Jan 16 2006

در لابلای خطوط اخبار

نوشته:     :::       6 پیام

گاهی اوقات برای پیدا کردن حقیقت باید خطوط نانوشته اخبار و تحلیل‌ها را خواند، باید واژه‌های مخفی شد در متن خبر را دید تا حقیقت پشت خبر را رمزیابی کرد.
با شناخت 27 ساله از حکومت آخوندی، اخباری از این نوع را “مشمولان غایب به مناسبت عید سعید غدیرخم عفو شدند” باید با دقت خواند و معانی پنهان شده در لابلای این بخشش را رمزیابی کرد.
آیا رژیم جنگی را تدارک می‌بیند؟ قسمتی از ادامه خبر را بخوانید:
آفتاب: به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا: «بمناسبت فرا رسیدن عیدسعید غدیر خم، غیبت سنواتی کارکنان وظیفه در حال خدمت و افرادی که در عین خدمت در دانشگاهها پذیرفته شده اند و کلیه مشمولانی که خود را تا عید سعید غدیر خم 29/10/1384 معرفی نمایند مورد بخشش قرار می گیرند.»
تا آنجایی که می‌دانیم و شناختی که از این رژیم داریم به ما می‌گوید که حرف‌های رژیم را در هیچ شرایطی نباید باور کرد. ملاهای رژیم در این 27 سال به خوبی نشان داده‌اند که واژه‌ای بنام بخشش در فرهنگ آخوندی وجود ندارد. پس چگونه است که یک مرتبه این همه بخشنده شده‌اند!؟ آیا می‌خواهند با این بخشش!! آن عده از جوانانی را که حاضر نیستند دو سال از عمر و جوانی خود را فدای این رژیم ضد مردمی کنند به دام بیندازند؟

نوشته: در ساعت: 9:00 pm در بخش: ملای حیله گر

6 پیام  |           

6 پیام به “در لابلای خطوط اخبار”

  1. kevan says:

    راستش اين جانور فلاحيان از فرط قدرت بهجفنگ گفتن افتاده .اين حرامزاده اگر كمي بينش داشت ميدانست كه از امثال او كم نبوده اند كه جلو فرزندان “مادر گيتي” به گه خوردن افتاده اند

  2. roza says:

    ميخواستم خواهش کنم که در بخش خبر از لينک به بي بي سي خودداري کنيد ،چون اين شبکه خبري نه تنها در نظرخواهيها ،نظرهاي مخالف را اکثرا سانسور ميکند،بلکه از تحريف اخبار به نفع جمهوري اسلامي هم گويا هيچ ابايي ندارد..(به اختلاف طرح خبر نشست لندن از بي بي سي با شبکه هاي ديگر مثل راديو فردا و ايران پرس نيوز و صداي المان توجه کنيد)

  3. سلام … مسلما وقتی خود را معرفی کنی باید بروی سربازی…

  4. betoche says:

    به نظر بنده شما یک کسخل واقعی هستید لطفا برید دکتر خود را درمان کنید. به همه چیز مشکوک هستید…

  5. آخ که شما چی می بینید و ما چه ساده انگارانه برخورد می کنیم . واقعا این مثل تو مو می بینی و من پیچش مو اینجا به درد می خوره .

  6. atash says:

    حسن آقا اگر بخششی بود اول از هم زندانیان سیاسی شامل بخشش می شدند

اخبار و مطالب خواندنی