Oct 16 2005

روابط جنسی زوج و زوجه باید در ساعات معینی باشد!!

نوشته:     :::       13 پیام

آفتاب: یکی از وزرای کابینه احمدی نژاد، در جمع مسئولان سازمان بهزیستی خواستار آن شده که روابط جنسی زوج و زوجه در ساعات معینی باشد تا مطابق آیات و روایات، معلولیتها کاهش پیدا کند
مدتی پیش مسئولین نروژی با تحقیقاتی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند که خارجی‌های مسلمانی که در نروژ زندگی می‌کنند اکثرا با خانواده‌های خود ازدواج می‌کنند و این مساله باعث می‌شود که به علت نزدیکی ژنتیک بین زوجین باعث می‌شود که تعداد زیادتر از معمول فرزندان این زوج‌ها از معلولیت‌هایی رنج می‌برند که برای زوج های دیگر کمتر اتفاق می‌افتد.
حتی چند مدت پیش مسئولین امور به خارجی‌های توصیه کردند که از این گونه وصلت‌ها خودداری کنند ولی کو گوش شنوا.
حالا باید به آقای وزیر کابینه احمقی نژاد گفت که عزیز جان عیب از جای دیگر است. یقین بدانید یکی از مشکلات مملکت ما هم امروز از همین موضوع سرچشمه می‌گیرد، زیرا که اکثر دست اندرکاران حکومتی از بیماری عشیره‌ای رنج می‌برند و با استفاده از قوانین عشیره‌ای (ازدواج با نزدیکان) باعث کم عقلی فرزندان خود شده‌اند که همین کم عقلی‌ها بعدها که این فرزندان (آقازاده‌ها) بدون ضابطه وارد سیستم تصمیم گیری کلان مملکت شدند مشکل ساز می‌شود. یقین بدانید اگر شجره نامه همین آقای وزیر را بررسی کنید خواهید دید که پدر و مادر وی پس عمو یا دختر عمو یا با طریقی وابستگی فامیلی نزدیک دارند. مسلمین مومن اکثرا ترجیح می‌دهند در بین خانواده وصلت کنند. بر همین اساس هم هست که مسلمین عقیده دارند که عقد پسر عمو و دختر عمو در آسمان بسته شده!!
اگر نگاهی به افکار، عقاید و رفتار حکومت چیان بیندازید می‌بینید که اکثرا از عقل سالمی برخوردار نیستند مثلا همین آقای وزیر اگر از عقل سلیم برخوردار بود می‌دانست که روابط جنسی را نمی‌توان از روی ساعت انجام داد این یک غریزه حیوانی است که بشر از دیرباز با آن دست و پنجه نرم کرده. البته این موضوع شامل حال مسلمین نمی‌شود چون قوانین حاکم در بین مسلمین همیشه بر این اصل استوار بوده که آقای خانه فاعل و خانم خانه فقط ابزاری برای تولید مثل و ارضاء آقای خانه محسوب می‌شده است.

نوشته: در ساعت: 12:37 pm در بخش: ملای حیله گر

13 پیام  |           

13 پیام به “روابط جنسی زوج و زوجه باید در ساعات معینی باشد!!”

  1. دانشجو says:

    سلام حسن آقا.لطفا جواب اين پیشنهاد من رو بده.یک هفته نوشتن راجع به وضعیت گنجی وتغییر نام وبلاگ ها به گنجی.اگه هدف از تاسیس کانون پن لاگ اتحاد وبلاگ ها برای پیش برد هدفهای سازندست پس شما را به خدا این یه جارو دیگه بی تفاوت نکنید.

  2. neda says:

    فارسي را پاس بداريم: گوج و گوجه.
    پ.ن: از ديروز تا حالا که اين خبر و ديده بودم همه اش ياد گوجه سبز می افتادم.. گفتم بگم شايد از سرم بپره.

  3. فرهاد says:

    من هم با تمرکز بحث موافقم . گنجی یا آزادی وبلاگها و حذف سانسور از روزنامه ها … یا محکوم نمودن گسترش قدرت بلاهت وقیح و یا هر موضوع دیگری که به نظر اکثریت مهم جلوه کند را میتوان بعنوان مطلب روز و اساسی وبلاگها تعیین نمود . باید هماهنگ باشیم تا تاثیر گذار شویم .

  4. nima says:

    در حليته المتقين بيشتر بخوانيد و بخنديد

  5. SHIVA says:

    ما تصميم گرفتيم بچه دار بشيم ولی اين حامله شدن از اون حامله شدن هاست ! منتظرم روز ۲۱ رمضان روز شهدات علی برسه و درست همون شب برم تو بغلم آقامون و از اون شب تا شب قدر هر شب برنامه ما همينه ! ۹ ماه بعد اگه زنده بودم و بودی نتيجه رو عرض ميکنم خدمتت 🙂

  6. آرمان says:

    شيوا !‌ اسم بچه ات را بايد بزاری علی. علي يارت !

  7. آخه شب قحطی هست که تو هم شب 21 رمضون رو انتخاب کردی؟

  8. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    قديمی ها می دونن. توی مدرسه البرز يه معلم فقه داشتيم باسم آقای المعی. حالا اينکه بچه ها توی شهر نو ديده بودندش بماند! اما اين اقای المعی معتقد بود که داروين که دریافته انسان از نسل ميمونه قطعا به بابای خودش نگاه کرده! حالا بين خودمون هر وقت قيافه اين جانيانی که با افساری در دست بیت رهبری جلو صحنه حکومت ايران معلق می زنن و نکبت از سر و روشون می باره و تازه پسر عمه و باجتاقاشون رو هم ردیف کردن تااتم بشکونن میگم نکنه بیچاره المعی حق داشت.

  9. SHIVA says:

    کجای کاری برادر ؟ تو شب ۲۱ رمضان سگ نر هم جرات نميکنه با سگ ماده آميزش داشته باشه ! وای بحال آدميزاد ! تازه ميخواستم بذارن درست روز عاشورا و تاسوعا حامله بشم ولی برنامه ريزيمون به هم ميريزه وگرنه تا سال ديگه صبر ميکردم برای حسين پارتی … ببينم اگه روزی فجيع توی تقويم اسلامی سراغ داری بهم بگو حتمن ! ببين کی از همه فجيع تر مرده ؟

  10. SHIVA says:

    اتفاقن خيلی دوست دارم بچه م دختر بشه و اگه دختر بشه اسمشو ميذارم قطامه !!!! اگه هم ژسر بشه اسمشو ميذارم معاويه يا يزيد يا چيزی تو اين مايه ها 🙂 موقع غسل تعميدش هم اميدوارم شيطان حضور داشته باشه و ژدر خوانده ش بشه !!!!!!!!

  11. SHIVA says:

    اتفاقن خيلی دوست دارم بچه م دختر بشه و اگه دختر بشه اسمشو ميذارم قطامه !!!! اگه هم ژسر بشه اسمشو ميذارم معاويه يا يزيد يا چيزی تو اين مايه ها 🙂 موقع غسل تعميدش هم اميدوارم شيطان حضور داشته باشه و پدر خوانده ش بشه !!!!!!!!

  12. 006,5 says:

    حسن اقا
    نگفتم مردم از فحش دادن و شنيدن بيشتر خوششون مياد توی كامنت مقاله قبلی نوشته بودم.
    بحث شيرين روابط حنسی شد همه برات كامنت گذاشتن ولی بحث تحليليت يكدونه كامنت بيشتر نداشت. اين بازگو كننده مطلبی هست؟
    دم ملت ايران گرم كه خودم هم یكبش هستم.

  13. khodam says:

    يكي از دوستان ميگفت تو زندان اوين نواري از ملكوتي ميگذاشتند در يه جاي نوار سخنراني ملكوتي ميگفت .حال مي رسيم به بحث شيرين لواط !!!!.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی