Oct 07 2005

سوسول

نوشته:     :::       24 پیام

یادتون هست هاشمی یک بار توی نماز جمعه دانشجوها رو سوسول خواند و بعدها در درگیری‌های دانشجویی هم برای تحقیر دانشجویانی که از جان خود مایه می‌گذاشتند تا با اوباش حزب الله در محیط دانشگاه‌ها مبارزه کنند یک بار دیگر حزب الله دانشجوها رو سوسول خواندند؟
هاشمی که خود در انتخابات نشان داد که سوسول یا غیر سوسول اینها برایشان فرقی نمی‌کند طرفدارانشان در چه لباسی باشند حزب الله هی در لباس یقه بسته یا جوان شیک‌پوش ژل زده. اینها می‌خواهند حکومت کنند حالا فرقی نمی‌کند با چه لباسی یا با چه عقایدی. برای اینها یک نکته اساسی است و آن هم حکومت کردن و چپاول است.
این عکس را تقه بزنید تا واقعیات را بهتر بینید.
در پس این تصاویر و این مانورها و یا آن رژه‌های انتخاباتی آقایان فقط یک خواسته پنهان شده، نگاهداشتن سکان حکومت برای خونریزی و چپاول. خمینی، خامنه ای یا هاشمی فرقی نمی‌کند. اگر در آینده امام زمانشان را هم با ژل و آرایش بردپیت به میدان فرستادند تعجب نکنید. یا اگر در آینده نزدیک در تلویزیون آخوندی سحری یا افطار را برای مومنین به این صورت آموزش دادند هم شوکه نشوید. اسلام همین است که می‌بینید هدف مشخص است، سوار بودن بر مومنین حالا مومنین در چه لباسی باشند برای آقایان فرق چندانی نمی‌کند.

نوشته: در ساعت: 11:26 am در بخش: ملای حیله گر

24 پیام  |           

24 پیام به “سوسول”

  1. فرانک says:

    البته باز هم اين نوع مانور دادن را بايد به عنوان ييشرفت نگاه کرد و به فال نيک گرفت! يک مقايسه ای بکنيد با مانورهای دهه ۶۰ تا اختلاف را متوجه شويد!

  2. nima says:

    اينجاس که آدم بايد فحش های فيوز دار به اينها بده حالا خانم های فمنيست هی بپرن بالا پايين و بگن تو اين جامعه مدنی بايد اصلاحات کرد

  3. سلام دوباره به استاد
    از زیر چتر چل تیکٌه!

  4. SHIVA says:

    کجای کاری بالام جان ؟ امشب شب جمعه ست ! سگ هم ازاده چه برسه به ارواح ! بيا ببين چطوری می ترکونم 🙂 راستی من امسال همه شرابهام سرکه شد . بر پدر خمينی لعنت الله . ميدونی دليلش چيه ؟ اينم بنويس .

  5. آرمان says:

    حسن آقا خان جان،
    يک سوال:
    اگر تعداد زيادی الاغ وجود داشته باشه که احتياج با سوار کار داشته باشن، تکليف چيست ؟
    اگر خوب فکر کنی ميبينی که دين اسلام باشگاه سوار کاري خيلی خوبيه. اگر اسلام نبود معلوم نبود کی سوار اين الاغها ميشد. قبل از اينکه سوار کار را سرزنش کني، سواری دهنده را تقبيح کن.
    نماز و روزه ات قبول درگاه امام زمان

  6. شیوا جان همین امروز رفتم لابراتوار شراب سازی را تخلیه کردم مدتی بود که لابراتوار شده بود پر از آت و اشقال به همین خاطر شراب و اینجور مشروبات رو دیگه درست نمی کردم. آخه می دونی که توی نروژ هم دست کمی از ایران نداره برای یک بطر شراب افتضاح باید 80 تا 100 کرون پول بدی درصورتی که همین شراب رو توی کشورهای دیگه اروپا با سی کرون می تونی تهیه کنی.
    من هم خودم معمولا شراب درست می کردم ولی مدتی بود که لابراتوار شده بود پر از آشقال حالا همین امروز خالیش کردم و به حول قوه پروردگار!!!! همین چند روز آینده شراب خواهم گذاشت.
    آخه انگورها آماده شده و منتظره. خلاصه باید صبر داشته باشی. آخه شراب مثل آش و پولو که نیست که یک ساعته درست بشه مثل بچه می مونه که باشد 9 ماه تو شکم مامان بمونه تا آماده بشه.

  7. تجسم says:

    سلام حسن آقا،
    مرسی بابت spuid. من هم راهنمای XAMPP را تکميلتر کردم(پروکسی جديد، عکسهای بيشتر و…). در ضمن به پی دی اف تبديل کردم که مشکلی در خواندنش نباشه.دوست داشتی به “نيازمنديها” اضافه کن:
    http://rapidshare.de/files/5945484/sakhtane_filtershekan2.pdf.html
    موفق باشی،
    تجسم

  8. کنجکاو says:

    خُسن آقا جان!
    آدم از اين بی چاره تر (کسی که چاره ايی ندارد و نه بد بخت)، گير نیاوردی. اين آدم آن چنان که می نمايد يک ترانس ويست؟ و يا ترانس سکسوال؟ است. آخه نازنين من و تو که بیش از دو دهه بیرون از مرزها می زييم، بايد به اين آدم ها بتازيم!!؟ باری! برداشت من چنين است، اميدوارم که درست نباشد.
    راستش من هم نمی دانم که ايشان در آن همايش و با چه انگيزه ايی چه می کند و چرا، اما دل ام برايش سوخت…. با خودم می گويم بی چاره مردم.

  9. nana says:

    دوست گرامی حسن آقا
    باور کن که من بالاخره به اين نتيجه رسيدم که دشمن اصلی مردم ايران گروهی لاشخور هستند که در اين رژيم لفت و ليسی نصيبشان شده و برای اين لفت و ليس هر کاری حاضرند انجام دهند منجمله جنايت !!!!!!!
    اين لفت و ليسيان حتی از خود آخوندهای در قدرت هم بيشتر حرص و آز !!! اين تکه منفعتی که از اين اوضاع ميبرند را دارند و دقيقا اين افراد دشمنان واقعی مردم ايرانند و بايد شناسائی و نشان شوند برای روزی که دست قهار مردم گلوی کثافتشان را در چنگ گيرد .
    در آينده در وبلاگم راجع به اين تفاله ها و عملکرد
    بخش کوچکی از آنان از قسم بهنود مادر جنده و مابقی !!!! بيشتر خواهم نوشت .شاد باشی به اميد پيروزی مردم ايران بر اين رژيم ادمکش زالو !!!!! نانا

  10. shervin says:

    وااااااااااای!!!! شما متوجه نشدید که این دو عکس مونتاژه؟ اونم چه مونتاژ ضایع و وحشتناکی! به صورت و گردن و لباس توجه کنید.

  11. کدام منتاژ اینها را خبرگزاری های رژیم بعنوان مانور نیروهای انتضامی منتشر کردنه اند
    ساده انگاری هم مرزی دارد قربان.

  12. nana says:

    حسن آقا و دوستان عزيز
    حتما پست آخر من با عنوان ردپا!!!! را بخوانيد .مرسی نانا

  13. 006,5 says:

    اقا ما هم با فرانك موافقيم.

  14. صادق says:

    چرا همه ّکس ّخل شده اند! بابا اين يارو را اينطوری بزک کرده اند در مانور نيروهای چماق بدست اسلامی که مثلا مانور حالت طبيعي پيدا کند! يعنی می خواستند در مانور مثلا زن هم باشد تا ببينند عکس العمل سربازان امام زمان در مقابله با يک زن در شورش چه طوريه!‌البته حتما می دانيد که تغيير جنسيت در جمهوری اسلامی از لحاظ شرعی کاملا آزاد است. حدس من اين است که اين آخوندهای مادر جنده اينقدر فاسدند که از هم آغوشی با ترنی های (تغيير جنسيت ها) زن نما لذت می برند. حکايت همان همجنسبازی های مشهور بين طلبه های بيضيه قم می باشد.

  15. صادق says:

    خانم نانا اين مهشيد راستی کی می باشد؟ وبلاگی دارد؟ جريان شما با اين زنک چی می باشد؟ اين جريان عشق و عاشقی اميد ميلانی {اين يکی را هم نمی شناسم} به شما چيه؟
    چرا شما کامنتدانی نداريد؟
    در ضمن می شود خواهش کنم يک ايميل به من بزنيد من يک توضيحی در يک مورد { يک عذر خواهی} به شمما بدهکارم که دوست دارم از دلم بيرون بيايد.سپاس
    pahlavi_19999@yahoo.com

  16. nana says:

    دوست گرامي صادق
    خدمتت عرض کنم چون نميخواهم نوشته هاي خود را در پيامگير حسن
    آقاي عزيز بنويسم و مزاحم او شوم پاسخ شما را راجع به مهشيد راستي
    به شکل پستي برايتان مينويسم . اميدوارم چشمانتان به دسيسه هاي
    اين لکاته وبلاگستان روشن شود و تا حد امکان از او دوري کنيد . شاد باشي نانا

  17. nana says:

    صادق گرامی
    پست مورد بحث را نوشتم در وبلاگم بخوانيد !!!!! در ضمن ايميل من هست
    hamzadd2000@yahoo.com

  18. shahrzad says:

    با اجازه حسن آقا!
    خانم نانا من در وبلاگ مهشيد کامنت گذاشتم که چطور ميشود با شما تماس گرفت چون نه کامنت ميشه گذاشت براتون نه ميل فرستاد. به هر هال که يه سری سوال داشتم که با جوابی که به آقای صادق داديد منم يه سری از جواب هامو گرفتم. ولی بازم سوال دارم. حالا ميشه بگين چرا نميشه براتون کامنت گذاشت؟

  19. nana says:

    شهرزاد گرامی
    من مدتهاست کامنتم را بر داشته ام زيرا خودم مطلقا عادت ندارم که به اسم ناشناس هيچ کجا به افرادی که درگيرم توهين يا فحش دهم که نشان دهم تعداد زيادی از انان مثلنی!!!!! متنفرند !!!!!!!
    به همین دلیل برای ندادن این امکان به رجاله ها کامنت گیر خود را هم برداشتم برایم میتوانید ایمیل
    بزنید مشخصاتش را برایتان مینویسم . شاد باشی نانا
    hamzadd2000@yahoo.com

  20. kabousnegar says:

    سلام حسن آقا!
    مي خواستم نظر شما را درباره مطلبي که در وبلاگم در مورد نتيجه انتخابات نوشتم بدانم.
    آدرس مطلب اين است:
    http://kabous.blogspot.com/2005/10/tasvire-kasif.html

  21. baabi koohi says:

    jenabe hasan agha age bekham baraye shoma yek mail bezanam kio bayad bebinam dar iran webe shoma filter shode vase hamin shayad adrese emaile shoma royat nemishavad ya inke baraye man ye comment bezarin mamnoon

  22. baabi koohi says:

    jenabe hasan agha age bekham baraye shoma yek mail bezanam kio bayad bebinam dar iran webe shoma filter shode vase hamin shayad adrese emaile shoma royat nemishavad ya inke baraye man ye comment bezarin mamnoon

  23. تجسم جان من هرچه کردم فایل را نتوانستم از روی سایت ببینم. لطفا با میل برایم ارسال فرمایید

  24. خسرو.موفرفرى says:

    رفسنجانى خر كى باشه ؟؟؟

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی