Jun 25 2005

خودی، غیر خودی و نخودی

نوشته:     :::       24 پیام

تا قبل از این انتخابات در مملکت گل و بلبل دو شجره زندگی می‌کردند بنام‌های خودی و غیر خودی، از فردای شکست اسهال طلب‌ها بخاطر جدایی عده‌ای از این دسته از امروز یا بهتر است بگوییم از شکست اول ایشان (دور اول انتخابات) یک شجره دیگر به مملکت گل و بلبل افزوده شد. نام این شجره نخودی است.
نخودی‌ها آنهایی هستند که برای یک بار هم که شده پایشان را کردن در یک کفش و به پای صندوق‌ها نرفتند و رای خود را همچون شرف خود انگاشتند و آنرا به ارزانی به این یا آن مفت خر نفروختند.
نخودی‌ها تا قبل از این انتخابات همیشه برای گرم نگاه داشتن انتخابات چند ماهی قبل از انتخابات بوسیله خودی‌ها یا غیر خودی‌ها با چاپلوسی به میدان کشیده می‌شدند و بعد از انتخابات بر اساس اینکه کدام گروه (خودی یا غیر خودی) برنده شده بودند به طرق مختلف مورد سوء استفاده قرار می‌گرفتند.
این بار اما این نخودی‌ها فریب نخوردند و تا آخرین لحظه جایگاه خود را بالاتر از دو دسته اول قرار دادند و وارد خیمه شب بازی دیگران نشدند.
 
تحلیل‌های دو گروه خودی و غیر خودی از این پدیده نخودی.
آقایان اسهال طلب از یک سو تحریمی‌ها را عددی به حساب نمی‌آورند و مدام در بوق و کرنا می‌کنند و هنوز هم از رو نرفته‌اند و باز در بوق‌های خود می‌نوازند که اینها عده‌ای نیستند و الخ. درست بعد از این تحلیل‌ها وقتی که از آنها تحلیل باخت خودشان را می‌پرسی با آه و ناله همه چیز را به گردن این گروه نابخرد!! نخودی یعنی همان تحریمی‌ها می‌اندازند بی آنکه شعور خود را بکار برند و از خود بپرسند که اگر تحریمی‌ها عددی نیستند و فقط بقول شما شکست خوردگانند و بس پس از چه روست که زمانی که موضوع به تحلیل باخت شما می‌رسد یک مرتبه تحریمی‌ها عدد می‌شوند و باعث شکست؟
 
از طرف دیگر آن گروه دیگر یقینا بعد از پیروزی در جشن پیروزی خود شروع به بریدن سر تحریمی‌ها خدا نشناس خواهند کرد تا دل رنجیده برادران غیر خودی! را بدست آورند و طعم تلخ زهر شکست را از دهان این برادران بزدایند.
و این داستان همچنان ادامه دارد. 

نوشته: در ساعت: 11:07 am در بخش: انتخاباتی

24 پیام  |           

24 پیام به “خودی، غیر خودی و نخودی”

  1. نه خسن جان! فيلتر نيست! (حداقل با كام‌نت)

  2. ali says:

    بابا پیشگو!!!!
    اول از همه پیشگویی کنیم! پیشگویی که چه عرض کنم فقط جهت ثبت در تاریخ و جغرافیا بنویسم که امروز هاشمی سردسته دزدان از صندوق بیرون خواهد آمد، حالا چه ملت بروند پای صندوق چه نروند فرقی در خاتمه داستان (خیمه شب بازی) ندارد. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. siamak says:

    های
    همه پيش بينی ها و تحليل های بزرگان!به گوز شد.بيچاره نويسندگان و هنرمندانی مثل دولت آبادی و سپانلو و …که بيگدار به آب زدند وهيچی از سياست ندانسته کنف شدند.يکی از ويژگی های آدم ديوانه غير قابل پيش بينی بودن رفتار اوست.عين مردم ايران.حالا با احمدی نژاد می خواهيد چکار کنيد؟
    احمدی نژاد اولين کاری که خواهد کرد جارو کردن وزارتخانه ها و سازمانهای رژيم از وجود اسهال طلبهاست. قوم و خويشها و دارودسته خاتمی رااز هر پست و مقامی بيرون خواهد ريخت.

  4. درود خسن آقا
    فدای هرچی نخودیه، با همین نخودهای کممون یک آشی برای این حکومت بسازیم که چند وجب روغن روش باشه،
    خوش باشی

  5. منظور به عطف در بپزیم بوده نه بسازیم

  6. bi seda says:

    تو هم که جزو تحليلگران گوز از کار در اومدی. مگه نمی گفتی رفسنجانی از توی صندوق در مي آد؟!!! همتون گاويد و فقط ادعا داريد. لااقل يه هفته ای واسه اين گافی که دادی، خفه خون بگير و تحليل ها تو واسه عمه جانت بگو. ما ملت زود يادمون ميره. بعدش باز بيا اينجا خزعبلات بباف. هری…

  7. ولله اینقدر جمع این نخودی ها تازگی ها زیاد شده است که آدم نمی تواند به تک تک آنها تبریک بگوید. به همین خاطر بعنوان يک نخودی پيروزی در اين انتخابات را به همه نخودی ها تبريک می گويم.

  8. سلام بر حسن اقای همیشه عصبانی و مخالف ناپذیر
    بابا شما که هنوز از تربیت ساده هم بویی نبرده ای. شما کی می خواهی ادم شوی و لااقل حرف زدن را یاد بگیرید؟ ببین نتیجه ای که من از نوشتار شما میگیرم این است که اگر روزی کاره ای بشوید از امثال احمدی نژاد بدتر خواهید بود. هنوز یاد نگرفته اید تحمل مخالف را داشته باشید. بیچاره بچه های پنلاگ که به خاطر اهدافشان مجبورند به شما به عنوان ابوالپنلاگ احترام بگذارند. در هر صورت ……
    ارادتمند
    پسرک فضول

  9. سکینه says:

    تف به این نظرات تخمی ات سر الاغ طویله چند وبلاگ نویس .

  10. تحلیلت در مورد عمامه برداری درست بود ولی پیش بینی ات در مورد انتخابات دیدی که درست نبود مردم هم واقعا شرکت کرده بودند.در صورتی که شما می گفتید در سفری که به ایران داشته اید هیچکس نگفت که شرکت میکند و همه اطرافیانت گفته اند که انتخابات را تحریم می کنیم،حالا این دفعه که آمدید ایران یه نگاهی به شناسنامه اشان بنداز حتما مهر با شماره 9 را در آن خواهی دید.پیش بینی تان در مورد نتیجه انتخابات غلط از آب در آمد.پس قبول کن همانطور که مردم اشتباه می کنند توی روشنفکر هم اشتباه میکنی بدون هیچگونه توهین واهانت.
    در ضمن اینبار بنده به احمدی نژاد رای دادم فقط بخاطر اینکه رفسنجانی رییس جمهور نشود.

  11. امیر says:

    دوباره سلام ….چیزائی رو که شفاها”دیگه تکرار نمیکنم….فقط این فیلترشکنها کار نمیکنن حسن آقا.
    واسه خودم نمیگم چون بهر ترتیب:))
    قربان شما.
    فعلا”…

  12. Azadeh says:

    Hasan agha joon, jane madare harki ke doost dari, torokhoda inghadr asabani nanevis…inghadr fohsh o bado birah nagoo…inghadr mesle fascist ha raftar nakon…list tahye nakon….man asbaniateto mifahmam, va harfatam da bazi jaha dorosteh, vali intor harf zadane to bavar kon kesi ro bishjtar ke ghaneh nemikone hich..badtar miparooneh.

  13. دوست سکینه says:

    رد می شدم گفتم بازم بهت بگم مادرقحبه اگه فکر کردی با اومدن احمدی نژاد بازی رو بردید. کور خوندی. تو رو تو همون سفارت کثیف جمهوری اسلامی خاک می کنیم.

  14. صادق says:

    آقا من هزار دلار می دهم برای ديدن فرتوری (عکسی) از قيافه بهنود و نبوي و حمید درخشان و هر بی پدر و مادر و بی شرفی که به رفسنجانی رای داد! صدای خنده من را می شنويد؟
    ها ها هاها ها ها ها

  15. آرمان says:

    ای شکست خوردگان عزيز،
    ماتحت خود را درون آب سرد قرار داده تا اندکی التیام بيابد. منهم اگر رای به نظام و رسمنجانی داده بودم الان ماتحتم آتش بود.
    اين انتصابات مثل يک صافی بود که منافقان، خوانین و مزدوران (نبوی، بهنود و …سایر روزی نویسان) ‌را از اپوزیسون شریف جدا کرده و باعث شفافیت و پاکی آن شد.
    ستايش خدا را که آبروی ما را محفوظ داشت

  16. فرهاد كوه كن says:

    براي اينكه شهامت داشتي و تحليل منطقي كردي و به نتيجه گيري رسيدي و در نهايت پيشگويي كردي تبريك ميگم.
    اما فراموش نكن مردم ايران غير قابل پيش بيني هستند.
    فراموش نكن حتي سياست مداران كاخ سفيد هم نتوانستند پيش بيني كنند.
    دليلشم سادست:مردم ايران مردمي منطقي نيستند و خيلي زود جو گير ميشوند.دليلشم اينكه قهرمانان اين مرز و بوم همه در يك نكته مشتركند و اون اينكه همه قهرمان يك حادثه ميشوند بدون اينكه خودشان هم بفهمند چه غلطي كردندو يه نمونش همين احمدي .

  17. دوست عاقبت اندیش says:

    با نظرات پسرک فضول وبی صدا کاملا موافقم خصوصا نظر جناب بی صدا که نظر خود من است.

  18. casa says:

    خسن اقا هيچ کس در انتخابات شکست نخورده و کسی هم پيروز نشده . شکست يا پيروزی که بيش از نيمی از جامعه یک کشور در ان شرکت ميکنند به حساب تک تک مردم ايران حساب خواهد شد … کاسا

  19. casa says:

    خسن اقا هيچ کس در انتخابات شکست نخورده و کسی هم پيروز نشده . شکست يا پيروزی که بيش از نيمی از جامعه یک کشور در ان شرکت ميکنند به حساب تک تک مردم ايران حساب خواهد شد … کاسا

  20. pedram says:

    اين (دوست سگينه) حرفهای دل منو می زنه انصافا! البته دوست سگينه اين صادق خره هم دست گمی از اين خسن اقا نداره ها!وفقط تفاوتشون يه ذره در انحاست گه صادق بیشتر از خسن اقا زن و مادر و خواهر حنده تشریف داره…
    میگن بدر صادق گروهبان بوده مادرشو یه سرباز گرده صادق بس افتاده به خاطر همین هم با خسن اقا دوستن!!!اعصابشون خرده به خاطر اینگه حرا یه سرباز مادر!حداقل یه افسری بابا… بقیه شو دوست سگینه تو ادامه بده.

  21. درود بر حسن گرامی و همه همقطاران.نوشتار بسیار نیکویی بود.وبلاگ اشه نیز بروز شد.مهرافزون شادزی

  22. siamak says:

    های
    خسن جان چی شده؟ دیپرس گرفتی؟ بابا بیا وسط. مبارزه تازه شروع شده.بیا با این احمدی نژاد نسناس کوتوله بجنگیم.تا زمانی کا حکومت، اسلام گُه را اجرا می کند باید مبارزه کرد.
    تمام کسانی که فکر می کنند مبارزه با حکومت اسلامی مبارزه ای سیاسی است و سیاسی کاری می کنند و تحلیل های صد تا یک غاز سیاسی می نویسند، اهریمن را نشناخته اند و خیلی زود کیش به کیشمیش میشه سرخورده میشن.مبارزه با نظام نکبت الهی همچنان ادامه دارد.

  23. صادق says:

    اين وسط يكي دست بهنود جاکش را هم بگيرد كه ترسيده. ايشان امروز يعني- يكشنبه- مقاله -پنجشنبه!!!!! يك روز پيش از انتخابات را گذاشته- در سايتش!‌ در مقاله پنجشنبه! (‌كه يكشنبه رفته روي سايت!!!) ايشان با چشمي گريان از رفسنجاني انتقاد كرده است و به ايشان هشدار داده است كه وام دار روشنفكران خواهد بود!!!!! و بعد هم دوباره همانند دوست مليجكش نبوي به تحريم كننده گان ايراد گرفته است كه تقصير شما بود وگرنه الان معين رئيس جمهور مي شد و رئيس حقوق بشر كابينه اش هم ابراهيم يزدي کسکش !!!!!!!!!!!!!! بود.(‌از قراري ايشان سيلي زدن ابراهيم يزدي به افسران ارتش شاهنشاهي را در هنگام محاكمه هاي دادگاه! هاي انقلاب را يادش رفته)!

  24. دوست عاقبت اندیش says:

    سیامک بی شعور !!تومثل همان احمق های زمان جاهلیت می مانی!!خیلی نفهمی! اگر احمدی نژاد به قول تو کوتوله است امافکرش بلند است وامثال تو ابله نمی توانید با او وارد مبارزه شوید!آن نکبتی هم که به نظام الهی نسبت دادی !بدان که نکبت تویی وپدر ومادرت که تو رااصلا تربیت نکرده اند.بیشتر فکرکن
    وعاقلانه تر بنویس!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی