Aug 31 2005

تلاش بیهوده برای دروغ گویی

نوشته:     :::       5 پیام

حتما در جریان خرید هواپیمای تشریفاتی رهبر و مشکلاتی که این خرید برای رهبر مستضعفان!! بوجود آورده هستید.
آخرین تلاش برای فریب اذهان عمومی را به عهده آقای رضایی مالک بازتاب قرار داده‌اند تا از قول یک “منبع آگاه!!” برای مردم توضیح داده شود که رهبر در اصل با این خرید مخالف بوده‌اند ولی این دیگران بودند که اسرار داشته‌اند که حتما این هواپیما را برای خودشان بخرند. می‌نویسم برای خودشان چونکه در خبری که آقا یا خانم “منبع آگاه!!” به اطلاع عموم می‌رسانند می‌فرمایند که رهبر با این خرید مخالف بوده ولی چون نمی‌خواسته در کار دولت‌یان دخالت کند این موضوع را به عهده آنها گذاشته تا خودشان تصمیم بگیرند! دروغ که خناق نیست که جان من اگر بود تا حالا همگی از خناق مرده بودند.
سئوالی که رهبر از پاسخ به آن جدا خودداری کرده این است که چگونه است که در همه زمینه‌ها ایشان حکم حکومتی صادر می‌فرمایند و حتی در موارد آب خوردن دولت مردان هم از حکم حکومتی استفاده فرموده‌اند ولی در این مورد بخصوص ترجیح داده‌اند که دست دولت مردان را در تصمیم گیری باز بگذارند!؟
قسمتی از خبر را با هم مرور می‌کنیم فقط در پرانتز توضیحاتی را می‌افزایم:
این منبع گفت: طرح خرید یک هواپیمای تشریفاتی برای آشیانه که دورپرواز باشد، از مدتها پیش و در زمان دولت سازندگی مطرح شده بود که در آن زمان به دلیل قیمت پایین نفت و مشکل درآمدهای ارزی، به حالت تعلیق درآمد.
این منبع افزود: در زمان دولت اصلاحات و با افزایش درآمدهای ارزی، بار دیگر این مسئله در دستور کار قرار گرفت و وزارت دفاع، پیگیر خرید آن شد.
وی تأکید کرد: طی همین زمان در مواردی که دستگاه‌های مرتبط با این خرید، نظر رهبر انقلاب را در رابطه با این خرید جویا شده بودند، آیت‌الله خامنه‌ای در پی‌نوشت گزارش‌ها تأکید کردند که ایشان به هیچ وجه تمایلی به استفاده از هواپیمای تشریفاتی ندارند (تمایلی ندارند!؟ به نظر می‌آید که آیت الله تعارف می‌فرمایند بهمین خاطر هم توی رودربایستی قرار می‌گیرند و حکم حکومتی صادر نمی‌فرمایند!) و اگر خرید این هواپیما برای استفاده ایشان انجام شود، آن را مجاز نمی‌دانند، اما اگر با تشخیص مسئولان مربوطه و همانند دیگر خریدها بنا بر ضرورت صورت می‌‌گیرد، با نظر این مسئولان پیگیری شود (منظور ایشان فقط تعارفات معمول است بهمین خاطر کمی ناز می‌کنند و حتما دولت اصلاحات هم برای اینکه از زحمات رهبر قدردانی کند اقدام به خرید می‌فرمایند).
شرم را خورده‌اند حیا را استفراغ کرده‌اند

نوشته: در ساعت: 2:18 am در بخش: دزدی های رژیم

5 پیام  |           

5 پیام به “تلاش بیهوده برای دروغ گویی”

  1. justice says:

    يک بلاگر در ايران محکوم به بيست سال زندان شده … اين رو دوستی از ايران گفته کسی از جزئيات خبر داره؟؟

  2. landlady says:

    من يک سوال فنی دارم. حضرت والا که نميتونه از ايران خارج شه همون ثانيه اول پليس بين الملل دستگيرش ميکنه پس هواپيمای تشرسفاتی به چه کارش مياد؟؟؟

  3. ali says:

    در عراق شيعيان باز دسته گل به آب دادند. يک عده آدم سالم ولی بی مغز توی گرمای الان منطقه در عراق درست مثل هر سال تصميم می گيرند که برای داستانی که هزار و چهارصد سال پيش در عراق اتفاق افتاده عزاداری کنند. همه دست از کار ميکشند سوار قطار ميشند که برند سينه و قمه بزنند. برای هيچ و پوچ زندگيشونو از دست ميدند. پل خراب ميشه و تا حالا ۸۰۰ نفر در جا می ميرند. و اما از اونطرف در مملکت گل و بلبل يک عزيز ديگه که از زندگيش سير شده و با اون سنش که ديگه کاملا مشهوده که دنيا ديده است و اينها شير ميشه از روی پونزده تا اتوبوس بپره. قبلش هم بگه توکلش به امام علی ه! تصور کنيد صبح از خواب پاشی بگی من امروز ميخام خريت کنم! اين تعبيريه که من از اين اعمال و حماقتها ميکنم. بعد هم با اون وضع با مخ بره تو اتوبوس و فاتحه. باريکلا. چی بگم ديگه…

  4. puya says:

    سلام حسن آقا جان !
    خوب پرسیدی .اما من فکر می کنم ،اگر اینها موشک و سفینه هم که بسازند و خودشونو به فرار مجهز کنند وصدتا از این هواپیماهای خصوصی هم بخرند ،باز هم به نفع مردم تموم می شه .چلوی زیان رو هر وقت بگیری سوده وهر چه زودتر اینا زحمتو کم کنند بهتره.
    روزت خوش !

  5. amanj says:

    dear hasanagha
    I have sent you an E-mail about your article about”agvame irani va…” Ihope you have time to read it.
    AMANJ

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی