Mar 18 2006

اگر قمارباز نگوید به تخمم می‌ترکد

نوشته:     :::       16 پیام

تیتر بالا ضرب‌المثلی است که اوضاع امروز رهبر مستضعفان جهان، امام چهاردهم، آقای خامنه‌ای را بخوبی تشریح می‌کند. آقای رهبر در هر سخن‌رانی که این اواخر از خود “دروکنه” حرف از “مقاومت” و ایستادگی می‌زنه، باور ندارید خودتان بخوانید:
مقاومت در کردن‌های رهبر: سیاست ما در مسئله هسته ای، تاکنون سیاست “مدارا” و “انعطاف” بوده، اما از حالا سیاست “مقاومت” و “ایستادگی” خواهد بود. اگر ما در این مرحله ، در پرونده هسته ای کوتاه بیائیم ، دشمن اصلی ما ،آمریکا، به همین بسنده نخواهد کرد و چنانچه اولین امتیاز را بگیرد جلوتر می آید. ما اگر در گام اول کوتاه بیاییم تا آخر باید عقب نشینی کنیم و ما برای اینکه کار به آنجا کشیده نشود از اول مقاومت خواهیم کرد و عزت و مصلحت کشور و نظام هم در همین است
البته این سخن‌رانی در وَکردن‌ها فقط برای مصارف داخلی است، در اصطلاح فارسی به آن می‌گویند “فرار به جلو”، داستان پشت پرده اما چیز دیگری است، زیرا این اواخر ایشان چنان زیاد از حد از خود وقاهت در وَکرده که بیا و ببین.
آقای رهبر این اواخر چنان گه زیادی نوش جان کرده‌اند که حالا همان گه توی گلوی مبارکشان گیر کرده به همین خاطر مجبور است صبح تا شام هر خری که به دیدن حضرتش می‌آید با تاکید زیاد اعلام کند که در مقابل آمریکا می‌خواهد مقاومت کند!! یکی نیست از این مردک الدنگ بپرسد شما می‌خواهی مقاومت کنی یا ملت بیچاره باید مقاومت کند!؟ اگر بنا بر این است که شما از خود مقاومت “در وَکنی” که بنده بدون تردید می‌توانم به شما قول بدهم که مقاومت شما حتی در مقابل گاز معده تان هم دوام نخواهد آورد و چنانچه خواسته باشید یک گوز نا قابل از خود “در وَکنید” یقین بدانید که بجای گوزیدن خواهید رید. پس زیادی گه بزرگ تر از دهانتان نخورید که یقینا دوباره توی گلوی مبارک گیر خواهد کرد.
آقای رهبر بجای گه خوری‌های کیلو کیلو بهتر است توضیح بفرمایند الفبای غیرت و سیاست که از آن صحبت می‌کردند را توی کدام مستراح گم و گور کرده‌اند که یک مرتبه 180 درجه سیاست شان تغییر جهت داده و گویا بناست بروند به بابوس نه آقای بوش زیرا که او رهبر معظم را قابل پابوسی ندیده و در عوض نوکر حلقه به گوش خود زلمی خليلزاد را می‌خواهد مامور این کار کند تا یک دست بریند به هیکل حضرت رهبر تا دیگر گه زیاد تر از دهانش نخورد.
عاقبت همه دیکتاتورها همین گونه است، چنان در مقابل خواسته‌های به حق ملت در رنج خود (مقاومت و ایستادگی!!) می‌کنند که آخر سر مجبور می‌شوند به گه خوری بیفتند و به پابوس دولت‌های استعماری بروند و به خیال خود از خود مقاومت در وَکنند.

نوشته: در ساعت: 10:00 am در بخش: ملای حیله گر

16 پیام  |           

16 پیام به “اگر قمارباز نگوید به تخمم می‌ترکد”

  1. ترانه says:

    خُسن آقا گل!
    ادبیات مورد استفاده ات کلی فرق کرده انقدر شب های برره تماشا نکن:)
    تو پست قبلی به یکی جواب دادی «ملت ایران قبلن خایه هایی اندازه هندوانه داشتند اما حالا اندازه اونا مثل یه ارزن ه». خوب شاید اونوقتها مردم از بس داد می زدند باد تخم(فتق) داشتن:))شاید هم منظورت پستان خانم ها ست؟؟؟
    از شوخی گذشته خُسن آقا جون دیگه بهتره خودمون رو سازمان دهی کنیم دوران افشاگری و نوشتن از این ها گذشته باور کن حیف وقت!!
    اون قلبت هم که اون بالا می زنه و تحویل سال(به کی تحویل می ده؟؟) رو نشون می ده کلی آدم رو سرحال می کنه شاد باشی و خندان! می بوسمت ترانه منتظر بهار واقعی
    ————————-
    پاسخ:
    ترانه جان شرایط فرق کرده ولی متاستفانه رو به وخامت گذاشته.
    آنجا هم که رابطه هندوانه و ارزن را نوشتم هم یک نوع متافور است و ربطی به خایه یا پستان ندارد این را خودت بهتر می‌دانی درضمن آن بزرگی هم ربطی به دادزدن نداشت این روزها مگر نمی‌بینی هر کسی یا اصلاح طلب شده است یا عافیت طلب، باور کن دیگر آن دورانی که جان برکف می‌رفیتم به جنگ دشمن تمام شده و حالا دوران رفتن به کمیته‌های نجات!! یا کمیته‌هایی از این دست است (دلم خون است عزیزجان)
    پایین این صفحه را ببین (رهبران! دانشجویانمان را می گویم)
    http://72.32.22.36//members/index.cfm
    شبهای برره را هم به جان مادرم قسم هیچ گاه ندیده‌ام، راستش را بخواهی من اصلا تلویزیون نگاه نمی‌کنم چه رسد به تلویزیون جمهوری لجن را ولی از بس مطالب برره‌ای دوستان را خوانده‌ام این اراجیف را از بر شده‌ام، درضمن باید با زبان خودشان با آنها سخن گفت تا شاید توی مغز خالی شان برود.
    بهار واقعی را هم به تو تبریک می‌گویم

  2. کنجکاو says:

    خرِ اين شيخ بسيار گوزيد، اما شيخِ پرروی ما هرگز جامه از تن برندريد و هم چنان خويش را به لشکر پيش و پس اش فريب ناک.

  3. آرمان says:

    نثر خیلی سنگینی بود.

  4. Winston says:

    سال نو مبارک

  5. xyz says:

    عجب دنيايی است!
    آدم رو هيچ کس نميتونه حساب کنه.
    آدم ميره تو سايت ٬من و پدر پدرسگم٬ (بيلی و من سابق) مينويسه بعد هم تمام حرفهايش سانسور ميشه!
    آخه ديگه به کی ميشه اعتماد کرد.

  6. xyz says:

    آزادی اکبر گنجی را به تمام آزادگان جهان تبريک ميگويم.

  7. حُسن آقای گل گلاب:
    با عرض نبریکات صمیمانه و تهنیت نوروزی و آرزوی شادی و سلامتی در سال نو سگی!
    حق کاملا با شماست. این نا سیاستمدارانِ سردمدار و در راس آنها علی بافوری آنقدر ( تقود ) زیادتر از دهان خود تناول نموده اند که امروز نه فقط نفسشان بلکه وجود کثیفشان مملو و متعفن از همان خوراکشان است.
    پس از روی کار آوردن بچه مزلفی دستبوس نظیر احمقی نژاد و کاربرد وی بعنوان (نمودار امت ام القرای وفادار) که همان گنده گوزیهای رهبر حمقای جهان را با زبانی احمقانه تر از وجود و طینت حیوانی خودش ، مایه آبروریزی ها و ایجاد دشمنیهای از چپ و راست و دوست و دشمن شد به سلاح وطنپرستی که خود در مخالفت آن سالها نامردانه شمشیر زده بودند متوصل شدند.
    خوشبختانه دست کثیفشان از این هم کوتاه شد و با حوادث چهارشنبه سوری مسلم شد که این حرامزادگان نسل عرب نه ایرانیند و نه با ایرانیت آبشان در یک جوی میرود. حتی کار بجایی رسیده که مدتیست همان احمقی نژاد نیز درک نموده اسباب بازی یک بار مصرف ارباب علی دراز است. به سیاست اعدام های بیدلیل ساله 67 باز گشتند و مردم هم آنها را هو کردند. از طرفی فشار همان آمریکا (که غلطی نمیتوانست بکند) گلو گیر و ارکان حکومت پوشالی ولایت سفیه را به وخامت ذلیل کشانده. امروز بلوچستان و خوزستان و کردستان دست به اسلحه برده و حق و حقوق سالها از دست رفته را با زبان گلوله از این بیدینان بی حرمت ، میطلبند. زندانها چنان مملو است که برای خالی نبودن عریضه ، گناهکاران را مرخص میکنند تا جای برای زندان نمودن آزاد مردان و زنان جدید فراهم شود.
    دیگر این و آن را متهم کردن و سپر بی درایتی ، بی سیاستی ، بیشعوری و ندانم کاری های خود قرار دادن گذشته است و همه میدانند این جمهوری من درآوردی اسلامی و رهبران و کارگزاران آنست که تسلیم قضاوت تاریخ و مردم ایرانند و در راس آن علی بافوری.
    یادم به شعری افتاد که نمیدانم از کیست و میگوید: جبران شراب خواریهای بی حساب – مخمور و مست در میانه رندان نشستن است.

  8. Winston says:

    سـال نــو شـما مـبارک

  9. landlady says:

    hasanagha mishe lotfan address email eto behem bedi. oni ke on balast be hame chi mikore joz address e mail.
    cheers
    ——————
    پاسخ:
    آدرس میل ارسال شد
    درضمن آدرسی که اون بلا نوشتم درست هست نها باید بجای [AT] @ را قرار بدهید
    و بجای [DOT] علامت نقطه قرار بدهید
    این کار برای پیش گیری از ماشین های جستجو گرر اسپم انجام داده می شود تا این گونه ماشین ها نتوانند آدرس میل را به راحتی کپی کنند

  10. Ali says:

    جناب خُسن آقای گل. به امید اینکه سال جدید را در کنار خانواده شاد و خوش و سلامت باشی و ما هم همچنان از نوشته هایت و دست پختت لذت ببریم. همیشه با حرفها و راهنماییهایت شادمان میکنی. ارادتمند. علی

  11. اردشير says:

    حسن آقا عيدت مبارك عزيز جان

  12. 80.150.6.184 says:

    حسن آقا خره
    جمهوري اسلامي بلاخره تن به مذاكزه با آمريكا داد
    حفظ نظام از اوجب واجبات است
    تكتيرررررررررررررررررر
    یک آدم احمقی اومده با نام خُسن آقا پیام گذاشت آدم به این اراذل چی بید بگه
    این هم آی پی طرف
    80.150.6.184

  13. سال نو بر تو عزيز خجسته باد

  14. جاویدان says:

    سالی که نکوست از بهارش پیداست هرسال میگیم قربون پارسال همیشه اسفند ماه کاسبی خوب بود ولی امسال واقعا خراب بود یکی اینکه عیدی کارمند ها رو ندادن دوم و از همه بدتر اینکه این کسکشها با سیاست اخوندی توی بهمن ماه ثبت نام نا محدود موبایل با قیمت 360 هزار تومان کردن این ملت خر هم طبق معمول کس خل شدن هرکه هر چی تونست ثبت نام کرد فقط توی دو روز اول 360 میلیارد تومان پول رفت به صندوق دولت حالا تا 30 روز خودتون حساب کنید . در اخر سال خوبی رو برای شما آرزو میکنم . و میکویم کس مادر رهبر معظم انقلاب

  15. حسن آقا خره says:

    حسن آقا خره
    جمهوري اسلامي به هركه لازم باشد كون ميدهد تا پا برجا بماند حتي آمريكا شيطان بزرگ
    پس بخودي خودتو جر نده
    شماها مثل بقيه ملت خر و نفهم و بي فرهنگ ايران (البته اينها اكثريت ملت هستند) مشغول كسخولي باشيد
    ملت من واقعا خر و بي فرهنگ است قبول نداريد؟
    اين ملت نيميش عر ب هستند نگاه كن به اسامي مردم …… و سنتهايشان
    خلاصه نظام مقدس با يكدور دادن به امريكا خودش را بيمه ميكند
    تنها اين وسط ملت كوني ايران است كه مدام در اين 100-200 ساله دور خودش چرخيده و باربر و حمال نظامها بوده است و خواهد بود
    اگر 10000 انتخابات ديگر هم برگزار شود من و همه ملت شركت مي كنيم چون ما ملت خري هستيم و سواري دادن به حكومتها را خوب بلديم
    ميخواي قبول كن ميخواي قبول نكن
    ما اكثرا (ملت ايران) خر و نفهم هستيم، ملتي كه 2 ورق روزنامه زورش مي آيد بخواند خر نيست؟ ولي دزدي و ريا كاري و رفيق بازي و رشوه گيري و زير آب زدن را به نحو احسن بلديم
    در انتخابات هم حرفم اثبت شد ملت ريد به هيكل هرچه روشنفكر و اپوزسيون و كوفتسزيون و….. 17 ميلون راي براي استاد احمدي نژاد
    ما ملتي بي فرهنگ و عقب افتاده هستيم چون اينطور دوست داريم بي كسي هم مربوط نيست

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی