Dec 11 2005

شهید! کدام شهید!؟

نوشته:     :::       2 پیام

ایسنا در خبری از قول “معاونت فرهنگی و تبلیغاتی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح” به تاریخ 16 آذر (روز حادثه) می‌نویسد:
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است: برابر تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده‌ی کل قوا، نظر نهایی برای تعیین مصادیق شهادت با ستاد کل نیروهای مسلح است.
این اطلاعیه می‌افزاید: از آن جا که عزیمت هواپیمای یاد شده به سوی منطقه‌ی رزمایش آبی و خاکی عاشقان ولایت جزء رزمایش تلقی می‌شود، برابر بند هـ ماده‌ی 107 قانون ارتش، کادر پروازی و همه‌ی سرنشینان هواپیما شهید تلقی می‌شوند.
لینک خبر
یقینا اگر فردی از افراد خانواده من در سانحه‌ای از نوع سانحه هواپیمای سی 130 کشته می‌شد آنرا یک ننگ می‌دانستم نه افتخار.
چرا؟ به این دلیل ساده که این مسافرت و پرواز با این هواپیما جهت پوشش دادن خبری مانور نظامی بوده بنام “مانور عاشقان ولایت” و این مانور چیزی به جز ابزاری دیگر برای پیشبرد اهداف رهبر و دیگر روضه خوان‌ها حکومتی نبوده در نتیجه کسانی که در این سانحه کشته شده‌اند چیزی بجز شهید راه ولایت نمی‌توان بر آنها نامی گذاشت.
ملاها 1400 سال با شهید پروری و روضه خوانی زالو وار به جان و مال ایرانی و بخصوص بی خبران تجاوز کرده‌اند، حال کسانی که به پیشبرد این اهداف کمک می‌کنند، حالا فرقی نمی‌کند که به چه روشی به این روند کمک می‌کنند خود در این خیمه شب بازی شریک جرم هستند.آنهایی که به زبان لاتی آشنایی دارند می‌دانند که در این زبان به این گونه شهادت ها چه می‌گویند! اگر حضور ذهن ندارید فقط جهت اطلاع به عرض می‌رسانم که در زبان لاتی به این گونه شهدا شهدای راه کiر خر می‌گویند.
این نوع شهید سازی در بهترین حالت کمک به همین روند 1400 ساله خواهد بود. این شیون و زاری که در یک هفته گذشته راه افتاد، دقیقا همان ابزاری است که آخوندهای سوار بر قدرت به آن نیاز دارند تا به این وسیله بتوانند به راه خود ادامه دهند. فراموش نکنید که خمینی جلاد کبیر مدام در باره جنگ و شهادت می گفت این جنگ و شهادت ها نعمت است (نعمت برای کی؟ برای آخوند). پس می‌توان نتیجه گرفت که کمک به این شیون و زاری‌ها چیزی بجز کمک به حکومت ولایت وقیح نیست.
اینکه آقایان دوباره دارند شهید تولید می‌کنند (تنها چیزی که ملاها در این 27 سال تولید کرده اند)، دو دلیل غیر قابل انکار دارد اولی همان هست که در بالا نوشتم و دومین دلیل برای این است که با پرداخت حقوق و مزایای (شهادت!) به خانواده این افراد، دهان آنها را ببندند و از پی گیری ماجرای پشت پرده این سانحه جلوگیری کنند.

نوشته: در ساعت: 10:34 am در بخش: ملای حیله گر

2 پیام  |           

2 پیام به “شهید! کدام شهید!؟”

  1. کیانوش says:

    راسـتی که گل گـفـتید، حالا نـه که چـه تـاج گـلی بـسـر مـعـلولین و خـانواده شـهـدای جـنگ زدن !!
    راسـته که مـیگـن، اونـچیزی که حـدی نـداره وقاحــته

  2. سلام … مثل اینکه روش تولید دارد فرق میکند، قبلا اکثریت را بدست دیگران مقتول میکردند، الان خودشان میکشند تا شهید بسازند …..

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی