Jun 26 2005

بی‌صبرانه منتظر تشکیل دولت احمدی نژاد هستیم

نوشته:     :::       14 پیام

انتخابات تمام شد و حالا باید منتظر ماند تا احمدی نژاد به میدان بیاید و نشان دهد که چند مرده حلاج است.
شعار دادن به جای خود خوب و فریبنده است ولی زمانی که شعار دهند وارد میدان شد بازی شرایط دیگری را ایجاد خواهد کرد. اینکه آقای احمدی نژاد حرف‌های زیبا برای طبقه محروم بزنند بسیار ساده است و در یک نبرد مبارزاتی عواقب چندانی نخواهد داشت و حتی برای یک حزب و یا دسته‌ای که در اپوزیسیون قرار دارند فقط عواید مثبت خواهد داشت و اما بعد از پایان دوران شعار دادن و زمانی که فرمان رانندگی یک مملکت 70 میلیونی را در دست گرفتند و هدایت چنین ماشین عظیم الجثه‌ای را مجبور به هدایت کردن شدند آنگاه نیاز به راننده واقعی است، علی و حسین و امام غایب هم در چنین شرایطی هیچ کمکی به این آقایان نخواهد کرد.
از فردای قرار گرفتن در صندلی ریاست جمهوری تک تک آنهایی که به امیدی رای در صندوق انتخابات ریخته‌اند منتظر نتیجه‌ی مطلوب هستند و این نتایج مطلوب هم با شعار بدست نخواهد آمد. آقای خاتمی قولی را 8 سال پیش به رای دهندگان داد و برعکس شعارهای عوام فریبانه‌اش راهی را رفت که برخلاف تصور رای دهندگان بود، مخصوصا رای دهندگان جوانی که از حوصله چندانی برخوردار نیستند و دوست دارند نتایج را هر چه زود تر لمس کنند. اگر آقای معین و شرکا حتی به اندازه کروبی هم رای نیاوردند نه بخاطر تنفر مردم از آقای معین بلکه بیشتر برای بدقولی‌های آقای خاتمی و شکستن تعهده خود با رای دهندگان بود.
آقای احمدی نژاد فقط دو سال در اختیار دارند تا شرایط را به طریقی تغییر دهند تا رای دهندگان به شخصه تغییرات را لمس کنند در غیر این صورت آقای احمدی نژاد و شرکا نتیجه آن را در انتخابات مجلس هشتم با شدت بسیار زیاد حتی شدیدتر از این دوره انتخابات خواهند دید. البته اگر تا قبل از آن واقعه بخصوصی رخ ندهد و شورش‌های کور دامان ایشان را نگیرد.
 
روندی که در ایران درحال رخ دادن است گرچه به هیچ عنوان با شرایط یک کشور دموکراتیک مطابقت نمی‌کند ولی تنها به دلیل اینکه مردم را با قول‌های واهی به پای صندوق‌های رای می‌کشانند همان کاندیدهای منتصب هم مجبور خواهند بود که حداقل‌هایی را در مدت نه چندان طولانی برای رای دهندگان فراهم کنند در غیر اینصورت باید منتظر عواقب آن باشند.
آنهایی که شورش‌های گوناگونی را در دنیای امروز پی‌گیری کرده‌اند به خوبی می‌دانند که قیام‌های مردمی نه رهبر نیاز دارد نه اجازه تظاهرات می‌گیرد و نه مسیری را برای تظاهرات انتخاب می‌کند. چنین قیام‌هایی تنها پتانسیل مورد نیاز را می‌طلبد و جرقه‌ای که قیام را مشتعل کند.


29 آپریل 1992 رای یک دادگاه در کالیفرنیا با یک رای غیر عادلانه باعث شد که قیامی در بین سیاهان آمریکا بوجود بیاورد، این قیام بدون در نظر گرفتن عواقب مختلف آن تنها در عرض پنج روز 50 کشته 4 هزار مجروح بجا گذاشت بیش از 12 هزار نفر در این درگیری‌ها دستگیر شدند و یک میلیارد دلار خسارت مالی برجای گذاشت.
نمونه‌های زیادی از این نوع قیام‌های خودجوش مردمی و بدون رهبری در دنیای مدرن را می‌توان مثال زد شاید به همین خاطر هم بود که رهبر حکومت شب رای گیری قبل از اعلام نتایج با صدایی لرزان از هر دو طرف درگیر انتخابات خواست که هیچ گروهی نباید در هیچ شرایطی طرفداران خود را به خیابان بکشد. متن بیانیه او را بخوانید:


شنيده شد كه ستادهاي دو نامزد رقيب در تدارك جشن پيروزي و اعلام انتخاب شدن هر يك از آقايان مي‌باشند، موكدا به هر دو ستاد و نيز به وزارت كشور اعلام مي‌شود كه اولا با اعلام زودرس انتخاب يك نفر جدا مخالفت و از آن ممانعت شود.


ثانيا كشاندن مردم به خيابانها از هر طرف و به هر عنوان خلاف مصالح قطعي كشور است.


وحشت را در کلام رهبر احساس می‌کنید؟ آقایان به خوبی می‌دانند که با چه پتانسیل انفجاری در حال کلنجار هستند. در زمان‌هایی مثل آن شب وقتی عده‌ای احساس می‌کنند که با بی عدالتی روبرو شده‌اند قدرت انفجار شدیدی را در اینگونه فضا باید منتظر بود و در چنین شرایطی تنها یک اشتباه کوچک می‌تواند انفجاری را باعث شود که دیگر هیچ کس را یارای کنترل آن نیست. 


اینکه گروه‌های اصلاح طلب برای کسب رای مردم به دروغ آنها را از به روی کار آمدن احمدی نژاد می‌ترساندند تنها یک حقه‌ی انتخاباتی بود و نه بیشتر. آنهایی که کمی از شرایط سیاسی ایران باخبراند  به خوبی می‌دانند که هر کسی در ایران به قدرت برسد باید با مردم با ملایمت رفتار کند در غیر این صورت انفجار اجتناب ناپذیر خواهد شد. یقین بدانید که دولتی را که احمدی نژاد هدایت خواهد کرد بسیار ملایم‌تر با مردم رفتار خواهد کرد نه به خاطر اینکه این‌ها انسان‌تر از قبلی‌ها هستند بلکه این سرخوردگی مردم از رژیم است که شرایطی را بوجود آورده که یک اشتباه می‌تواند انفجار غیر قابل کنترلی را استارت بزند که هیچ کس عواقب آنرا نمی‌داند.
از فردای به روی کار آمدن احمدی نژاد باید منتظر اتفاقات زیادی بود صبر و حوصله کردن هم حدی دارد و تا بی نهایت نمی‌تواند دوام بیاورد.


 

نوشته: در ساعت: 11:48 pm در بخش: انتخاباتی

14 پیام  |           

14 پیام به “بی‌صبرانه منتظر تشکیل دولت احمدی نژاد هستیم”

  1. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    کار هر بز نيست خرمن کوفتن
    گاو نر می خواهد و مرد کهن
    کار پيچيده يک جامعه را نه با امدادهای غيبی و نه با تلکس بقيته الله می توان گرداند. اينها مشتی تير خلاص زن اند که فقط همان کار ازشان بر می آيد ونکبت و جنايت از سر و رويشان می بارد. این نامردان لجن بار ترین احتیاحات این رژیم را تا به امروز در پشت و پسله ها برآورده اند و در تبه کاری دست کمی از خلخالی و لاجوردی ندارند. و حالا که رو آمده اند اعتراض ها و درگیری ها و شورش ها و سرکوب هاخیلی پيش ار مهلت دوساله ای که به اين جانوران داده ای آغاز خواهد شذ. لاجرم مبارزه امروز در کنار گذاردن سياست است و چسبيدن به ابعاد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه تا شايد مردم چهره زشت فاشيزم را خود ببينند و طردشان کنند. اما اینها هم اینقدر مار در آستین دارند که لقمه مفتی که به چنگشان افتاده را دودستی بچسبند. بعید نیست که برای به میدان آوردن نیرویشان مثلا خانه رهبر را به آتش بکشند و به پای این و آن بگذارند. بسیار هشیار باید بود که ارعاب تنها سلاح ایشان است.

  2. دوست سکینه says:

    گوساله خال خالی همین چند خط پایین نوشتی:«پیشگویی که چه عرض کنم فقط جهت ثبت در تاریخ و جغرافیا بنویسم که امروز هاشمی سردسته دزدان از صندوق بیرون خواهد آمد …» حالا نوشتی: «اینکه گروه‌های اصلاح طلب برای کسب رای مردم به دروغ آنها را از به روی کار آمدن احمدی نژاد می‌ترساندند تنها یک حقه‌ی انتخاباتی بود و نه بیش» سرالاغ اقلا پایینی رو پاک کن. در ضمن این آرمان و صادق جاکش چراهنوز نیامدن. کس کشا جا زدن مثه اینکه. خواستم بگم گه به قیافه شون دیدم قیافه شون که گهی است پس گه به ذاتشون.

  3. دوست عاقبت اندیش says:

    حسن اقا این را بدان اگر آقای احمدی نژاد در کارهایش به خدا توکل کندواخلاص داشته باشد ائمه طاهرین(ص)
    خصوصا امام زمان(عج)او راحتما کمک خواهندکرد البته به کوری چشم شما!!! واینکه بیست وهفت ساله که
    توطئه های شما واربابان شما بجایی نمی رسد بخاطر همین عنایت هاست. اینطورنیست؟؟در ضمن بتو بگویم انتخابات ایران دموکراتیکترین دردنیاست ومنتخب شایسته مردم آقای احمدی نژاد علی رغم میل شماحتماموفق
    می شود حتما . بیشتر فکر کن بعد بنویس البته نوشته هایت نسبت به قبل کمی بهتر شده امیدوارم بهتر ازاین شود.

  4. casa says:

    خسن اقا از انجایی که شما هم ته دلتان با احمدی نژاد است يک سرود هم از ايشان بشنو و ای خسن اقا ! به شما موکدا ميگويم ان را در سردر وبلاگت قرار بده……کاسا

  5. dsds says:

    کير تو دهن احمقی نژاد

  6. siamak says:

    های
    نشستن و منتظر تشکيل دولت احمدی نژاد کوتوله بودن و سپس تحليل ها و تفسير های بی ارزش ارائه کردن از تصمیمات دولت او کار کوتوله هايی چون خود احمدی نژاد است.
    امريکا را فراموش نکنيد.
    خاورميانه بزرگ را از ياد نبريد.
    محور شرارت را در خاطر داشته باشيد.
    امريکا منتظر زرزر شغالهای جمهوری اسلامی نيست.راه درست تاريخی بشر را پی می گيرد.
    زنده باد آمريکا

  7. من says:

    پتانسيل عظيم!!!! هه هه ! زيگيدي دادش. تو و همه تحريميهاي بي مغز ديگه.

  8. گیلو مرد says:

    سلام دوست عزیز
    خوشحالم که آرام شدی بلاخره بعد از مدت ها یه نوشته ی منطقی از شما دیدیم.واقعیت اینست که مردم کوچه و خیابان به احمدی رای دادند خوشحالم که شما تحت تاثیر تبلیغات کارگزاران کثیف کمتر قرار گرفته اید و این را متذکر شوم که اطلاعات ما در مورد احمدی همانقدر است که آنان به خورد ما داده اند.پس از شما انتظار دارم به احترام رای هفده میلیون ایرانی آن عکس وفحش را که در بالای صفحه قرار داده اید بر دارید.
    منتظر تحلیل های منطقی شما هستم و به تلاش صادقانه ات درود می فرستم.

  9. نانا says:

    اگه گفتي هم ولايتي هاي حسن آقا به روز پدر
    چي مي گن؟ مي گن: يوم الشک!!!!!!نانا

  10. تادر says:

    با تشدید فیلترینگ پن لاگ هم فیلتر شده . اکثر فیلتر شکن ها هم فیلتر شدن . راه های دیگیری پیشنهاد کن حسن آقا . مرسی ببم جان

  11. نادر جان این مساله فیلترین با کمک کاربران در ایران می تواند تا حدود زیادی بهتر شود. من خودم به شخص شاهد سانسور کردن بی رویه عده ای آی اس پی بوده ام که حتی از خود مخابرات هم بیشتر ساسنور می کنند و کاربران بجای اینکه اینگونه آی اس پی ها را تحریم کنند همین طور به خرید کارت اینها ادامه می دهند و این اوباش هم چون می بینند کاربران بدون هیچ عکس العملی به خرید کارت اینها ادامه می دهند خوب آنها هم بی خیال اند و حتی بیشتر هم ساسنور می کنند چون این سانسور نه فقط از نظر سیاسی به نفع دولت است از نظر پهنای باند هم به نفع سانسور کننده است. یک اتحاد و پی گیری در مدت کوتاهی بدترین آی اس پی ها را به یک ورشکستی روبرو خواهد کرد و آنگاه ادب خواهند شد.
    اتحاد عزیز اتحاد تنها راه نجات است.

  12. صادق says:

    به حسین درخشان بگویید آخه جاكش مزدور رژيم تو اينقدر مردم را كس خل مانند باباي خودت تصور مي كني كه مي گي چون فقط در سايت انگليسيم نوشته ام ميروم ايران ديگه هيچ كس نمي نفهمد تو ايران رفتي مگر اينكه بدجنسي به فارسي بنويسد حسين درخشان رفته است!!! ايران!!! ماموران اطلاعات انگليسي بلد نيستند. خواهر كسته تو اگر مزدور رژيم نبودي كه اينطوري نمي رفتي و مي آمدي! زنت را گاييدم. درخشان! به حسين درخشان بگوييد من توي كمپس سنت جرج دانشگاه تورنتو اگر ببينمت مي زنمت! من ديگر زده ام به سيم آخر!

  13. جفری says:

    چه عجب ؟؟؟؟؟؟
    یه بار هم فکر کردی و حرف زدی !!!!!!!!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی