پای اسلام و خداشون رو به گه میکشه کجاس امام حسین جاکشتون که براتئن بجنگه کجائن مادر جنده های لبنانی و فلسطینی که جبران غارت کردن ایران رو براتون بکنن مگه همین چند روز پیش 50میلیون دلار تو جیب همین فلسطینیهای حرومزاده نریختین

  3. سید رسول بنی هاشمی says:

    نامه ی دکتر به بوش احمق به هیچ وجه نشانه ی صلح و سازش با آمریکای جهانخوار نیست ، این سیاست و مصلحتی است که مقام معظم رهبری اندیشیده اند و نمی توان به آن خرده گرفت ، همان طور که سردمداران کاخ سفید قبلا گفته اند اولین گام برای برقراری دیپلماسی بین جمهوری اسلامی ایران و غرب تعلیق غنی سازی اورانیم است ، حتما بعدش هم صلح با رژیم غاصب صهیونیستی که هیچ یک به وسیله ی جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نخواهد شد . همون طور که اون سبزه ی مزبله ( که من رو بیشتر به یاد کیسه کش های حمام های زنانه ی قدیم می اندازه ) رایس ، گفته که نامه ی دکتر احمدی نژاد در 17 ، 18 صفحه و در باب : تاریخ و فلسفه و دین بوده ، ولی به نظر من نامه ی دکتر حاوی هشدار به آمریکا بوده درباره ی تحریم اقتصادی یا احیانا حمله ی نظامی و همین طور راهنمایی و ارشاد و پند و اندرز ، همون هایی که من دارم به تو میگم که اینا بیشتر یاسین به گوش خر خوندنه ، نه گورباچف کمونیست با نامه ی امام راحل مسلمون شد ، نه تو با حرف های من انسان خواهی شد ، نه بوش احمق با نامه ی دکتر آدم خواهد شد … در یک کلام ما با شیطان بزرگ سازش نخواهیم کرد . والسلام .
    mopteasefane imjai ke hastam unicode dqar ekhtiaram nist vagarne hagheto migozashtam kafe dastet
    SEID rasol to ham ye kosmashangi hasti mesle onhaye dige ke zire alam rahbare koskeshe shireiton sine mizanan in name ahmaghi nejad joz zar zadan chize digei nist va hamin rozha khahi did ke bayad jolo palaseton ro jam konid berid toye zobale dane tarikh

  4. هژبر says:

    آقای سید رسول بنی هاشمی کم کم داره ازت خوشم میاد.چون میبینم از اون دسته از بچه های الهیات و فلسفه ی به اصطلاح اسلامی هستی که به اندازه ی گوز از منطق و فلسفه بارت نیست. خودت میگی این کار یاسین به گوش خر خوندنه و گورباچف با این طور نامه ای هدایت نشد و بوش هم نخواهد شد. من نمیدونم این آقا سد علی شیره ای که بقول شماها با امام زمان در ارتباطه و نمیشه به کارش ایرادی گرفت چرا خودش و احمدی نژاد رو بیخودی خسته میکنه و نامه مینویسه.داری میگی نشانه ی سازش نیست. منم میگم نشانه ی سازش نیست اما حتما نشانه ی ضعف و به پیسی افتادنه.آخه مرد حسابی تا وقتی که آقایون تو گه خودشون گره نخورده بودن تو این بیست و هفت سال سیاه یک بار چنین کاری نکردن ولی حالا که اوضاع رو پس میبینن نامه مینویسن. بله نامه ی خمینی گورباچف رو هدایت نکرد ولی اونطور که خمینی فکر میکرد هم نشد.اما حرف خروشچف گویا واقعا جامه ی عمل پوشید. اونجایی که گفته بود “ایران مانند یک سیب گندیده به دامن روسیه خواهد افتاد” حالا اگر فکر میکنی اینطور نشده بهتره خودت پا بشی با یه اردوی دانشجویی یه سری به نیروگاه بوشهر بزنی بعد که آمدی اسم ده تا مهندس ایرانی رو همین جا بنویس تا منم بشناسمشون. یا از همه بدتر سهم پنجاه درصدی ایران در دریای خزر به همت رهبر شیره ای و مسئولان تشنه ی خدمت گویا به نوزده درصد رسیده. البته اگر زیاد نگفته باشم.

  5. هژبر says:

    آقای سید رسول بنی هاشمی کم کم داره ازت خوشم میاد. چون میبینم از اون دسته از دانشجوهای الهیات و فلسفه ی به اصطلاح اسلامی هستی که از منطق و فلسفه به اندازه ی گوز بارت نیست. میگی همون طور که نامه ی خمینی به گورباچف اونو هدایت نکرد این نامه هم بوش رو هدایت نخواهد کرد. خب مرد حسابی این آقا سد علی شیره ای که بقول شما با امام زمان در ارتباطه و نمیشه به کارش ایراد گرفت مرض داره خودش و احمدی نژاد رو به زحمت میندازه یا نکنه میخواد به شیوه ی پیامبر ها اتمام حجت بکنه؟. منم مثل تو فکر میکنم که این نامه نشانه ی صلح و سازش با آمریکا نیست. چون من فکر میکنم این نامه نشان ضعف و به پیسی افتادنه. چرا که تا زمانی که آغایون تو گه خودشون گره نخورده بودن از این کارا نمیکردن حالا که دائم به گوششون میرسه که ممکنه آمریکا حمله بکنه نامه نگاری میکنن.در این شرایط اگر این نامه نشان خایه لیسی نیست نشان چه میتواند باشد. یعنی در شرایطی که بزرگترین اجماع جهانی ( به غیر از حکومتهای به قول شمامستقل و مردمی کوبا-ونزوئلا-بولیوی-بلاروس) بر علیه ایران شکل گرفته (تاکید میکنم این اجماع علیه ایران است نه آمریکا )ایران میتواند از موضع قدرت تعامل کند؟در ضمن درست است که با نامه ی خمینی به گورباچف او هدایت نشد(بهتر است بگویم شیعه ی دوازده امامی نشد)اما آنگونه که خمینی هم فکر می کرد نشد. در عوض حرف خروشچف مبنی بر اینکه ” ایران مانند یک سیب گندیده به دامن شوروی خواهد افتاد” جامه ی عمل پوشید. حال اگر غیر از این فکر میکنی با یه اردوی دانشجویی به بوشهر برو و نیروگاه رو ببین و بعد که آمدی اسم ده تا مهندس ایرانی که البته کاری غیر از بادمجون دور قاب چیدن و پذیرایی از روس ها دارند رو تو همین وبلاگ بنویس تا من هم بشناسمشون. و یا در اثر مجاهدت های رهبر شیره ای و مسئولان تشنه ی خدمت سهم پنجاه درصدی ایران در دریای خزر به نوزده درصد رسیده.البته اگر زیاد نگفته باشم.راستی درصد پدرسوختگی و حرامزادگی برخی از آغایون رو میتونی در آدرس زیر ببینی.
    http://www.peiknet.com/1385/11ord/19/page/mov_rya.wmv

  6. آرمان says:

    سید رسول بنی قریظه,
    حرفات منو یاد داستان حجاب ایرج میرزا انداخت که حاج خانم عقب و جلو رو بباد داد ولی هنوز روسری رو محکم چسبیده بود. حالا این رژیم ایران و خایه مالاش (توی گوشکوب آبادی) هم از هر لحاظ (اقتصادی, اجتماعی, نظامی, شرافت, غیرت و …) قافیه را باخته ولی هنوز کون نشور هایی مثل تو هی واق واق میکنند. من فکر کنم که حتی اگر بوش شخصن ترتیب تو رو بده باز هم میگی: “مسلمان سازش نمیکنه !”
    خاک بر سرت که حتی از امام 13 هم که با صدام سازش کرد و جام زهر رو نوشید عبرت نمیگیری.

  7. والد بمانعلی says:

    انشای این «دکتر» (به قول آسید رسول بنی فلان)و «نکبت» به قول خودمان باموضوع «نامه ای به رئیس جمهور ینگه دنیا بنویسید و از او تقاضای یک ساعت[مهلت]نمائید» از حد انشاهای دبستانی نظیر علم بهتر است یا ثروت پیش تر نرفته. امر به معروف کردن خرکی اش هم یه جورائی دست به دامان عیسی خاج پرست شدنه. پس آسید این غیرت مسلمانی کو، کجا رفت؟ فقط زور چماقش به زنان آزاده بی دفاع میرسه؟ ببخشید آسید خاک بر سر کلتان که اینجوری چوب حراج به آبروی ایران می زنید که البته طشت رسوائی خودتانه که از بام می افته. زحمت نباشه وقتی رهبر سرحال از پای منقل بلند میشن به ایشان بفرمائید این جور چیزها را همان توی بیت و واسه همون آخوندهائی که فقط واسه دوربین یاد لب تشنه این و صحرای کربلای اون می افتن بگن مستحب تره.

  8. شاخ بز says:

    حسن اقا
    ما نامه احمدی رو خوندیم ولی از اون چیزائی که تو ادعا کرده بودی که توی نامه اش هست چیزی پیدا نکردیم.
    ممکنه که خدای نکرده زبونم لال و گوش شیطون کر تو یکخورده زود شروع به تفسیر کرده بوده باشی؟
    جسارت نشه ها
    من میدونم که حق همه ابنای بشر هست که زود تفسیر بکنن تحلیل که بماند
    ولی گفتم شاید یکدفعه اشتباهی رخ داده باشه.
    ————
    pasokh
    Az daste khare be shakhe boz hajagha shakhe boz ma beine khotot ra mikhanim, albate tavagho nadarim ke shoma ham hamin kar ra bekonid, faghat goftam gofte basham ke yek dafe shoma jav gir nashavid
    eradat mand hasanagha

  9. Winston says:

    سران ايران فکر ميکنن الان قرن 4 هجری قمری هست و مردم دنيا هم بلا نسبت گوسفند هستند

  10. هاله says:

    سلام خدمت حسن آقای گل بلبل.
    نامه‌ات رسید و در فکر خواهم بود. متأسفانه الان گرفتاری امان نمی‌ده ولی حتما” در آینده نزدیک.
    خودت خوبی آقا جان؟
    مرسی هاله عزیز
    من خوبم فقط بخاطر وضع سگی ایران بدجوری نگران و ناراحتم همین

  11. رامین مولائی says:

    به اسم
    -ولی الله فیض مهدوی-
    و به کام ولی فقیه
    http://ramin-molai.blogspot.com/
    خود آموزفوری
    قاطی کردن موز و شقیقه ملت همیشه در صحنه اینترنت “دسته جمعی”!
    خود آموزفوری –
    مهاجرت رقص برره‌ای شلوارهای مملو از ادرار به سر زمین آفتابه؛
    خود آموز
    راه اندا ختن وبلاگهای سیاسی عبادی “دسته جمعی”
    صبحانه، بلاگ نیوز، دو در دو، ایروا…!

  12. شاخ بز says:

    حسن اقا
    شما بین خطوط را میخوانید یعنی که سفیدیاش را میخونید؟
    عجب

  13. شاخ بز says:

    حسن اقا
    خیلی ممنون که به فکر من هستید. بالاخره یکنفر توی دنیا به من هم فکر کرد و این ارزشش از طلا هم بالاتره. برای خاطر جمع شدن شما عرض کنم که تمامی واماندگیها و ندانم کاریها و سیاهکاریهای دولت ایران برام روشن هستند ولی چه کنم که اولا به اصل تکامل طبیعی بدون دخالت دوستان دیگر علی الخصوص امریکائیهای نجات بخش شدیدا معتقدم
    و دوما باید عرض کنم که این اصل تکامل طبیعی زمان میبره اونهم نه اینحوری بلکه بدحوری
    سوما اون مردمی که من دیدم تا خودشون خودشون رو عوض نکنند چه گویم که ناگفتنم بهتر است.
    ————–
    از دست بز به شاخ بز
    آقاجان پایی که قانقاریا گرفته اگر قطع نکردی طرف را خواهد کشت شما چرا استدلاهایتان شاخ بزی است!؟
    درضمن چه کسی از آمریکایی ها کمک خواسته که شما حقیر را به طرفداری از آمریکا متهم می کنید.
    عجب روزگاری شده طرفداران آمریکا مرا به طرفداری از رژیم متهم می کنند شما هم که سینه مخالفت با آمریکا را می زنید مرا به طرفداری از آمریکا متهم می کنید.
    قربان دستت برو با این دوستان بحث بکن شاید توانستید تصمیم بگیرید خُسن آقا طرفدار کدام دست بیل هست
    حداقل به خُسن آقا هم کمک کرده اید تا بلکه پرتقال فروش را
    یدا کند.
    فقط فراموش نکنید که خزب توده بخاطر همین ضد آمریکایی بودن کور و بی منطق شان در دامان روحانیت افتادند امید وارم شما هم به همین درد گرفتار نشوید.
    یک نگاه به مردم ایران در دوران شاه و دوران ملایسم و مقایسه به شما نشان می‌دهد که گفته شما چندان هم صحت ندارد که می‌فرمایید مردم باید خودشان را اصلاح کنند. یقینا این حرف شما تا حدودی (تقریبا 2 درصد) صحت دارد و 98 درصداش درست به دلیل این حکومت هاست که مردم به این روز گرفتار می‌شوند.

  14. شاخ بز says:

    حسن اقا
    حزب توده بخاطر ضد امریکائی بودنش بدام نیفتاد بلکه بخاطر سرسپردگیش به اون طرف قضیه یعنی شوروی بدام افتاد و اصولا دسته هائی مثل حزب توده و یا مجاهدین خلق اینها بدام نمیفتند بلکه دایم بدنبال ارباب و صاحب جدید هستند.
    درضمن قطع پا بخاطر قانقاریا مال قرن نوزده و اوایل قرن بیستم بود حالا اگر فراموش نکرده باشی نا سلامتی ابتدای سده بیست و یکم هستیم
    فهمت بره بالا (شعر از اکی بنائی همشیره پوری بنائی بود) دیگه پا قطع کردن این نیست.
    —————
    پاسخ
    گویا شما زیاد جو گیر شده اید!
    قربانت گردم هنوز هم پایی را که قانقاریان گرفته قطع می‌کنند از من به شما نصیحت اگر پزشکی غیر از این نسخه را برای شما پیچید حتما به سواد و مدرک پزشکی طرف شک کنید به نفع شماست

  15. Mahmood says:

    Ba salam, dar eteraz be hokme edame Valiollah Feiz-Mahdavi yek petition rah oftaade ke dar soorate tamayol roye saitetun bezarin. In na be in manaast ke fekr mikonim regime jomhuriye eslami be emzaaye maa tavajoh mikone, vali mikhain ke laaghal nagozarim in jenayat dar sokoot anjaam shavad.
    ba arezooye movafaghiyat Mahmood.
    Link: http://www.petitiononline.com/val16may/petition.html

  16. جاویدان says:

    سلام دوست عزیز
    شما خودت بارها این رو گفتی و این مثل روز روشن است که هیچ حکومتی تا حالا مانند حکومت این آخوندها منافع ابرقدرتها رو تامین نکرده اینها همش فیلم سگ است شما چرا گول میخوری اخوندها دست پرورده انگلستان و نوکر روسیه و خایه مال امریکا هستند شما چه فکر کردید آمریکا نگران حقوق بشر در ایران است نه عزیز اشتباه نکنید اینها نفت میخواهند که این اخوند ها نفت که هیچ کس زن خودشون هم میدن. هیچ کس به فکر این ملت نیست پس ای مردم ایران ای جوانان به خود بیاید منقل بافور و حشیش و هزار کوفت زهر مار دیگه رو که این اخوند ها به اسانی و با کمترین قیمت به شما میدهند رو رها کنید و خود حرکتی کنید تا کی میخواهید ذلت بدبختی و تحقیر شدن رو تحمل کنید تا کی فکر خود رو در گیر مزخرفات اسلام و کس شعر های اخوند ها میکنید آزاده باشید و آزاد فکر کنید

  17. ارمان says:

    حسن اقا هر چند مي دانم پيامهاي من برايت مهم نيست و چند بار جواب ايميل هاي من را ندادي اما به نظر من بايد مدال افتخار در حماقت و كودني را از نوع درجه اول به اين احمقي نژاد و ان جلاد خونخوار نشان كاردطلايي دادو((كهنه پرستي و خرافاتي كه فرد جبار با اتكاي به انها به جايگاه خدايي ميرسد از شرايطي بر ميخيزد كه نافي زندگي انساني است و هرگز نخواهد گذاشت مردم صاحب خوداگاهي و اتكا به نفسي نقاد و جرات بخش شوند{يه خواهش حسن اقا جان اگر ميتواني به من كمك كن فيلترينگ را دور بزنم از طريق نرم افزاري- پيشاپيش عيدت مبارك}

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی