Jul 29 2005

اراده پولادین گنجی

نوشته:     :::       5 پیام

کاری را که خاتمی با پشتیبانی 22 میلیون رای و یک لشکر اسهال طلب نتوانست و نخواست انجام بدهد یک مرد تنها همراه با همسر شجاعش در حال انجام‌اش هستند. عده ای بر این عقیده هستند که جوامع امروزی نیازی به قهرمان ندارند. این سخن حرف پوچی بیش نیست. جوامع امروز هم مثل قبل نیاز به قهرمان دارند و این قهرمان‌ها هستند که ضربه آخر را فرود می‌آورند.
این مساله را در هریک از انقلاب‌ها و تحولات سیاسی در تاریخ معاصر نمونه های بسیاری را شاهد بوده‌ایم و از این به بعد هم شاهد آن خواهیم بود.
آقایان خامنه‌ای و شرکا با آن همه توپ و تفنگ و بسیجی می‌روند تا در برابر یک انسان تنها به زانو در آیند. تنها سلاح این انسان اراده پولادین اوست.
متن آخرین مصاحبه معصومه شفیعی با رادیو آلمان

نوشته: در ساعت: 3:18 am در بخش: مبارزه با رژیم

5 پیام  |           

5 پیام به “اراده پولادین گنجی”

  1. faranak says:

    کسانيکه اعتقاد دارند (در واقع شعار ميدهند) که مردم به قهرمان نياز ندارند به يکی از دو گروه زير متعلقند:
    ۱. طرفدار حفظ وضع موجود هستند.
    ۲. خودشان شهامت قهرمان شدن را ندارند و حضور يک قهرمان حقارت و بی ارزشی کار آنها را به اثبات ميرساند. بنابراين حس حسادت را در آنها برمي انگيزد و سعی ميکنند با بی ارزش توصيف کردن قهرمان و قهرمانی عمل خودشان را توجيه کنند.
    دو نمونه بارز از اين افراد ابراهيم نبوی و نيما راشدان هستند.
    حال و روز نبوی را که همگان ميشناسند اما جالب اينجاست که راشدان راهکار اعتصاب غذای گنجی بخاطر مبارزه با ديکتاتور را عملی خشن توصيف ميکند. انگار نه انگار که همين آقا از طرفداران و مشتاقان حمله نظامی آمريکا به عراق به خاطر سرنگون کردن يک ديکتاتور ولو به قيمت کشته شدن کودکان بوده.
    در واقع اين عظمت و قهرمان شدن گنجی است که راشدان را مجبور ميکند که برای توجيه توبه نامه نويسی و فرارش از ايران به خارج راهکار گنجی را عملی خشن توصيف کند.
    شايد هم من اشتباه ميکنم و راهکار آمريکا بر خلاف راهکار خشن گنجی عملی لطيف بوده!!!

  2. nana says:

    وه که حسن آقاي عزيز نميداني چه احساسي من به اين
    گنجي بزرگ دارم .
    اين همه شهامت و اين همه از خودگذشتگي تنها کار مردان
    و زنان بزرگ تاريخ است او در واقع به تمامي ما ايراني ها
    ميگويد :
    وجود کسي چون من در اين برهوت آغشته به ترس راهي را
    ميگشايد که برخيزيدو بيائيد . درود بر او باد نانا

  3. سلام خسن جونم / ممنون از لینک، با اجازه من هم جبران کردم / نگفتی نظرت رو درباره لنگر، آخر / منتظرم / زیاده قربانت / بدرود…

  4. سلام
    ببین مطمئن باش گنجی و امثال آن با دیدگاهی که در مورد نقد مردم در تمامی احوال دارند به مذاق تو خوش نخواهند آمد. ترا به خدا بگذار این یک نفر مبارزه اش را درست تمام کند. تو با عصبانیت و بد دهانیت فقط او را ضایع می کنی.
    ارادتمند
    پسرک فضول

  5. khodam says:

    گنجي و خايه هايش . گنجي70كيلوخايه هايش 5 كيلو گنجي65كيلوخايه هايش 10كيلو گنجي60كيلو خايه هايش15كيلو گنجي55كيلوخايه هايش20كيلو گنجي……..و اينك خايه هاي اكبر !! سنگينتر از رهبر

اخبار و مطالب خواندنی