Mar 12 2006

فوتبال اتمی

نوشته:     :::       7 پیام

حرف توی دهان ملت می‌گذارند و بعد ملت باید هزینه آنرا بپردازد.
به همان شکلی که 27 سال پیش شعار “جمهوری اسلامی” را بجای “جمهوری” در دهان ملت گذاشتند، حالا هم می‌خواهند با گذاشتن شعار “انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست” در دهان ملت به اهداف خود که چیزی بجز سلاح اتمی نیست برسند، هزینه آنرا هم ملت با جان و مال خود باید بپردازد.
فراموش نکنید اینها همان‌هایی هستند که قبل از انقلاب می‌گفتند نفت مال ملت است و باید با پیت داد در خانه ملت! یقینا فردا هم خواهند گفت انرژی هسته‌ای را می‌خواهند با پیت بدهند در خانه ملت!


fotbal_atomi.jpg
تصویر از پیک نت

پ.ن.:
به آنهایی که برای حمله آمریکا شدیدا ذوق زده شده‌اند و برای وقوع آن دقیقه شماری می‌کند پیشنهاد می‌کنم این نوشته را حتما بخوانند:
لطفا بیاید ما را بخورید
ظاهرا مقامات نظامى آمريكا در مورد منتهاى قدرت اين تسليحات مايل به صحبت نيستند اما مشخص است كه اين تسليحات با اشعه مايكرو ويو و ليزر كار مي كنند و مي توانند سيستم هاى الكترونيكي (مثل فرودگاه ها ، مراكز فرماندهي و ….) را از كار بيندازند يا افراد را با ايجاد دردى تحمل نكردني – در خوشبينانه ترين حالت البته- از پا درآورند .ميزان تخريب كاملا بسته به زمان تابش اشعه روي هدف بخت برگشته است (آنهايي كه گوشت را براي باز كردن يخ در دستگاه مايكروويو چند ثانيه اضافي گذاشته اند مي دانند چه بلايي سر گوشت بيچاره مي آيد).همين باعث شده وزارت دفاع امريكا از طرفداران اين نوع اسلحه باشد چرا كه مي توانند ادعا كنند لزوما اسلحه اى كشنده نيست.. تنها دو تانيه تماس اشعه با پوست بدن سلول هاي زير پوست را به دماى 51 درحه سانتيگراد مي رساند . اشعه از ديوار رد ميشود بنابراين پناه گرفتن و پنهان شدن چندان به كار نمي آيد. و البته اين همان تكنولوژى است كه دانلد رامسفلد وزير دفاع آمريكا در آستانه جنگ در عراق به آن مي نازيد و تلويحااز تصرف ساده خاك عراق با اتكا به آن صحبت كرد .
سودای مکالمه

نوشته: در ساعت: 9:35 am در بخش: ملای حیله گر

7 پیام  |           

7 پیام به “فوتبال اتمی”

  1. roza says:

    حالا خوبه خسن آقا جان ان گوشه ميبيني نوشته((((( بسيج ورزشي کشور))))…..يک نظر سنجي هم کرده بودند چند وقت پيش ((در روزنت نوشته فکر کنم هفته قبل))تنها 30% مردم ايران انرژي هسته اي را حق مسلم خود ميدانند…..

  2. کیانوش says:

    از ملا جـماعـت پـــر رو تـر فـقط خـودشـه

  3. والد بمانعلی says:

    خسن آقاجان تبریک به بخش تکبیر!
    خیالمان راحت شد. بعد از مقتدا صدر تپلی، ژان ماری لوپن تکچشم، دژخیم شکنجه گر نیروهای ویژه فرانسه در الجزایر که از برادران ایمانی فاشیست و دوستدار اسلام هست (!) هم از هسته شکستن این حکومت نکبت دفاغ کرد. یادیت هست چه غمزه ای برای صدام میامد؟
    پس نوشت- از دست دادن یک چشم یا هر دوتا برای هرکس میتواند پیش آید. چیزی که هست چشم این اسلام پناه را توی دعوای کافه ای و در یک رو کم کنی نژادپرستانه قلفتی کندند!
    ————————
    پاسخ:
    والد جان کار این آخوندها از این حرف‌ها گذشته. این آقایان گروهی را از نازی‌های آلمان را برای دهه زجر دعوت کرده بودند که بیا و ببین این آقایان هرکسی که بهشان نخ بدهد در آغوش می‌گیرند حالا چه این فرد صدام باشد یا بوش شیطان بزرگ یا چمی دانم هر خر دیگری، فعلا که خوشبختانه کسی حاضر نیست این عفریته‌ها را در آغوش بگیرد
    خُسن آقا

  4. حسن آقا
    اگه میخواهی بفهمی که اینگونه شعارها چقدر تخمیه و چه کسانی آنها را میسازند برو این رو گوش کن:
    بخصوص آن قسمتی که میگه:
    رهبر میگه: مرگ بر امریکا
    ملت میگه: مرگ بر امریکا
    خودش میگه: مرگ بر امریکا
    امریکا میگه: مرگ بر امریکا
    اسرائیل میگه: مرگ بر امریکا
    این هم آدرس:
    rtsp://realaudio.rferl.org/ch21/20060309-1330FRD.rm?start=02:16&end=09:45

  5. 1- با اجازه تان، مقل شاگرذ جادوگر کشف کردم اگه کلی br><brبگذاریم توی تمپلیت قاب های اینترنتی ساخت حضرت استادی دیگه “پست” وب -آ-ورد و… چه و چه و چه به ته چاه جمکران “سقوط” نمیکنه.
    2- بنده یک بار حسب الدستور جنابعالی چهار عدد تحم مرع را گذاشتم توی ماکرو ویو و دیدم حالا خر بیار و با قالی پاک کن!
    3- لطفا ذستور العمل آب پز کردن تحم مرغ توسط مایکرو ویو را از کتاب مستطاب تدریس طباخی معروف حسن آقا حدف بفرمایید!

  6. farhad says:

    hasan agha sharmandam keh be dalile inkeh dar khaneh nistam nemitawanam be font farsi benewisam.ama in maane nemishawad beguyam ghorbune dahanet.hazaraat hamchin az america sohbat mikonand keh engar dAyeye mehrbAntar az madar ast.engar na engar keh mosadegh ra bordand wa Alendeh wa vietnam ra nabud kardand. engar keh sarbazan usa mehrban tar az sepah wa basij ast. engar na engar keh mellaty hast keh IRAN mAAle AnhAst.agar mardom natawAnand hokumat ra awaz konand cheguneh AzAdye ehdAey gharb ra hefz khahand kard?

  7. سلام خُسن آقا
    مرد حسابی مگر نميدانستی وقتی ميای وبلاگ من بايست قُرص استفراغ و سر گيجه هم بياری ….. !!!
    ولی بالا غيرتآ ( خارج از شوخی ) کسی را سراغ داری که بياد و ۴ کلام حرف حساب بزنه ؟!؟!
    اگر داری تو را خُدا از بس حرف حساب و بدونه شيله پيله از اين آقای سپهر شنيدم به من هم معرفی کن تا بيشتر چشم و گوشم باز بشه ….

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی