Sep 24 2005

پول نفت سر سفره چینی‌ها و روس‌ها

نوشته:     :::       1 پیام

دقایقی پیش از آغاز نشست شورای حکام، ایران، چین و روسیه تشکیل جلسه دادند
این تیتر خبری است که از جلسه سه کشور منتشر شده. در این جلسه چه صحبت‌هایی انجام شده!؟ گمان می کنید حرفی بجز باج دهی و تقسیم قنائم درکار بوده؟ یقینا آقایان به چینی‌های تشنه نفت قول نفت ارزان قیمت داده‌اند و حتما در زمینه هسته‌ای هم پول هنگفتی به مافیای روس تعلق خواهد گرفت.
تلاش های رژیم برای بیرون آمدن از بن‌بست هسته‌ای، چرب کردن هر چه بیشتر سبیل چین و روسیه، تنها نتایجی است که از این نشست ها بیرون می‌آید. آقایان هرچه را خودشان دزدیدند کم بوده! حالا باقیمانده را هم به این و آن کشور قدرتمند باج می‌دهند تا بتوانند بوسیله آن توازنی در سیاست جهانی برای بقای خود برقرار کنند.
سخنان و قول‌های احمدی نژاد که گفته بود پول نفت را سر سفره مردم محروم خواهد آورد حالا گوشه‌ای از حقیقت پشت این قول‌ها را می‌بینید، بجای اینکه پول نفت به سر سفره ملت محروم ایران آورده شود به سر سفره سیری ناپذیر چین و روسیه برده خواهد شد تا هزینه رشت اقتصادی آنها شود. حکومت مستضعفین همیشه حکومت مستضعفین باقی خواهد ماند و برای اینکه بتوانند بر مستضعفین حکومت کنند باید روز به روز بر تعداد مستضعفین افزوده شود. پس قبول کنید تا این رژیم بر سر قدرت است، چیزی بجز فقر، بدبختی و فلاکت برای ملت ایران به ارمغان نخواهند آورد.

نوشته: در ساعت: 6:40 pm در بخش: روابط خارجی

1 پیام  |           

1 پیام به “پول نفت سر سفره چینی‌ها و روس‌ها”

  1. فرهاد says:

    وقتی آقای رئیس جمهور حاضر باشه به آمریکا 30 در صد تخفیف بده میتوان محاسبه نمود در مورد چین و روسیه چه دست و دلبازیهایی خواهد کرد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی