Jul 22 2005

بشتابید که آقایان برای سرمایه‌هایتان کیسه دوخته‌اند!

نوشته:     :::       6 پیام

رئیس فراکسیون ایرانیان در مجلس جمهوری اسهالی می‌فرمایند:
همراهی جدی‌مان را با سرمایه‌گذاری ایرانیان در کشور اعلام می‌کنیم و از سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در داخل در قالب اصول و نظام اقتصادی کشور دعوت می‌کنیم. منبع: ایسنا

باید هم در مجلس رژیم ملایان کمیسیون ایرانیان تشکیل شود! تا آنجا که ما می‌دانیم این رژیم توسط نوادگان حسین عرب اداره می‌شود و جهت اجرای عدل علی!! ایشان مرحمت فرموده‌اند نیم دانگ از مجلس را هم به امور ایرانیان واگذار کرده‌اند!!
از این مساله که بگذریم می‌رسیم به اصل قضیه که آقایان هدفشان از راه اندازی کمیسیون ایرانیان خدمت به ایرانیان خارج از کشور یا داخل کشور نیست، هدف اما از آن جهت است که حالا بعد از اینکه جیب ایرانیان داخل را بریده و هرچه در آن بوده خالی کرده‌اند تازه به صرافت افتاده‌اند که چونکه دیگر چیزی برای دزدی در داخل ایران باقی نگذاشته‌اند حالا نوبت ایرانیان خارج از کشور است تا جیب آنها را هم ببرند. آخر می‌دانید که اینها همگی بجز جیب بری و دله دزدی کار دیگری بلد نیستند.
البته باید به آقای رئیس کمیسیون ایرانیان!! گوشزد کنم که ایرانیان معمولا انسان‌های الاغی نیستند و همگی از عقل و درایت برخوردارند. مگر ایرانیان مغز خر خورده‌اند که سرمایه‌هایشان را از دنیای سرمایه‌داری که از امنیت سرمایه برخوردار است بردارند و بیاورند در کشور دزد زده ملایان که فقط سالانه 20 تا 30 درصد تورم غیرقابل کنترل در آن وجود دارد و سرمایه آنها را در عرض سه تا چهار سال نابود شود!؟ البته اگر قبل از نابودی از دست تورم، ملاها آنرا ملاخور نکرده باشند. گمان می‌کنید بیخودی و از روی شکم است که واژه “ملاخور شدن” در زبان فارسی رایج شده است!؟


ایشان بعد از صغرا کبرا چیدن‌های بی مورد می‌روند سر اصل مطلب و ادامه می‌دهند:


شنیده‌ام و گاهاٌ آماری هم داشته‌ایم که ایرانیان مثل همیشه در همه جا چندان توفیقاتی داشته‌اند که از نظر سرمایه‌گذاری و میزان موجودی‌شان موفقیت‌های خیلی جدی داشته‌اند به خصوص در کشورهایی که مسایل اقتصادی و سرمایه‌ای‌شان پیشرفت خوبی داشته است.


فقط جهت اطلاع آقای رئیس کمیسیون ایرانیان مجلس شوربای اسهالی به اطلاع ایشان می‌رسانم که بر اساس چرتکه اندازی آقای یونسی وزیر اطلاعات دولت مطبوع (مدفوع) ایشان سرمایه ایرانیان خارج از ایران چیزی حدود 800 میلیارد دلار است. منبع: مهر نیوز

نگاهی هم به این عکس که ربطی به موضوع بالا ندارد را از رئیس جمهور منتخب!! در مجلس حکومت شپش بیندازید. منبع عکس: ایسنا

نوشته: در ساعت: 2:40 pm در بخش: اقتصادی

6 پیام  |           

6 پیام به “بشتابید که آقایان برای سرمایه‌هایتان کیسه دوخته‌اند!”

  1. ali says:

    باز ريدی که مشتی! فراکسیون ایرانیان نه کمیسیون !! کمیسیون با فراکسیون فرق می کنه پسرم!

  2. ملاباشی من مخصوصا نوشته‌ام کمیسیون مگر می‌شود از ایرانیان خارج از کشوری که هیچ کس در مجلس نیستند فراکسیون تشکیل داد!؟ برای تشکیل فراکسیون باید کسانی از آن گروه و دسته در فراکسیون وجود داشته باشند مثل فراکسیون کردها که باید کرد باشند یا فراکسیون ادیان یا چمی دانم فراکسیون گوزوها مثل تو که گاهی اوقات می‌آیی بگوزی می‌رینی!!!
    پسر جان برو اول معانی واژگانی را که اسفتاده می‌کنی یاد بگیر بعد بیا اظهار نظر کن. این آقایان مجلس نشین هم اگر بیسواد نبودند باید نامش را می‌گذاشتند کمیسیون نه فراکسیون.
    البته باز هم جای شکرش باقی است که با دقت خواندی! اگر نخود نخوری یک چیزی می‌شی!

  3. سلام … آره خسن اقای جان بدجوری هم مغز خر خوردند. من خودم یک عالمه میشناسم که بعد از خاتمی (بعضی حتی قبل از خاتمی) کلی سرمایه گزاری در ایران کردند. اخه این تورم که به ضرر ندارنده ها و کم دارنده هست بنفع مالکین هست. بخاطر همین تورم رفتند در ایران زمین خریدند، کارخانه خریدند و ساختند که آقا بعد از چند ماه چند برابر میشود و حالا که این چند برابر ارزشش کمتر از قبل هست دیگر بیخیال. این کمیسیونی که میبینی بخاطر این هست که وقتی احمدی نژاد رییس قمحور شد، ایرانیان مقیم خارج از ترس شروع کردند به فروش و به بیرون آرودن سرمایه … روزانه هم میخوریم!!!

  4. ali says:

    مومن وقتی می گن خارج نشين ها اظهار نظر نکنن همينه ديگه. اسم يه فراکسیون تو مجلس هست ایرانیان حالا مي خواد توش کرد وطن فروش باشه يا غربتی پناهنده مثل تو! اسمشه ببم جان افتاد؟!
    ضمنا من از اولش می خواستم برينم ؛ گوزی که رسيد دستت اشانتيون بود!! حالا که خوردی هستشو بنداز بيرون!!

  5. khajool says:

    اينها با قيمت فعلی نفت نيازی به سرمايه گذاری از خارج ندارند و بر خلاف انچه که فکر می کنيد در ايران چيزی باقی نمانده بايد به عرضتان برسانم که مخاسبات بانک جهانی نشان می دهد که اگر به همين شکل فعلی نفت صادر کنند تا ۸۵ سال اينده این لاشخورها هيچ مشکلی ندارند

  6. faranak says:

    دوستی به من زنگ زد و گفت که شبح جواب حرف تو را داده. تعجب کردم که جواب کدام حرف من را داده، آخه من از وقتی که شبح آی يی من و آرمان راقطع کرده ديگه حتی نگاه هم به وبلاگش نيانداختم چه برسه به اينکه بخواهم در وبلاگش نظر هم بدهم.
    خلاصه برای سومين بار در طول ماه گذشته يک آشغال با اسم و ايميل و مشخصات من در وبلاگهای ملا حسنی کانادايی، خسن آقا و شبح ييغام گذاشته.
    من از تمامی کسانی که تحت اسم من به آنها توهين شده معذرت ميخواهم.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی