Nov 11 2005

اطلاعیه

نوشته:     :::       5 پیام

عده‌ای از دوستان چند بار پرسیده بودند چگونه می‌تونن در منزل شراب درست کنند.
روش تهیه شراب در منزل را در دو بخش توضیح خواهم داد که بخش اول آن را در این آدرس قرار داده‌ام، بخش دوم آنرا هم در چند روز آینده در همان آدرس خواهم نوشت

نوشته: در ساعت: 11:10 pm در بخش: گوناگون

5 پیام  |           

5 پیام به “اطلاعیه”

  1. nana says:

    دوست گرامی حسن آقای عزيز
    به دليل اين کارهای خيری که میکنی و رگه هائی از فسق و فجور هم در آن هست آمدم که باهات آشتی کنم !!!!!! راستش اساسا قهر نبودم فقط کمی از ريخت شما بدم آمده بود که به مبارکی و ميمنت با این دستورالعمل شراب ناب احتمالا شيراز که ميخواهی به دوستان ياد دهی بر طرف شد .
    جانم برات بگه پيشنهاد ميکنم با يکديگر و اگر کسانی ديگر هم مايل بودند اشتراکی !!!! پس از سقوط اين جانيان يک رستوران بزرگ در کنار انگورستان بزرگ درست کنيم و به مسافران و دوست داران غذا و شراب دست افشره خانه دهيم !!!!!!!! نظرت چيست ؟ نانا

  2. نانا جان خوشحالم که با من آشتی کردی. خُسن آقا کینه شتری ندارد و از هیچ کس کینه به دل نمی گیره. عمر انسان کوتاه تر از اون هست که کینه ورزی کنه.

  3. nana says:

    حسن آقای گرامی دوست عزيز
    خوشحالم که از نحسی خارج گشته و اعلام بی گناهی کردی!!!
    دوست گرام اکنون مشغول نوشيدن شراب شاردنی هستم و ميگويم تو هم شرابت راباز کن و باقی بچه ها را هم خبر کن برای ضيافت مرگ رژيم جانيان اسلامی بنوشيم .
    در ضمن نظر خود را راچع به رستوران و انگورستان نگفتی ؟ ميتوانيم نامش را بگذاريم خنده های زندگی در رستوران و شراب خانه شادی و روشنی ايران زمين !!!!
    ها….. نظرت چيست دوست گرام ؟ نانا

  4. فرهاد says:

    گروهی از دوستان ساکن ایران پیام دادن که پس از آماده شدن شراب … تعدادی از لباس شخصی های ولقب به انصار به اندرون ریخته و همه را مصادره نمودند و من باب جریمه آنان را موظف نمودند تا هر ماه همین مقدار به آنان تحویل دهند و الا حساب خود از قاضی مرتضوی بستانند . القصه چون برهان ضبط شراب پرسیدند … برادران ریشوی لباس شخصی فرمودند بر شما حرام است شراب که سکر آور است و بر ما واجب که ” ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم ” که اشارتی دارد بر شرابی این چنینی را یاری آنچنانی بایست .فلذا بد نیست تاکید نمایید خمره ها را در معرض دید قرار ندهند که پس از رویت نامحرم ریشو …ملزم به یافتن عکس رخ یار (آنهم از قشر کریه روحانی ) در پیاله گردند !!!

  5. Omar says:

    از شراب گفتی ولی ساغر چه شد!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی