Aug 16 2005

چند خبر و چند نظر

نوشته:     :::       12 پیام

بر اساس خبری که در پیک ایران از قول بازتاب خواندم نیروهای پ.ک.ک چهار گروگان ایرانی را آزاد کرده‌اند.
در این خبر ذکر شده “در پی افزایش فشارهای نیروهای سپاه پاسداران به گروه‌‌های شبه‌نظامی تجزیه‌طلب، نیروهای «پ.ک.ک» عصر روز گذشته چهار گروگان ایرانی را آزاد كردند”
دروغ است آقا! اگر بخاطر فشار بود یقین بدانید که هر چهار نفر را کشته بودند. فکرش را بکنید یک نیروی چریکی (بقول رژیم تروریستی) چهار مامور دولت متخاصم را دستگیر می‌کند ولی بعد بر اثر فشار آنها را آزاد می‌کند!؟ حتما یک باجی یا سبیل چرب کنی چیزی رژیم داده یا نیروهایی از آنها را آزاد کرده یا خلاصه یک باجی داده‌اند وگرنه نیروی تروریستی (بنا به ادعای رژیم) هدف‌اش ترور است و در نتیجه کسی را زنده رها نمی‌کند چونکه کشتن بهترین نوع ترور است و نیروهای دشمن را حداقل به ترس و وحشت خواهد انداخت.
پرونده جوجه‌تیغی‌‌های تهران در شورای امنیت
مسئول مجتمع نمایشگاهی مارهای سمي و غيرسمي مؤسسه فلات قاره ايران، در مصاحبه‌اي با روزنامه «اعتماد» ـ 16 مرداد 84 ـ يك پيشنهاد بسيار عالي، كارآمد و از همه مهم‌تر، «جدي» براي مقابله با موش‌هاي تهراني ارائه داده است. وي پيشنهاد داده است، «تعدادي مار غيرسمي در سطح تهران رها شوند تا معضل موش در اين ابرشهر حل شود». باقی را در این آدرس بخوانید
این مطلب را دلم نیامد بدون نظری بر آن رهایش کنم و مخصوصا به همه پیشنهاد می کنم آنرا حتما بخوانند.
نکته اول و اساسی در این مطلب شکست آقای رضایی است (مالک بازتاب). ایشان چون هم در انتخابات مجبور به کناره گیری شدند و هم چانه زنی هایشان با شهردار سابق رئیس جمهور منتخب!! برای یک پست وزارت به نتیجه نرسید و هم از قرار شنیده شده می خواهند جلو پلاس ایشان را از مجمع تشخیص مصلحت بیضه ناب محمدی هم بیرون بیندازند در نتیجه این داستان جوجه تیغی ها هم دروغ چرا به گمان ما از همین موضوع سرچشمه می گیرد. این از این حالا یک پیشنهاد هم من می دهم برای این مشکل موشهای تهران: برای فراری دادن موشهای تهران بهترین راه فرستادن چند موش به حوزه علمیه قم یا نجف است تا به درجه اجتهاد نائل آیند و همینکه چند نفرشان آیت الله شدند یقین بدانید که دیگر موشها را از تهران فراری خواهند داد به شهرها یا حتی کشورهای دیگر بروند پناهنده شوند.
این را آرمان توی نظرخواهی مطلب دیروز نوشته بود بدندیدم یک نگاهی هم دیگران به آن بیندازند، جمع بندی خوبی است از هشت سال حکومت اسهال طلب‌ها البته با یک توضیح و تصحیح در پایین متن:
“بسم العقل الرحمن الرحیم”
خصویات جناح منافق و ستون پنجم اپوزیسیون:
– طرح درخواست رفراندم را مسخره کردند و گفتند “با کلیک نمیشود انقلاب کرد !”
– با هرگونه مبارزه علنی و موثر (مانند قیام تیر 76 دانشجویان) که “منافع گره خورده شان با نظام” را به خطر انداخت, مخالفت کردند.
– به تحصن نمایندگان خیانت کردند.
– منافع مردم را به منافع نظام فروختند.
– گنجی سمبل مقاومت و آزادگی را احمق و شجاعتش را “قهرمان بازی” خواندند.
– دمکراسی را در دایره دیکتاتوری تعریف کردند (“دمکراسی حداقل” !!).
– شریف ترین, تحصیل کرده ترین و آگاه ترین قشر (ایرانیان مقیم خارج) را خیال پرداز نامیدند.
– 8 سال شعار دادند.
– 8 سال عمل نکردند.
– هیچگاه جرات (حتی بیان) مخالفت با راس دیکتاتوری (ولی فقیه) را نداشتند.
– به شکست خود و اشتباه عملکردشان هیچگاه اعتراف نکردند.
– ظرف 24 ساعت از این رو (معین) به اون رو (هاشمی) شدند !
– با خفت (قبول حکم حکومتی) وارد انتصابات شدند و با ذلت از آن خارج شدند.
– با “خروج از حاکمیت تا کسب حقوق” مخالفت کردند تا زمانی که آنها را با خواری از حاکمیت بیرون انداختند.
[1]- دو دهه از هاشمی (از رهبران اصلی مافیای قدرت) انتقاد کردند و در عرض یک روز او را ناجی ایران معرفی کردند !
– مخالفت و مبارزه شرافتمندانه با دیکتاتوری را مسبب حمله آمریکا به ایران قلمداد کردند !
– سپر بلای دیکتاتوری شدند.
– عمر دیکتاتوری را اضافه کردند.
– به “حداقل” ها راضی شدند.
– از ترس “بدتر”, “بد” را خوب نامیدند !
– “لولو”ی ساختگی علم کردند تا رای جمع کنند.
– به عیادت متحصنین رفتند تا رای جمع کنند.
– برای رای جمع کردن به اوباش و سوسولان متوسل شدند تا کارنوال شهرنو راه بیاندازند.
– خواستند از مس طلا بسازند و مدعی “دمکراسی اسلامی” شدند !
– و….
سوال: آیا تعجب دارد اگر این گوشکوبان با نامه “دعوت به مخالفت علنی رژیم” مخالفت کنند ؟
جواب من: اگر کسی تعجب کند باید به عقل او شک کرد !
[1] خُسن آقا: این یکی فقط یک تاکتیک بود (بقول سرکار استوار پولتیک زدند) اینها خودشان از شکم هاشمی زاده شدند و بعد هم دوباره پشت سر پدرخوانده به سینه زنی رفتند. روی کار آمدن اسهال طلب‌ها فقط یک دلیل داشت “مافیای هاشمی بعد از شکست در تلاش فراوان برای تغییر قانون اساسی و ادامه ریاست جمهوری دائمی برای جلوگیری از به روی کار آمدن مافیای خامنه‌ای اسهال طلبی را رواج داد تا بعد مجددا خودش بتواند پست ریاست جمهوری را بازپس بگیرد.

نوشته: در ساعت: 5:54 pm در بخش: سیاسی

12 پیام  |           

12 پیام به “چند خبر و چند نظر”

  1. سلام … با اون -ترین ها- من مشکل دارم و اصل مطلب را نادرست میکند و فرق میگزارد و میشود همانکاری که به اصتلاح اصلاح طلبان دارند میکنند: جدایی ایرانیان مقیم داخل و خارج، وگرنه خیلی عالی گفتی!!!!

  2. faranak says:

    من هر وقت وارد وبلاگی ميشوم در قسمت کامنتها اول از همه ميگردم ببينم که آيا کامنتی از آرمان نوشته شده يا نه. به نظر من اگر قرار باشد کتابی در نقد و تشريح افکار و عملکرد اصلاح طلبان حکومتی نوشته شود، اين مطلب آرمان چکيده و خلاصه اين کتاب است.
    آرمان عزيز
    به تو بخاطر اين ديد تيزبينانه، تحليلهای منطقی و عميق، نثر زيبا و نداشتن رودربايستی با وبلاگ نويسان و کامنت گذاران صميمانه تبریک ميگويم.

  3. آرمان says:

    فرانک گرامی،
    ممنون از لطف شما. برای فهم حقایق،‌ درک و شعور بالا لازم است که شما داريد و بايد به آن افتخار کنيد.

  4. faranak says:

    با خسن آقا ممکن است که اختلاف نظر اساسی داشته باشم ولی انصاف حکم ميکند که اعتراف کنم که خسن آقا از آدمهايی هست که دلش برای وطنش و سعادت ايران و ايرانی ميتيد. همينکه نظر خوانندگان را بدون سانسور منعکس ميکند نشانه دموکرات بودن و آزادی خواهيش است. بنابر اين بجا ميدانم که به سهم خودم از اينکه خسن آقا امکان برخورد آرا و عقايد را در اينجا فراهم کرده صميمانه تشکر کنم. باالاخره بايد شخصی مثل شبح وجود داشته باشد تا آدم به وچود امثال خسن آقا افتخار کند.

  5. فرانک دوست عزیز شبح در وبلاگ اش بیشتری بحث ها رواج دارد اگر کسی را بن می کند نه بخاطر عقایدشان که بخاطر رفتار ناشایستی که انجام می دهند آی پی شان را می بندد و معمولا بعد از مدتی دوباره آی پی را باز می کند. سخت نگیر در مورد شبح.

  6. Ali says:

    استاد ما هميشه شرمنده لطف و نظر شما هستيم. ما را سرافراز ميکنيد. خواستم يک نوک پا بيايم و سلامی کرده باشم. در رکابيم.

  7. آفرین به آرمان عزیز که این متن رو نوشته. ما که آدرس وبلاگش رو پیدا نکردیم

  8. faranak says:

    خسن آقای عزيز
    نميدانم که بحث های من و آرمان را در وبلاگ شبح دنبال ميکردی يا نه، ولی محض اطلاع جنابعالی من و آرمان کوچکترين رفتار ناشايستی از خودمان در وبلاگ شبح نشان نداديم. ما در آنجا فقط بحث ميکرديم.

  9. امیر says:

    سلام حسن آقاجان:چک میل بکنید لطفا”!که خیلی دیر شده…..باید ببخشید .یک عالمه کار ریخته اینجا.پس یه کم عجله کنیدلطفا”.البته من از دیروز بهتون ایمیل زدم ها…..
    منتظرم!!.

  10. امیر says:

    سلام حسن آقاجان:چک میل بکنید لطفا”!که خیلی دیر شده…..باید ببخشید .یک عالمه کار ریخته اینجا.پس یه کم عجله کنیدلطفا”.البته من از دیروز بهتون ایمیل زدم ها…..
    منتظرم!!.

  11. آرمان says:

    ملا حسنی جان،
    شرمنده من بلاگر نیستم ولی نظر و فتوی زیاد میدم. از شما و بقیه که آب و برق مجانی در اختیار ما قرار میدید ممنون هستم.
    حسن آقا جان خان،
    همانطور که فرانک گفت اگر شما بحث ما و شبح را دنیبال نکرده اید و قضاوت چشم بسته کنید خلاف عدل الهی ! و علم منطق خواهد بود. در ثانی اگر بحث خارج از محدوده هم صورت گرفته باید هر دو طرف بحث سانسور شوند و نه یک طرفه. این یعنی تبعیض. برای همین هم هست که وقتی که شبح از آزادی و دمکراسی صحبت میکنه من حالت تهوع بهم دست میده.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی