Jun 30 2005

سفر نمایندگان مجلس شوربای اسهالی به بلژیک

نوشته:     :::       10 پیام

در اخبار شنیدم که آقایون و خانم‌های نمایندگان مجلس شوربای رهبری به یک سفر مجلسی به بلژیک تشریف برده‌اند. تا اینجای قضیه خیلی هم میمون است!! البته از نظر حکومتیان میمون هست ها نه از نظر ما تحریمی‌ها.
بعد از ورود آقایون و خانم‌های مجلسی به بلژیک اول از همه آقای حداد عادل همونی که گذاشتنش مبصر مجلس شوربای اسهالی باشه رو میگم از دست دادن به رئیس مجلس سنای بلژیک که یک خانم هست پرهیز می‌کند و بعد از این موضوع هم آقایون و خانم‌های اراذل مساله آبجو خوری را برسر میز شام بهانه می‌گیرند و خلاصه کل ماجرا به خیر و خوشی البته برای ما تحریمی‌ها می‌گذرد و آقایان دست از پا درازتر مجبور می‌شوند برگردند به ایران.
خانم رئیس مجلس سنای بلژیک گفته است که این وظیفه میهمان است که رسم و رسومات صاحب خانه احترام بگذارد.
احمدی نژاد تیرخلاص زن و گروگان گیر سابقخدمت خانم رئیس باید عرض کنم که اگر شما و امثال شما از روز اول همین گونه موضع گیری کرده بودید این اراذل این همه پررو نمی شدند ولی بدبختانه از روز اول شما برای منافع تان حتی حاضر شدید چادر چاقچور سر کنید و به پابوس قدرتمداران مافیای سیاسی ایران بروید، حالا هم دیگر دیر شده یا باید چادر به سر در مقابل اینها قرار بگیرید یا از چپاول اموال ملت بیچاره ایران محروم خواهید شد.


حالا باید دید وقتی این آقای جمهور! جدید خواست بره خارج از کشور چه غلطی می کنه، البته اگر بلافاصله بعد از فرود بوسیله پلیس بین المللی بخاطر شرکت در گروگانگیری سفارت نشینان آمریکا جلب نشه و روانه زندان نشود.


عجب دوران خوبی در پیش است باید فقط اخبار را خواند و از خنده روده بر شد!!!
 

نوشته: در ساعت: 10:57 pm در بخش: روابط خارجی

10 پیام  |           

10 پیام به “سفر نمایندگان مجلس شوربای اسهالی به بلژیک”

  1. سلام … قوانین بین المللی …. ۶۳ درصد در همبستگی هفتاد میلیونی حماسه کردند و بهش مصونیت دادند ….

  2. sh says:

    خسن آقا آلان سخنگوي كاخ سفيد گفته كه در اين مورد بايد
    اقدام جدي بگنيم اين آقا به گروگانها گفته شما سگان كثيف
    را بايد كشت واضافه كردن كه اگه حمله ما اونموقع موفقيت آميز بود اين بابا حالا زنده نبود

  3. صادق says:

    بسيار عالی همانطور که می خواهيم داد پيش می رود. امشب مشروب مفصلی خواهم خورد. از همه خواهش می کنم که به هرکاری که برای بی حيثيت کردن جاسوس جمهوری اسلامی در کانادا-حسین درخشان- می توانند بکنند. من به شخصه سعی خواهم کرد يک طوری از دانشگاه اخراجش کنند يا يک کتک سيری بزنمش.

  4. صادق says:

    بشتابيد بشتابيد که کسکش ننه مادر سگ حسين درخشان هم در کنفراس بلژيک هم عر و تيز کرده است: به نقل از نوری زاده
    حسين درخشان، وبلاگ نويس سرشناس ايراني نيز در ادامه جلسه يادآور شد که احمدي نژاد نمي تواند نماينده مردم ايران باشد چرا که آراي وي کمتر از 10 درصد مردم بوده است و اين همان مقدار سنتي آراي محافظه کاران در ايران است. حکومت مي خواهد نشان دهد مردم ديدشان را عوض کرده اند، ولي در دور دوم با چهره سياسي و غير محبوبي مثل رفسنجاني روبرو بوديم که شايد هر کس ديگري مقابلش بود پيروز مي شد.
    من سعي مي کنم علل اين اتفاق را با سه دليل توضيح دهم:
    1. شکاف اجتماعي و اقتصادي در ايران به واسطه طرح هاي اقتصادي، اجتماعي هاشمي.
    2. ماشين راي دهي که با آن 1 مليون راي را مثل روبات به صندوق مي ريزند و هميشه از آن استفاده مي کنند.
    3. مشکل عمده سياسي ايران. يعني غير سياسي شدن جمعيت جوان ايران و عدم تحرک آنها.
    درخشان با اشاره به نقش تلويزيون هاي ماهواره اي معتقد است به دليل ارزاني آن ها، اينک بسياري از طبقه متوسط تحت تاثير آن ها هستند. او اينترنت را نيز مؤثر مي داند و به نقش وبلاگ ها اشاره مي کند. او از سانسور و فيلترينگ نيز به عنوان موانع بر سر جريان اطلاع رساني ياد کرده و خواستار مقابله با آن شد. درخشان در پايان معتقد است بايد سيستم راي دهي خود را راه بيندازيم که مي تواند توسط شخصيت هاي حقوق بشري راه افتد. او نقش اروپا را در آموزش و انتقال تجربيات خصوصا در زمينه نهادهاي جامعه مدني مي داند.

  5. آقا اصلآ چرا حسين درخشان اينقدر سرشناس شده و چرا رژیم نه تنها مجازاتش نمیکنه، تازه کردتش وبلاگنويس سرشناس ايرانی. و شايذ بيشتر از اين ها هم سرشناسش بکنه!!!!! بخاطر اينکه احمقه و مسايل و موضوعات سياسيو خوب درک نمی کنه، و هرچی ميگه، مينويسه، انجام بده برای رژيم سودش بيشتره!!!

  6. دوست سکینه says:

    به به اين صادق کونی هم اومد . صادق يه ای-ميل به من بزن يه مشتری دارم برات. پول خوب می ده. گفتم بهش فقط از چنگ ما درش نياری. حسوديمون می شه. سکينه اگه بفهمه کله ام رو می کنه.

  7. دوست سمیرا says:

    بدبخت خوب این گیلیران شلوارت رو از پات کند ها! خوشم میاد ازش خایه داره. بدویین ببینین چه مادری از این گاییده. بدبخت میری تو وبلاگ مردم دوهزارتایی فحش میدی؟ خجالت نمیکشی بهتر نیست بشینی همینجا اراجیفت رو بگی؟
    http://giliran.blogfa.com/

  8. chee toz says:

    چيبس پياز و جعفری تو از همه لذيذ تری
    چی توز .
    بهترين و با کيفيت ترين محصولات

  9. David.G says:

    سخنراني رفسنخاني رو تو نماز جمعه شنيدي – ههههههههه
    داشت گوه خوري هاي انتخاباتيشو آسفالت ميكرد
    —————————-
    تقديم به حسن آقاي گل
    http://img281.imageshack.us/img281/3517/bloghasan1sp.gif

  10. سید says:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    نمی دونم بعضی وقتا آدم می مونه که این همه فحش و تهمت و دروغ واقعا عقیده ی شماهاس یا غرض ورزی ؟
    ما از اینکه شما ها در استضعاف فکری بسر می برین ناراحتیم ، ولی از اینکه می بینیم دشمنان جمهوری اسلامی منطقشون فقط فحشه و شانتاژ و دروغ ، خوشحالیم .
    بابا به خدا اونقدری که شما ها در مخالفت جمهوری اسلامی و بعضا در طرفداری از اشخاصی مثه اکبر گنجی تعصب دارین ما در ولایت فقیه نداریم !
    فکر نکنین اگه 37 درصد رأی ندادن همشون با شمان و شماها هم مثلا خیلی هستین ! شما ها 1 درصد هم نیستین و تازه شما مشکلی برای حکومت ایجاد نمی کنین . مشکل حکومت فقط اینه که خدای نکرده مردم ازش ناراضی باشن . نه اون نوع نارضایتی ای که شماها دارین که ناشی از بی بند و باریتونه ، نارضایتی عمومی .
    اگه خواستین جوابمو بدین ، لطف کنین به وبلاگم سر بزنین و کامنت بذارین .

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی