Sep 22 2005

وقتی که قورباغه ابوعطا می‌خواند

نوشته:     :::       5 پیام

سایت بازتاب در مطلبی از قول یک استاد ارتباطات دانشگاه که هیچ نامی از او برده نشده می‌نویسد:
“وزارت ارشاد نسبت به توهین امانپور به رئيس‌جمهور بي‌تفاوت نباشد”
اول از همه به گمان نگارنده این مطلب را نه یک استاد دانشگاه بلکه خود دست اندرکاران سایت بازتاب بهم بافته‌اند در غیر این‌صورت نیازی نبود که استاد مربوطه نام خود را مخفی کند زیرا که در ایران امروز به چنین استادی یقینا اگر پست ریاست دانشگاه را پیش کش نکنند حتما یک دست خوش چرب و نرمی به او خواهند داد، پس همانطور که می‌بینید بعید به نظر می‌آید که استاد دانشگاهی در کار باشد. حالا چرا سایت بازتاب این مطلب را از قول خود ننوشته دو دلیل می‌تواند داشته باشد اول اینکه می‌خواسته‌اند برای با ارزش جلوه دادن نظریه مربوطه از زبان یک “صاحب نظر” این مطلب را نوشته باشند تا وجحه بیشتری پیدا کند دومین دلیل که به نظر من از اولی هم مهم‌تر است این است که سایت بازتاب می‌خواسته بدون دُم لای تله دادن پوست موزی را زیر پای دولت تازه به قدرت رسیده امام زمان! بیندازد. تا احیانا اگر آقای احمدی نژاد در سفرش به آمریکا به توافق‌هایی رسیده باشد با یک خریت حزب اللهی همه پتانسیل‌های بوجود آمده را به حدر بدهد.
چیزی را که نویسنده بازتاب یادش رفته عنوان کند!! این است که مگر این دولت امام زمان بنا نبوده که با شیطان و همه دم و دستگاه آن به مبارزه برخیزد!؟ پس چطور شده که یک مرتبه یکی از مهم‌ترین ابزارهای شیطان بزرگ CNN را از این مبارزه مستثنی می‌کنند و رئیس جمهور مسلمان دو آتشه بدون اینکه از کریستیان امانپور بخواهد که چادر سرش کند حاضر می‌شود در یک مصاحبه اختصاصی با او همدم شود!؟ مخصوصا وقتی که آقای رئیس جمهور محبوب امام زمان از یک پاسخ ساده به خبرنگار اسرائیلی سرباز زد!
درست مثل هاشمی رفسنجانی که در دوران انتخابات یک مرتبه همه بازی‌های ضد آمریکایی لوس خودش را فراموش می‌کند و حاضر می‌شود باز هم با همان ابزار شیطان بزرگ یعنی CNN مصاحبه کند.
آقایان مرحمت فرمایید دیگر از این ژست‌های صدتا یک عباسی برای ملت ایران نگیرید که هیچ کس آن را باور نمی‌کند و بیشتر باعث تمسخر می‌شود تا جدی گرفتن.
اگر بخواهیم اصل این ماجرا را حدس بزنیم از آنجا سرچشمه می‌گیرد که آقای رضایی مالک سایت بازتاب بخاطر شکستی که از احمدی در انتخابات خورده و مجبور شده قبل از انتخابات از دور خارج شود و بعد هم علیرغم تلاش‌هایش حتی یک پست وزارت ناقابل را هم به او ندادند و از همه بدتر حتی شهردار تهران هم نشد، بد جوری از احمدی دلخور است و همه سعی‌اش در این است که یک پوست موزی بیندازد زیر پای این احمدی نژاد تا با کله بخورد زمین. البته از این حزب اللهی‌های کله خر هم هیچ چیز بعید نیست یک دفعه دیدی به رگ حزب اللهی‌شان زد و با دنگ زدند به CNN خلاصه از ما گفتن بود شما هر غلطی دلتان می‌خواهد بکنید.
راستی تا یادم نرفته یک سئوال بی‌مورد دیگر هم بکنم. چطور است که اگر دانشجوها با رسانه‌های خارجی مصاحبه کنند می‌برندشان بجرم جاسوسی وهمکاری با دولت‌های متخاصم و به غل و زنجیرشان می‌کشند ولی اگر رئیس جمهور منتخب امام زمان برود با شاه کله رسانه‌های استکباری شیطان بزرگ CNN آب گوشت بخورد آب از آب تکان نمی‌خورد!؟ الحق که سیاست یک بام و دو هوا که می‌گویند همین هست.

نوشته: در ساعت: 9:22 pm در بخش: طنز

5 پیام  |           

5 پیام به “وقتی که قورباغه ابوعطا می‌خواند”

  1. احسنت بر حسن آقاي عزيز که هميشه درست ميزني وسط خال!
    شيادان حاکم بر ايران مگر کجا صداقتي داشته‌اند و به جز هارت و پورت، حرف راستي زده‌اند؟ سر تا سر زندگي اين متقلبين عوامفريب دروغگويي است و دروغ و باز هم دروغ !
    البته ملت ايران ميدانند واقعيت چيز ديگريست و از همان دروغها هم راست قضيه را خواهند يافت.
    حناي اين جانيان هرگز رنگي نداشته و ندارد. اينها براي مصرف چند آدم وابسته ساده لوح است و نه ملت فرهيخته ايران!
    پايدار و موفق باشي.
    کاک هيــوا

  2. SHIVA says:

    سلام عزيزم . خوبی ؟ شب جمعه ست نميخوای بجای اين حرفها ثواب ببری ؟ بيا تو اين سايت تا بری بهشت و حوری و ويلای دو نبش بدن بهت :))
    http://www.zojaj.net/salavat.asp

  3. Reza says:

    salam Hasan agha,
    I found this link. It’s about Handbook offers tips for cyber dissidents.
    Please have a look
    http://news.zdnet.com/2100-1040_22-5876958.html

  4. رضا جان این لینکی که گذاشته بودی مربوط می شه به مطلبی که در گزارش گران بدون مرز پریروز منتشر شده و این راه و روش وبلاگ نوشتن و همچنین روش های عبور از فیلتر به زبان فارسی هم منتشر شده لینک مطلب را می توانی در بخش اخبار وبلاگ خُسن آقا هم بخوانی.

  5. خيرخواه ايرانيان says:

    بسيار به نکته خوبي اشاره کرده ايد.
    برخلاف اينکه عده اي از دلسوزان نظام مي پندارند اينترنت و وبلاگ نويسان قلم به مزد خطري براي نظام اللهي و خطري براي حاکميت حضرت حق هستند بسياري از خير خواهان ايران زمين که شيعه علي (ع) و حسين مظلوم هستند بر اين عقيده اند که حضور در صحنه و رسوا کردن خناسان و ارشاد گمراهان و تشويق نويسندگان مي تواند راه را براي تداوم نظام اسلامي هموار نمايد.
    مردم ما در انتخابات به شخص مناسبي راي ندادند و تمسخر احمدي نژاد براي مردم آمريکا که پاي تلويزيون نشسته بودند در حقيقت تمسخر کل مردم ايران بود.
    اگر مردم کمي هوشياري به خرج داده بودند حضرت آيت ا… هاشمي با تجربيات گرانقدر خود مي توانستند آبروي مردم ايران را که حفظ کنند.
    از اقوام اين حقير که افتخار همراهي و ملازمت با پدر معنوي ايرانيان را در سالهاي رياست جمهوري داشته است در حين پخش مصاحبه احمدي نژاد برايمان نقل ميکرد که چگونه هاشمي با درايت خود قبل از مصاحبه با پيش کش کردن هدايايي مناسب به خبرنگاران و مسئولين خبرگزاري هاي خارجي ابتکار عمل را در کارگرداني مصاحبات بدست ميگرفت و باعث سربلندي ملت ايران مي شد.
    آقاي هاشمي همواره در جهت تحکيم پايه هاي نظام اسلامي و تداوم نظام ديني با درايت و تيز هوشي خاص حتي مخالفان و معاندان اسلام و مخالفان حاکميت خداوند يکتا را نيز به راه راست هدايت فرموده اند و در جريان انتخابات شکوهمند رياست جمهوري شاهد بوديم که ايشان توانستند بسياري از نويسندگان فريب خورده و مشاهير سرشناس که برخي سر در آخور استکبار داشتند را در جهت منافع نظام شکوهمند اسلامي به راه راست هدايت فرمايند و حتي وبلاگ نويسان جوان را از خواب غفلت بيدار کنند و جوانان خامي که تحت تاثير سم پراکني هاي نوکران استکبار جهاني و رژيم صهيونيستي مي گفتند انتخابات را تحريم کنيد در دور دوم با مشاهده هاشمي بارقه اميدي در آنان پديدار شد و شرمگين از در بوق دميدن تمنيات استکبار به خود آمده و از شوق سازندگي همه جانبه کشور پر شورانه از پدر معنوي خود هاشمي دلاور جانبداري کرده و دور دوم انتخابات پرشور تر برگزار شد ولي اختلاف سلايق موجود و عدم هم آهنگي بين برخي نيروهاي مخلص ولي کم تجربه باعث مخدوش شدن آرا شد در نتيجه ملت از چشيدن طعم گواراي انتخاب اصلح محروم مانده و اينگونه يک جوان خام کم تجربه با حضور در سازمان ملل آبروي ملت ايران را برده باعث سرافکندگي شود. هر چند همه مي دانيم که احمدي نژاد ميل به سازندگي دارد ولي از سواد و تحصيلات لازم و همچنين تجربه و توانايي هاي پشت پرده بي بهره است در حالي که هاشمي جميع شزايط و کمالات را برخوردار بوده و هست و انشا ا… اين درس عبرتي خواهد شد تا وبلاگ نويسان حضور فعال تري داشته باشند و اسير تبليغات مزدوران نشده و فرد اصلح را براي انتخابات بعدي در چهارچوب نظام مقدس اسلامي همراهي کرده بلوغ فکري خود را ثابت کرده در تداوم نظام شکوهمند اسلامي سهيم شده مشت محکمي بر دهان آمريکا بزنيم.

اخبار و مطالب خواندنی