Jan 09 2006

بیانیه جمعی از وبلاگ نویسان در حمایت از زندانیان زندان رجایی شهر

نوشته:     :::       11 پیام

دوستان عزیز طومار درحمایت از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر منتشر و همچنین پتیشنی در این باره برای امضا آماده شده خواهش می‌کنم با امضای این پتیشن و همچنین اطلاع رسانی در این باره زندانیان سیاسی را در مبارزه‌ای که برای آزادی ایران آغاز کرده‌اند را یاری رسانید.
متن فارسی، متن انگلیسی در سایت پتیشن، این هم صفحه امضای پتیشن.

نوشته: در ساعت: 5:48 pm در بخش: حقوق بشر

11 پیام  |           

11 پیام به “بیانیه جمعی از وبلاگ نویسان در حمایت از زندانیان زندان رجایی شهر”

  1. با سلام
    سه ایمیل فرستادم. لطفا رسید آنها را تایید کنید.

  2. گل کو says:

    خسن آقا جداکه خیلی ماهی.

  3. سرهنگ صادق حمايت says:

    ُخسن آقا مقاله جديد راجع به حمله به ايران را در پيک نت خواندی؟ لینک متن انگليسی اش را اينجا می گذارم.
    سایه شوم جنگ یکبار دیگر بر بالای ایران است رژیم ننگین آخوندی یکبار دیگر می خواهد با برپااندازی یک جنگ خونبار دیگر عمر نکبت بارش دراز کند. همانند بعد از فاجعه ۵۷ که این انیران می دانستند ارتش شاهنشاهی زیربار ننگ آخوند نمی رود با یک جنگ ۸ ساله خود را مستحکم بر ایران کردند. این بار نیز که ناقوس مرگشان به صدا در آمده است این بی شرف های انیران می خواهند با اسرائیل و امریکا در بیافتند تا اگر قرار است بروند از ایران به جز سرزمین سوخته اتم زده چیزی نماند.یاران ایرانمان فرزندانمان پدر و مادرهایمان در خطرند بیایید چاره ای بیابید.

  4. سرهنگ جان تو دیگه چرا!؟ تو که ادعا داری سرهنگ هستی باید به خوبی بدونی که اولا اگر آمریکا طرحی برای حمله به ایران داشته باشه در بوق و کرنا نخواهد کرد و یقینا آنرا مخفی نگاه خواهد داشت (با هر قیمتی).
    دوم اینکه سیاست مداران اروپا مثل سیاست مداران آمریکا نیستند که هر غلطی دلشان خواست بکنند چنین حمله‌ای اگر هم اتفاق بیفتد!! حمایت هیچ کشور اروپایی را همراه نخواهد داشت، در غیر این صورت باعث سقوط دولت‌های اینچنینی در اروپا خواهد شد. فراموش نکن که یک حمله اتمی عواقبی برای کل جهان خواهد داشت و به این سادگی قابل دفاع نخواهد بود.
    خلاصه کلام، بشنو و باور نکن. اینها همه تبلیغات است و حتی به عنوان تبلیغات هم کارساز نیست چون رژیم تهران هم به خوبی می‌داند که نه آمریکا نه هیچ قدرت دیگری قادر خواهد بود دست به چنین خودکشی سیاسی بزند. فعلا آمریکا در عراق در گل گیر کرده و اگر بتواند تا یکی دوسال دیگر خود را از منجلاب عراق خارج کند شانس آورده.

  5. خسن آقا چان
    خیلی ماه نشریف داریذ

  6. کیانوش says:

    خـســن آقا جـان مـا که امـضا کـردیم، بـر هـفت جـد و آبـادِ اونـهائی که بـه ایـن امـضاها اهـمیت نمـیـدن سـگ…

  7. آرمان says:

    موافقم. وجود زندانی سیاسی یعنی دیکتاتوری. شرم بر این حکومت “مذهبی” مدعی عدالت

  8. جاویدان says:

    یاد آن زمان که چندی کز شور انقلابی * هرگز نبود یکدم در دیده خواب مارا * تامرگ شاه خائن نهضت ادامه دارد * گفتیم واز مسلسل آمد جواب مارا * بردیم مادیان را از بهر فخر دادن * بر عکس آرزومان شد مستجاب ما را * کونی کله قندی دادیم وبازگشتیم * دیگر نمانده وامی ازماطلب شمارا * گر انقلاب این است اینک به ما بگوید * ما انقلاب کردیم یاانقلاب مارا!!!!!!!؟

  9. آیت الله says:

    خسن جان اگر ادعای دمکراسی وازادی بیان داری نظر ما هم منظور کن
    استعمار حتما که نباید سر اسلحه روی سر ملتی باشه اسلام واسلام گرایان وسران حکومتی ایران اسلحه ای بسیار خطر ناکتر در دست استعمارگران اول انگلستان فرانسه آلمان واخر امریکا هست . که این ان قلوپ با حمایت همین خواهر کسه ها صورت گرفت

  10. آیت الله says:

    خبر : احمدی نژادبه 3 شرط پاسور بازی رو ازاد اعلام کرد. اول به جای عکس شاه از عکس ولایت فقیه استفاده بشه دوم بی بی چادر سر کنه سوم تمام سربازهاعضو بسیج بشن

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی