Aug 18 2005

Too Good To Be True

نوشته:     :::       9 پیام

روزی که خبر هدیه لپ‌تاپ‌های رئیس جمهور خندان به خبرنگاران را خواندم باورم نشد با خودم گفتم Too Good To Be True . چرا باورم نشد!؟ چون همه می‌دانند و این یک پدیده شناخته شده‌ای است که آخوند دست دادن ندارد و همیشه گرفته و هیچگاه چیزی به کسی نداده حتی اگر اموال عمومی و دارایی خود ملت باشند. اینها همگی یا خودشان گدا بوده‌اند یا پدرانشان. نسل اندر نسل با سهم امام، خمس و زکات یا خیرات و مرده خواری زندگی کرده‌اند هیچ گاه هم در طول زندگی‌شان کار نکرده‌اند تا معنی تولید را بدانند اینها فقط مصرف کننده هستند درست مثل زالو. آیا کسی از شما حتی برای نمونه هم که باشد سراغ دارد که ملایی را در حال کار کردن دیده باشد!؟
حالا که پیش فرض را خواندید این خبر را هم که ایسنا امروز منتشر کرده بخوانید:
نامه‌ی تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران: مبلغ لپ‌تاپها را قسطی بگیرید
تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران با نوشتن نامه‌ای خطاب به انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران، پرداخت قسطی مبلغ لپ‌تاپ‌هایی را که قرار است این انجمن به آنها واگذار کند خواستار شدند.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نامه‌ی این خبرنگاران آمده است: مبلغ هفتصد تا هشتصد هزار تومان نرخ گرانی است و در زمان کوتاه اعلام شده همه قادر به پرداخت آن نیستند، بنابراین خواستار آن هستیم که فرآیند تقسیطی به جای پرداخت یک‌جا و نقدی برای این منظور اتخاذ شود.
در ذیل این نامه امضای تعدادی از خبرنگاران به چشم می‌خورد.
این لپ‌تاپها قرار است از محل هدیه سیدمحمد خاتمی در دوران ریاست‌جمهوری به خبرنگاران پس از نام‌نویسی و مشخص‌شدن واجدان شرایط ، واگذار شود.
نگفتم آخوند هدیه نمی دهد اگر هدیه ای بدهد یا وبا است یا طاعون یا گلوله داغ آنرا هم بعدا خانواده باید قیمت گلوله مصرفی را بپردازند
عرض نکردم؟ آقایان چیزی را به کسی نمی‌دهند حتی اگر در حقیقت مال و اموال عمومی باشد. اگر می‌خواستند چیزی از منابع ایران را به کسی بدهند مثل بختک روی جان و مال ملت نمی‌افتادند. تا خون در رگهای ایران زمین جریان دارد این زالوها از جان و مال ملت تغذیه خواهند کرد مگر اینکه آستین‌ها را بالا بزنیم و یک بار برای همیشه ریشه‌هایشان را خشک کنیم.

نوشته: در ساعت: 12:02 am در بخش: ملای حیله گر

9 پیام  |           

9 پیام به “Too Good To Be True”

  1. landlady says:

    به این میگن هدیه دادن به روش آخوندی. البته در همه موارد حضرات همین گونه اند. اصلا مثل سراب میمونند، واهی و دروغین و از پای درآر.میخواد لپ تاپ باشه یا حقوق آخر ماه وووو…..

  2. faranak says:

    البته من فقط تو عمرم يک آخوند ديده ام که کار ميکرد و شغلش گچبری بود! مگر اينکه روی يرده سينما چنين آخوندها يی را ببينيم.

  3. سلام … شنیدم دولت ۷۰ میلیونی حماسه سوم تیر رییس جمهور منتخب میخواهد به هرکی ۲۵ میلیون تومان وام برای خانه سازی دهد … البته این شاید واقعیت داشته باشد چونکه ازین فنون سرمایه داری زیاد و خوب یاد گرفته اند: ۲۵ میلیون ازشان قرض میگیری و چندین میلیون رویش میگزاری و زمین را از پسرخاله شان میخری و حتمان باید پسر عمویشان هم خانه را بسازد، بعد طبق معمول چند ماه حقوق بهت نمیدهند و نمیتوانی قسط را پرداخت کنی و بعد می ایند خانه و زمین ازت میگیرند و مفت به پسرخاله میفروشند تا بتواند گران به مقروض بعدی بفروشد …

  4. atash says:

    حسن آقا جان .. نه من چنين آخوندی را نمی شناختم آخه خيلی کم به قبرستون می رفتم

  5. فرداد says:

    هنوزت ،
    ای خواب در ربوده …
    آبست در بستر …

  6. پیچای says:

    در هفدهمین سالگرد کشتار جمعی زندانیان سیاسی در ایران…
    http://hostedpictures.com/uploads/699a7d4f45.png

  7. faranak says:

    صادق جان
    ممنون از لطفت. با نظراتت مخالفتی ندارم ولی فعلا بگذار حساسيتمان را روی گنجی متمرکز کنيم. گنجی به گردن همه ما حق دارد.عزيزان گنجی را فراموش نکنيد.

  8. آرمان says:

    به نظر من عوام (اکثریت) مردم ایران لیلاقت بهتر از آخوند را ندارند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی