Jun 24 2005

عاقبت انتخابات

نوشته:     :::       22 پیام

اول از همه پیشگویی کنیم! پیشگویی که چه عرض کنم فقط جهت ثبت در تاریخ و جغرافیا بنویسم که امروز هاشمی سردسته دزدان از صندوق بیرون خواهد آمد، حالا چه ملت بروند پای صندوق چه نروند فرقی در خاتمه داستان (خیمه شب بازی) ندارد. تنها فرق آن در این است که اگر شرکت کنندگان زیاد باشند مشروعیت رژیم بالا خواهد رفت و راه تحریم کنندگان و مخالفین را در سرنگون کردن رژیم سخت‌تر خواهد کرد. دوم ریش عده‌ای روشنفکرنما در صندوق رای ولایت گیر خواهد کرد و آبروی نداشته را در این کارزار خواهند باخت.


ایسنا: آیت‌الله العظمی نوری همدانی در هنگام رای‌دادن:  مردم از انداختن تعرفه‌ی سفید به صندوق‌ها خودداری كنند


روش نمی‌شه بگه رای بدید به هاشمی می‌گه رای سفید نندازید


پ. ن.: فعالیت‌های اتاق فکر برای افزایش آرا شروع شد


پ.ن.: هیشکی نمی‌تونه مثل مو رای بده!@!،  آی مو دشمن می کُشُم

نوشته: در ساعت: 2:03 pm در بخش: انتخاباتی

22 پیام  |           

22 پیام به “عاقبت انتخابات”

  1. محمد جواد says:

    خسن جان اين يكي رو اشتباه ميكني
    احمدي نژاد از توي صندوق مياد بيرون
    اتفاقن اين آقايون و خانونهاي روشنفكر اين دفعه هم گند زدند
    ببين كي گفتم

  2. جفری says:

    خیلی رو دارید . این همه تو پیشگوییهاتون گند زدید ولی بازم از رو نمی رید .
    احمدی نژاد با رای مردم رییس جمهور میشه
    فقط جهت ثبت تو تاریخ و جغرافیاتون

  3. ای خدا!!!
    آخه دوست عزيز! تحريم که چی؟!؟ انقلاب ديگه ای که… حمله آمریکا؟؟!
    دوست عزيز؛ بيا و تکليف کشورت را خودت مشخص کن، اميد بستن به امريکا و انقلابي ديگر سرنوشتي بهتر از عراق فعلی را برای کشورت رقم نميزند!!!
    ايرانی عزيز؛ من نه برای امروز و فردا که برای هميشه و تفکرمان ميگويم…من؛ تو و ماييم که ايران را ميسازیم!
    دوست خوبم؛ کاری کن که کورش کبير صداي پاي قدمهاي خويش را بر امپراتوري گسترده اش باز شنود.

  4. دوست عزیز از کجای مطلب من چنین برداشت می شود که بنده دعوتنامه برای آمریکا فرستاده ام. تحریم حق هر رای دهنده ای ست مخصوصا که در کشوری که حکومت آن ارزشی برای رای من و شما ندارد باید آنرا تحریم کرد تا حداقل ببینند که چند درصد ملت آنها را نمی خواهند

  5. دوست سکینه says:

    خسن اين پيش بينی رو لوله کن بکن تو کونت.

  6. محمد جواد says:

    جالبه
    اجمدي نژاد تو هر طيفي راي داره
    مخالفات اصلاحات هم دارن به احمدي نژاد راي ميدن
    آقا من صبح گفتم الانم ميگم احمدي نژاد راي مياره
    اگه هاشمي از تو صندوق در بياد خيلي گوشه ش بازه
    مگه صندوق باطل كنن

  7. xxx says:

    پيروزي قاطع حکومت اسلامي در سال بيست و هفتم
    يک فرق اين انتخابات با دوره هاي قبلي اين است که تقلب ها رو شده. بار اول و دوم که هاشمي رئيس جمهور شد خيلي قدرت داشت و کانديداها هم از همفکران خودش بودند و همگي اتفاق نظر داشتند که بدون آبرو ريزي تقلب کنند به نفع هاشمي و مثلا آن موقع 9 ميليون در انتخابت شرکت مي کردند آمار مي شد 16 ميليون کسي هم صداش در نمي آمد.
    حالا دو طرف تو ناظران و مجريان انتخابات نفوذ دارند ( نفوذ هاشمي قوي تر است ) و اين باعث شده دست يکديگر را رو کنند. هيچ کس باور نمي کند که واقعا هاشمي منفور در مرحله اول بدون تقلب واقعا 6 ميليون راي آورده باشد و حداکثر 2 ميليون راي آورده بوده ولي باند تبليغاتي هاشمي توجه همه را به احمدي نژاد جلب کرده!
    اين سناريويي است که پايان آن پيروزي هاشمي است و رهبر هم اين سناريو را از قبل با رضايت خاطر تاييد کرده.
    در حال حاضر جامعه ما چند فرهنگي است و سياست نظام حکم مي کند تمام آنها را بسوي خود جذب کند، بر عکس آنچه تصور مي شود بسيجيان چون سازمان يافته و داوطلب هستند به کل نظام و حاکمان نظام وفادارند و فرمانبردار رهبر هستند بر خلاف آنچه نوري زاده تبليغ مي کند دشمني حادي بين رهبر و رفسنجاني نيست بلکه مهم اين است که هر کدام از رهبران نظام؛ از بخشي از خورده فرهنگ هاي کشور جلب رضايت کنند. البته جنگ قدرتي هست اما همانند رقابت هاي درون يک خانواده بر سر تصاحب ارث و ميراث که به درگيري منجر مي شود ولي کمتر باعث مي شود که کسي بر اثر اين درگيري خانواده خود را بفروشد.
    اين يک پيروزي حساب شده است که نظام توانسته با استخدام نويسندگان توانمندي چون مسعود بهنود و ابراهيم نبوي که با مشاوره پليسهاي امنيتي حاضر در خطوط به اصطلاح اصلاحات با مهندسي دقيق خط فکري ملت را تحت کنترل در آورد.
    امروز با برنامه ريزي دقيق خطوط فکري ملت ايران تحت کنترل درآمده درحالي که شاه توان اين مهندسي را نداشت و از آن بي خبر بود لذا سرنگون شد.
    امروز حکومت اسلامي به يک پيروزي بزرگ دست يافته:
    آن عده از جوانان کشور که به عيش و کيف و رقص و آواز و اکستازي فکر مي کنند. پنج شنبه شب را در اکستازي پارتي خود گذرانده و شب را در آغوش يکي از چند محبوب خود گذرانيده و جمعه از ترس اينکه شايد ديگر خبري از اکستازي پارتي نباشد به هاشمي راي داده و به او و قانون اساسي رسميت بخشيده اند.
    آن عده از مردم و مديران که بساط چپاول و رانت خواري دارند حتي اگر ترسي از احمدي نژاد نداشته باشند مي دانند که هاشمي بهتر از هرکس فضايي فراهم مي کند که راحت تر از قبل چپاول کنند. پس جمعه با ميل فراوان پاي صندوق ها رفته به هاشمي و قانون اساسي رسميت بخشيدند.
    آن عده از مردم که علايق مذهبي دارند و ايده آلشان را در فرهنگ مذهبي مي بينند. با علاقه پاي صندوق ها حاضر شدند و به احمدي نژاد راي دادند.
    آنانکه به نظام علاقه دارند و ايده آلشان عدالت اجتماعي و رفع تبعيض و سالمسازي اقتصادي است با علاقه در صندوق ها راي به احمدي نژاد انداختند.
    آنانکه به دموکراسي و ليبراليسم علاقه سطحي دارند و در اين مدت اصلاحات به جاي اينکه عقلشان را پرورش دهند احساساتشان به بازي گرفته شده و مثل مذهبيوني که اگر رهبرشان بگويد ماست سياه است آن را سياه مي بينند تحت تاثير بهنود ها و نبوي ها (فقه هاي کت شلواري کرواتي )هاشمي را فرشته نجات و کاوه آهنگر پنداشتند و با علاقه به پاي صندوق ها رفتند و به يک آدمکش شارلاتان راي دادند تا آزادي و صداقت را برايشان بتضمين کند.
    آنانکه هنوز ترس مهر نداشتن شناسنامه را دارند به حوزه رفته کاغذ را خط خطي و مخدوش کرده يا شايد هم آنکه را دوستانش به او تلقين و توصيه کرده اند انتخاب کند.
    آنانکه درد فقر را دارند و محرومان جامعه هستند يا جذب ظاهر ساده و محروم احمدي نژاد شده و اميدوار خواهند شد که او دست ياري بسويشان بگيرد يا اينکه 80000تومان هاي هاشمي و 10ميليون سهام درپيتي هاشمي کورسوي اميدي برايشان شده با علاقه پاي صندوق ها حاضر خواهند شد.
    و آنانکه ايده اي برتر داشته و خواهان سيستمي درست و برپايه حقوق بشر و عدالت و شايسته سالاري و دموکراسي هستند مي دانند که حضور در انتخابت يعني تاييد و رسميت دادن به نظامي که هيچکدام از اين ها را ندارد و عاقلانه تحريم را برگزيدند.
    وآنانکه فقط عداوت با حکومت دارند و خودشان هم بدنبال ديکتاتوري هستند باز هم راي ندادند تا روزي که نظام اسلامي شايد آنان را نيز بازي دهد.
    خوب ديديد که درنهايت امروز مهندسي کنترل فکري جامعه توانسته ساختاري بنيان نهد که اکثريت مطلق جامعه چند فرهنگي را بسوي تاييد يک حاکميت سوق داده و همه گروه هاي فکري جامعه تحت تاثير خرده رهبراني به ظاهر متضاد قرار داده شده اند تا مردم در چهارچوبهاي تضمين شده حرکت کرده از آن خارج نشوند.
    اين اولين پيروزي چشمگير حکومت اسلامي است و اين انتخابات توانست پايه هاي نظام را تقويت نمايد.

  8. صادق says:

    وقتتان را دارید تلف می کنی در آن شکی نکن!‌ هردو طرف شديدا دارند تقلب می کنند ‌ بعد هم کسانی که انگ می زنند که با رای دادن با احمدی نژاد زندگی مردم سخت تر می شود يادشان باشد که رفسنجانی همانی بود که با ادامه جنگ { که احتمال زياد زندگی بسيار و سرنوشت بسياری را سياه کرد} فقط برای تثبيت نظام و پرکردن جيبهايش. البته الان بعضی ها مانند نبوی مادر فروشي را چنان به اوج کشانده اند که می گويند هاشمی فساد مالی نداشت
    ايکس عزيز با اجازه ات مطلبت را کپی پست می کنم/

  9. صادق says:

    سوئد خايه مال!
    بازداشت تظاهرکنندگان در مقابل سفارت جمهوري اسلامي در سوئد گزارش دريافتي : پليس سوئد به درخواست سفارت جمهوري اسلامي ، تظاهرات ايرانيان در مقابل سفارت رژيم در استکهلم را منحل کرد. اين امر در حالي صورت گرفت که تظاهرکنندگان پيشاپيش اجازه پليس را براي تظاهرات کسب کرده بودند.
    اين تظاهرات که براي اعتراض به نمايش انتخابات صورت گرفته بود وحشت سفارت را برانگيخت زيرا لحظه به لحظه بر تعداد تظاهرکنندگان افزوده مي شد. سفارت از ترس گسترش تظاهرات و انتشار خبر آن در رسانه ها ، نزد پليس مدعي شد که راي دهندگان مورد حمله قرار گرفته اند و سفارت رژيم در خطر هجوم است.
    يک سخنگوي پليس استکهلم به نام کورت اريک هانسن Kurt-Erik Hansson با اشاره به شعارهاي تظاهرکنندگان ، وضعيت مقابل سفارت را متشنج توصيف کرد.
    پليس مدعي شد که تني از تظاهرکنندگان از صف بقيه جدا شده و در مقابل در ورودي سفارت اجتماع کرده بودند و مانع رای دادن ايرانی ها ميشدند و همين امر را بهانه لغو اجازه و منحل کردن تظاهرات قرارداد. بسياری از ايرانيان مقيم سوئد اقدام پليس سوئد را اقدامي خلاف قانون اساسي اين کشور ميدانند.
    آخرين خبرها حاکيست که پليس حدود 64 تن از تظاهرکنندگان را بازداشت کرده است

  10. آرمان says:

    اگر کسی مانع رای دادن ديگری شود خيلی احمق است.
    به نظر من برنده اين انتخابات خامنه ای، نظام و کیهان هستند. هاشمی و احمدی نژاد هم هر دو قسمتی از اين نظام هستند.

  11. صادق says:

    سريع برو راي بده و گرنه روسري را بايد جلو بكشي از هاي لايت هم خبري نخواهد بود. كفش پاشنه بلند و شلوار بالاي قوزك پا و پاي جوراب را ازت مي گيرند سريع سريع برو راي بده!
    http://www.bbc.co.uk/worldservice/images/2005/06/20050624154327elect1.jpg

  12. خسن آقا گويا دوست قديميتان آقای افشين زند باز یاد شما افتاده اند (http://majidzohari3.blogspot.com/2005_06_01_majidzohari3_archive.html#111963212635397632) و البته یادشان رفته که تمام این اتهامات شما را قبلا نثار بابی کوهی کرده بودند. شیطون نکنه تو همون بابی کوهی هستی :))

  13. صادق says:

    از قرار معلوم کانادا اجازه برقراری حوزه انتخاباتی به اراذل اوباش سفارت ایران نداده چون آقایان در ۲۱ ژوئن هوس لات‌بازی به سرشان می‌زند و می‌زنند دماغ مستندساز به‌نام ایرانی مسعود رئوف را که با اجازه پلیس کانادا و خود سفارت به درون سفارت برای فیلم برداری رفته بود را می‌شکنند! لابد یادشان رفته بوده که این بابا دارد خبر تهیه می‌کند و نباید خبرنگار را کتک زد؛ شاید هم فکر کرده‌اند اتاوا تهران می باشد!
    http://www.iranian.com/PhotoDay/2005/June/m1.html
    برگرفته ازافشين زند

  14. casa says:

    خدمت اقا صادق عرض شود که ديل برگزار نشدن انتخابات در کانادا و کشورهای نزديک ان نظير برزيل و ارژانتين نبود تعرفه دور دوم انتخابات است … کاسا

  15. صادق says:

    متوجه نشدم کاسا جان؟ دليلش چی بود؟

  16. يكي says:

    من از همدان وبلاگ شما را بدون فيلتر ميبينم. مطلبتان در مورد ترور دروغي و شكست خورده ر-ف كاملا صحيح بود.

  17. Reza says:

    BA komake Tahrimian Ahmadinejad Entekhab shod

  18. دوست عاقبت اندیش says:

    آقا صادق سوئد خایه مال نیست!! تو وامثال تو خیلی هالو تشریف دارید!!!

  19. دوست عاقبت اندیش says:

    دیدی خسن آقا تحلیل ها وخیالبافیاتون غلط از آب در آمد! احمدی نژاد بارأی بالا وقاطع انتخاب شد
    حالا دوباره خیالبافیاتونو از نو شروع کنید!!! سنک پا

  20. khodam says:

    عجب اكبر باز هم غوغا به پا كرد—علي هم راي ها را جابه جا كرد — باز كرده جبهه دموگراسي!—مي خرد راي به يك پاپاسي—كرده احمد رو هيتلر و فاشيست—ليك خود شده دلير وناسيوناليست—بابا كوس خل نشين احمد چه كاره است—اگر رهبر بشه هم هيچ كاره است—همه كوس كلك ها كار اكبر —به تخمش نيست جانم خود رهبر—-حال كوس خلان زترس كرم خاكي خر—-پناه ميبرند به اكبر افعي نر—بهترين كار عزيزان تحريم است—جواب كرم خاكي وافعي اين است–
    Posted by khodam at June 21, 2005 12:26 P

  21. khodam says:

    ما نيك اگاهيم كه حيدر عمواوغلي هاوعلي موسيوهاوشريف زاده هاوميرزا جهانگيرها كه با ان جنبش بر خاسته بودند,از حال گرفتاري هاي ايران درميان همسايگان نيرومند وازمند,نا اگاه نمي بودند ودر راه استقلال وازادي اين كشو ر به هرجانفشاني اماده ميبودند.انان در يك جا اشتباه ميكردند,ازگرفتاري ها والودگي هاك توده ها نااگاه ميبودند ومي پنداشتند اگر ريشه استبداد كنده شود وقانون اساسي به كار افتد,توده مردم به راه پيشرفت مي افتند,در حاليكه درد اصلي,جهل ونا اگاهي مردم بود . ….احمد كسروي ترورشده قتل هاي زنجيره اي 60 سال پيش!!!!.

  22. khodam says:

    يادم رفت بنويسم احمد كسروي به امر رفسنجاني و به دست احمدي نژاد 60 سال پيش ترور شد!!!!

اخبار و مطالب خواندنی