Dec 09 2005

خالی بندی رئیس جمهور

نوشته:     :::       12 پیام

پ.ن.: دوستان بخاطر مشکلاتی که باکامنت‌های اسپم (تبلیغاتی) داشتم (روزانه 30 تا 40 عدد) مجبور شدم وبلاگ رو منتقل کنم به ورژن 3.2 چون گویا از این نظر ایمنی بیشتری دارد.
از این ببعد نظرهای شما عزیزان بصورت مستقیم منتشر نخواه شد و آنها پس از بازبینی بر روی وبلاگ قرار خواهد گرفت. آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که از سانسور از هر نوعش متنفرم ولی متاسفانه این اسپم‌ها مرا بیچاره کرده بود، مخصوصا وقتی تمام آنها از نوع ویاگرا و پورن و خلاصه بدترین نوع سرمایه داری کثیف که نمی‌توانستم دیگر تحملشان کنم.
همیچ پیامی از دوستان چه موافق و چه مخالف سانسور نخواهد شد و روی وبلاگ قرار خواهد گرفت این سانسور فقط شامل پیام‌های تبلیغاتی می‌شود و نه چیز دیگری.
درضمن همانگونه که می بینید وبلاگ هنوز آنگونه که دلم می خواهد کامل نشده ولی به مرور زمان تا چند روز آینده آنرا مرتب خوهم کرد. باز هم با پوزش فراوان بخاطر بهم ریختگی وبلاگ
—————-
رئیس جمهور مملکت گل و بلبل آخوندی که حتما معرف حضورتان هست!؟ چند وقت پیش ایشان در سخنانی این طرف و آن طرف ادعای محو کردن کشور اسرائیل از نقشه جهانی را داشتند. پس از اینکه سنگین سبک کردند و دیدند زورشان نمی‌رسد کشور چهار میلیونی را از روی نقشه بکنند و به لقا الله پرتاب کنند، از خواسته قبلی کوتاه آمدند و همین چند روز پیش تصمیم گرفتند بجای پرتاب به لقا الله، کشور اسرائیل را بوسیله شرکت حمل و نقل اَن ثار حزب الله به اروپا نقل مکان بدهند!! جالب است بدانید که این سخنان را کجا برزبان آورده‌اند!؟ در جلسه‌ای در کشور دوست و برادر عربستان سعودی!! همان‌هایی که قبلن‌ها به آنها مرکز کفر و افساد فل العرض وهابیت می‌گفتند. تا این‌جای داستان را داشته باشید تا بعد.
یک دوری می‌زدم روی اینترنت، من معمولا وقتی دور میزنم به همه جا سرک می‌کشم (فضول که می‌گویند همین هست). می‌گفتم! یک سایتی است بنام “خدمت” که گفته می‌شود بوسیله رفقا و لات‌های هم محله‌ای احمدی نژاد اداره می‌شود. در این سایت، خبری خواندم که کپی آنرا در زیر می‌آورم و بعد میروم سر باقی داستان:

مشکلات فنی سایت خبری خدمت
قابل توجه کاربران گرامی، به دلیل مسدود شدن سایت خدمت توسط شرکت آمریکایی میزبان ، احتمالاً تا پایان هفته جاری شاهد مشکلات فنی در سایت خواهیم بود .
پیشاپیش از بروز این مشکلات پوزش می‌طلبیم .

خوب حالا که خبر را خواندید، کلاه‌تان را بکنید قاضی، این مردک بی‌سواد و بی فرهنگ هنوز قادر نیست یک سایت راه اندازی کند که به طریقی دمش لای تله آمریکا نباشد و مجبور نباشد هر وقت آمریکا اراده کرد دکان دستگاهش را جمع کند و برود پی کارش! حالا چگونه قادر است یک قدرت اتمی مثل اسرائیل را از جا بکند و به لقا الله پرتاب کند!؟ امروزه هر ننه مرده‌ای یک سرور فکسنی توی خانه‌اش می تواند راه بیندازد و بی نیاز از این و آن سرویس دهنده بشود، حالا ببینید وضع ما ملت بی چاره به کجا کشیده که این احمدی بشود رئیس جمهور ما! کسی که قادر نیست یک سایت اینترنتی را بدون مداخله آمریکا راه اندازی کند.

نوشته: در ساعت: 6:37 pm در بخش: طنز

12 پیام  |           

12 پیام به “خالی بندی رئیس جمهور”

  1. خسن آقا عزيز ! به اين نوشته در وبلاگم لينک دادم ولي ( پرماننت لينک ) کار نمي کند ناچار لينک کامل وبلاگت را نوشتم !

  2. سلام …وقتی رییس قمحور شد همه بخیال چه خطرهایی نیفتادیم و چه بلاهایی اما فکر کنم درین چهار سال آینده همه مان از خنده بمیریم ….

  3. حمید جان از پریروز این وبلاگ هم به مرض احمقی نژاد دچار شده از بس در باره این احمقی نژاد نوشتم.
    خراب کردم همه چیز را رفت.
    مجبورم فردا یا پس فردا همه چیز را منتقل کنم به موبل تایپ 3.2
    آرمین عزیز این بیچارگی فقط گریه آور است. این آقا همین روزهاست که دنیا را بر علیه ملت بی چاره ایران خواهد شوراند. بی خود نیست که به او لقب احمقی نژاد داد‌ اند که عزیز

  4. هاله says:

    سلام حسن آقا. مضحکه کرده خودش رو راستی راستی. این قضیه خراب شدن سایت‌اش حسابی خندوند ما رو.

  5. میثم says:

    واوووو..حسن آقا.فکر نميکنم منو بجا بيارين.ميدونی آخرين باری که به وبتون سر زده بودم اگه اشتب نزنم سال ۲۰۰۲ بود!يه مدتی بود که هرشب ميومدم و سر ميزدم!يادمه آخرين مطلبی رو هم که از شما خوندم در مورد باغ های انگوری بود که تو ايران هدر ميشن.. در هر صورت بعد از مدت اين ۳/۴ سال از ديدنتون هم شوکه شدم و هم خوشحال… ميبينم که اين آقای ابله نژاد صدای شما رو هم درآورده..کاش ايرون هرچه زودتر خراب بشه تو سرش!

  6. landlady says:

    حسن آقا جان این مردک حتی سواد دینی رو که ازش پیروی میکنه نداره. حقیقتا از زیر بوته در آمده. نمیدونم این بلا از کجا بر ما نازل شد.

  7. سلام حسن آقای گل گلاب، یکی از جاتبترین اتفاقاتی که در کنفرانس مکه پیش آمده و مایه خنده زعما و از همه مهمتر میزان بیسوادی آقا دکتر را در اطلاعات روزمره نشان داده خطاب نمودن میزبان به ” خادمین الحرمین الشریفین ” بوده که لقب شیخ فهد بوده است و تاثر و تالم میزبان را فراهم نموده. یکی بگوید بابا برو اقلا یک کمی مطالعه کن عمله.

  8. کیانوش says:

    ایـن یارو مــش قاســم بـدجـوری هــوا بـرش داشـته انگار ؟ مـن اسـم ملیـجک رهـبر رو پـیشـنهاد میـدم 🙂
    امـا یه پـیام هـم بـرای ملاحـســــنی خـودمون با اجازه شما چون میدونم اینجا میاد : آقا مـن تابـحال نـونـستم کامـنتدونـی شـما رو باز کـنم چه برسه به ایـنکه چیزی بـنویسـم، آیا کامـنتدونی شـما فـقط بـه افـراد خـاصی اجازه نـوشــن میـده؟؟؟

  9. اشکان says:

    آقایون با سواد !!!اول خودتون سواد یاد بگیرید بعد چرت و پرت بگید.آقای وبلاگ نویس اشتباه تایپی داری(با سواد!!!!)قبلن رو این جوری می نویسن قبلآ.با سواد
    خُسن آقا: عزیز دل برادر اون قبلنی که شما نوشتی مربوط می‌شه به قبلن‌ها امروزه ملت سعی می‌کنن فارسی بنویسن و برای فارسی نوشتن به روش امروز نه به روش قبلا باید قیلن نوشت.

  10. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    تو به این میگوئی خالی بندی اما ما خیال می کنیم بیشتر به زوزه سگ کتک خورده دم لای پائی میماند که از همه جا رانده و مانده، تنها به چیزی که از سگی برایش مانده پناه می برد اما افسوس که اینهم از وضع نکبت باری نمی رهاندش. همین روزهاست که یا توی طیاره نظامی سوارش کنند (!) یا مثل اسلافش بنی صدر که اشعه موی زنان عرق النسائش رابه جنبش در می آورد (و حالا کلی اوانگارد شده!)راهی یکی از این شهرهای اروپائی بشود.

  11. حسن عزیز از زحماتت متشکرم. مطالب را هم با اشتیاق پی گیری میکنم . بامید موفقیت جمعی …

  12. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان،
    گزارش سفر این مزقل به عربستان رو بخون، از خنده روده بر می شی. حیف که «رهبر خودم» خودش رو تعطیل کرده و گرنه یک عالمه موضوع برای قلم شیرینش توی خزعبلات این نکبت پیدا میشه. ابله روان پریش جاش تو تیمارستانه، کردندش رئیس ایرانستان!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی