Aug 21 2005

آثار به قدرت رسیدن اقتدارگرایان درحال ظهور است

نوشته:     :::       3 پیام

عباس سلیمی نمین مدیرمسئول سابق روزنامه تهران تایمز در مناظره‌ای که با حضور صادق اشک تلخ عضو شورای مرکزی انصار در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، برای اولین بار از نفوذ یک مدیر نزدیک به حزب کارگزارن در درون انصار حزب الله سخن گفت که به گفته وی، بیانیه اخیر انصار توسط او نوشته شده است.
همانطور که بارها در باره مبارزه با آخوندها نوشته‌ام این حضرات قدرتمندتر از آن هستند که بتوان آنها را به سادگی و بدون هزینه یا با هزینه کم شکست داد و درست برعکس با تشدید تضاد آنها می‌توان بجای مبارزه مستقیم خودشان را به جان همدیگر انداخت و از آن سود برد. تضادی که بین نیروهای اصلاح طلب و رهبر و همچنین نیروهای دیگر درون حلقه خودی‌ها رهبر در حال شکل گیری است بهترین ابزار مبارزه با دادن هزینه کم است. بگذارید خودشان یکدیگر را حذف کنند نیازی به ما نیست کافی است کمی آتش بیار معرکه شان بشویم.
مرحله اول انقلاب که این نیروها با هم “برادرانه!” می‌خوردند و می‌چاپیدن سپری شده و اکنون بر سر تقسیم قدرت به جان هم افتاده‌اند این موقعیت را باید غنیمت شمرد و از آن استفاده کامل را برد.
اگر با هشیاری روی اینگونه برخوردها کار شود می‌توان بدون پرداخت هزینه نیروهای “خودی” حضرت رهبر را به جان هم انداخت و آنها را تحلیل برد. این درگیری‌ها نشان می‌دهد که حضرات تصمیم دارند تا حدودی “دُم” نیروهای از کنترل خارج شده انصار حزب الله را قیچی کنند. شاید بد نباشد در این زمینه قیچی را کمی تیز کرد و به دستشان داد تا قسمت بریده شده دُم هرچه ممکن است طولانی‌تر شود. شاید قتل قاضی مقدس هم از آثار همین درگیری ها باشد که یقینا هست وگرنه تا امروز کسی را بعنوان قاتل او دستگیر و معرفی کرده بودند.

نوشته: در ساعت: 2:40 pm در بخش: سیاسی

3 پیام  |           

3 پیام به “آثار به قدرت رسیدن اقتدارگرایان درحال ظهور است”

  1. آرمان says:

    تصحيح ميکنم: “مدعیان اصلاح طلبی” نه “اصلاح طلبان”
    مطمئناً تفاوت را میدانید. نگذاریذ با این اسامی شما را بیش از این گول بزنند.

  2. atash says:

    تنها آتش بيار معرکه کافی نيست . بايد آنها تا آخرين قدرت افشا بشن و توازن را به نفع طبقه زحمت کش سوق داد

  3. با سلام و درود بر خسن آقا
    بايد بگم كه متاسفانه آدرس جديد شما
    هم در ايران فيلتر شد
    به فكر باشيد
    در ضمن اگر امكان دارد در ليست اعضاي پن لاگ ادرس وبلاگ من را تغيير دهيد بدرود

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی