Jul 31 2005

هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه‌تر از تازه تری می‌رسد

نوشته:     :::       7 پیام

در اخبار آمده بود که گندش درآمده آقایان مجلس نشین موادی تشریف دارند. زحمت کشیده‌اند! عجب کشفی کرده‌اند اینها!! آقا جان مگر اینکه کور و کر باشید وگرنه کافی است به سخنرانی‌های و برنامه‌های رسمی آقایان رهبر و هاشمی کمی دقت کنید تا ببینید که آقایان هم هر وقت در مجالس رسمی شرکت می‌کنند کیفور کیفوراند، حداقل اگر کمی به شواهد ظاهری دقت کنید خواهید دید که آقای هاشمی مدام دارد دماغ مبارک را می‌خاراند و همین را هم در مورد رهبر می‌توانید ببینید البته رهبر چون از یک دست چلاق است و آن یکی دست را هم برای خاراندن خایه‌های نداشته‌اش استفاده می‌کند در نتیجه نمی‌توان خاراندن دماغش را زیاد مشاهده کرد.
اصلا چرا راه دور برویم قیافه آقایان اکثر نشان می‌دهد که عملی هستند. نگاهی بیندازید به قیافه آقایان حداد عادل، محمد رضا باهنر و یا همین رئیس جمهور منتخب!! قیاف همگی شان از صد کیلومتری داد می‌زند که بابا ما موادی هستیم. حالا چرا بند کرده‌اند به یک نماینده بدبخت معلوم نیست! تازه مگر نمی‌گویند که وقتی پیش نماز بگوزد پس نماز باید بریند!؟ خوب حالا گیرم که یک نماینده مجلس هم شیره‌ای یا تریاکی باشد! مگر ما همین چند ماه پیش عکس چند نماینده مجلس را اینجا نگذاشتیم و ننوشتیم که نگاه کنید همگی چرت می‌زنند!؟ اینها خمار یا بیدارشان برای ملت ضرر خالص است حالا چه فرقی می‌کند موادی باشند یا نه، خواب باشند یا بیدار تازه تصمیم‌ها جای دیگری گرفته می‌شود و اینها که در مجلس می‌نشینند فقط سیاهی لشکراند و بس.

نوشته: در ساعت: 2:59 am در بخش: سیاسی

7 پیام  |           

7 پیام به “هر دم از این باغ بری می‌رسد تازه‌تر از تازه تری می‌رسد”

  1. صادق says:

    جناب دموکرات خُسن آقا! اين بن ای پی اصلی من را باز کن. يابو برت داشته است لج کرده ای! بدشيرازی کينه ای! ۵ مرداد سالگرد پرپر شدن شاه عزيزم را به ايرانی ها منصف و وطن پرست تسليت می گويم.

  2. nana says:

    حسن آقای عزيزم
    کل وبلاگت به هم ريخته تصويری که من ميگيرم بسيار
    درهم ريخته است اگه ميشه کاريش کن . نانا

  3. نانا جان من هرچه نگاه می کنم اشکالی نمی بینم یقینا اشکال از گیرنده است.

  4. Ali says:

    ما را که حسابی ترياکی اين وب لاگت کردی. خوب نوشتی. انچنان این تریاک را چسباندی که سبیل ناصرالدین شاه روی سر بافور خط نخورد. . در رکابيم.

  5. puya says:

    حسن آقا سلام !
    خسته نباشی !
    حالا کاشگی این آخوندا فقط تریاکی بودند ،من خودم ترکشون می دادم .اینا معتاد به شکم و زیر شکم و ثروت و قدرتند .برا این همه بیماریه اعتیادی من که درمونی نمی شناسم.اگه مذهبی بودم ،می گفتم :مگر از علم غیب رسد نظری . چون نیستم ،می گم :مگر از بازوی بی زور تو و من رسد مددی .
    روزت خوش !

  6. آرمان says:

    ترياک حشيش هروئين و …. در اسلام هيچ گاه طرد نشده است و درآمد مسلمانان واقعی مثل طالبان از کشت و فروش ترياک است. در صورتی که الکل (که مقدار کمش منفعت هم دارد) حرام اعلام شده است. من يکم به عقل خدای اسلامی شک دارم.

  7. سلام
    بسیار خندیدیم
    دیگر چه می شود کرد؟
    شاد باشی
    …بدرود

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی