Jun 14 2005

صمدآقا به شهر می‌رود

نوشته:     :::       19 پیام

سریال سرکار استوار را آنهایی که قبل از انقلاب زیسته‌اند می‌شناسند. این سریال یکی از معروفترین سریال‌های تلویزیون دوران قبل از هجوم آخوندی بود. صمد را همه آنهایی که سریال را دیده‌اند می‌شناسند. در یکی از فیلم‌های این سری، صمدآقا که نقش آن را پرویز صیاد بازی می‌کرد شاهد مخفی شدن چند دزد بود. سرکار استوار از راه رسید و صمد برای اینکه نگوید که می‌داند دزدها کجا مخفی شده‌اند رو به سرکار استوار کرد و گفت “سرکار استوار بخدا مُو ندیدُم کسی توی اون لوله‌ها قایم بشه” لوله‌ها هم همان سوراخی بود که دزدان قایم شده بودند.
حالا این مساله بازگشت آقای درخشان به ایران و این قایم موشک بازی‌های ایشان یا همفکران ایشان شباهت زیادی به داستان سرکار استوار و صمد دارد. اول خود ایشان در وبلاگ انگلیسی شان می‌نویسند که تشریف بردن ایران بعد هم خودشان و یا رفقای‌شان را می‌فرستند خُسن آقا را سیخونک بزنند تا داستان را برای ملت وبلاگ نویس تعریف کنند. حالا این بازی‌های بچه گانه به چه منظور مطرح شده برمن پوشیده است اول هم دوست نداشتم وارد بازی بچه‌گانه ایشان بشوم ولی دیدم بازی به اندازه‌ای خوشمزه است که حیف‌ام آمد وارد بازی نشوم. البته این شروع بازی است، حالا که آقای درخشان خودشان تحریک به بازی می‌کنند خوب ما هم بدمان نمی‌آید کمی تفریح کنیم و در این روزهای اسفبار و نفس‌گیر سیاسی، بد نیست گاهی اوقات بدبختی هایمان را فراموش کنیم و به تفریح هم روی بیاوریم.


این داستان ادامه دارد! البته نه با شرایطی که آقای درخشان تعیین می‌کنند بلکه با شرایطی که خُسن آقا تعیین می‌کند.


what the heck, we can have som fun too
 

نوشته: در ساعت: 8:30 pm در بخش: طنز

19 پیام  |           

19 پیام به “صمدآقا به شهر می‌رود”

  1. nana says:

    حسن آقا جون
    اين سپهسالار الاغان روي زمين !!!! حسين درخشان
    که به تمامي قاطران و خران و الاغان عالم با غرور
    گفته است شب به خير !!!!!!!!!
    اين مادر جنده تمام و کمال شارلاتان دزد منفعت طلب
    از خوانندگانش خواسته خرج سفر او را سر شکن
    کنند و برايش پول بفرستند !!!!!!!!!
    آخه الاغيت تا چه حد!!!! من که سر درد گرفتم به جان
    عزيزت !!!!!
    جاکش الاغيست که من بعد از پنجاه سال زندگي با
    چشمان کاملا باز از نظر يونيک بودنش هرگز نديده
    بودم !!!!!!!!! نانا

  2. نانا جان آخوندزاده است دیگه این درخشان.
    صحبت های هاشمی را با CNN دیدی؟ هر کلمه ای که می گفت دلم می خواست شیشه تلوزیون را بشکنم. متاسفانه مثل اینکه آمریکایی ها دارند روی هاشمی سرمایه گذاری می کنند وگرنه چه دلیلی دارد که CNN خانم کریستیان امانپور را به پابوس هاشمی جاکش بفرستند.

  3. nana says:

    حسن آقاي عزيز
    نظراتم را راجع به سناريوي هاشمي در وبلاگم
    داده
    و براي دوستان سه تحليل کپي کرده در وبلاگ تو
    و شبح و زيتون گذاردم . شاد باشي نانا

  4. Zafar-Ali says:

    salam hassanagha
    cool hjemmeside du har
    allah akbar

  5. شبح says:

    خسن‌آقا جان!
    ول کن اين حسين خان را برای ديدن شان پن اومده ايران! يا شايد شان پن برای ديدن او آمده تهران ويزای کانادا نداشته!
    يه مطلب در مورد انتخابات نوشتم. برای صفحه‌ی تحريم لطفا بهش لينک بدهو

  6. Reza says:

    اين مادر جنده درخشان از ترس من ايميل اش را در دايرکتوری دانشگاه تورنتو قايم کرده! من به همه اعلام کردم که اين حرامزاده های جمهوری اسلامی که با پول دزدی باباهه به کانادا آمده اند را می رينم بهشون!‌می خواهند من را از انجمن ايرانی های دانشگاه بيرون کنند!

  7. صادق says:

    ناناخانم گل من با اجازه شما تحلیل شما را از رفسنجانی کپی پیست کردم.
    آرزو داشتم احمدي نژاد درسي به اين سوسول هاي بزرگ شده دوران خاتمي بدهد كه بدانند جمهوري اسلامي چيه تا ديگر رای ندهند!‌من که حسابی نااميدم از رفتن اين رژيم!
    صادق سلطنت طلب

  8. arya says:

    سلام حسن اقای عزيز
    از اينکه به فکر ما که اطلاعات کمی در مورد اینترنت و فرار از سانسور داریم هستی بسيار از شما متشکريم
    راستی ای پی پورت های بالای صفحه که داده ای کار می کند . من از ليست شماره ۱ چند تا را امتحان کردم . الان ساعت ۴ بامداد روز چهار شنبه ۲۵ خرداد است و تا الان کار می کنند. مرسی
    راستی حسن اقا من بتازگی يک وبلاگ در بلاگر ساخته ام اما مشکلات زيادی با ان دارم ايا شما می توانيد کمکم کنيد؟ مثلا می خواهم قالب وبلاگ را سفارشی کنم ومثلا بک گروند در ان بگذارم يا اهنگ اضافه کنم و ايجاد منو در ان.
    راستی تايپ کردن فارسی هم در ان مصيبت است
    منتظر لطف شما هستم.
    پيروز باشيد

  9. name says:

    تست

  10. name says:

    به مادر قحبه ای به نام رضا ( = خسن آقا)
    آدم لجن قبل از دروغ گفتن برو يه اطلاعاتی کسب کن بعد گه بخور!! دانشگاه تورنتو انجمن ايرانيان نداره ! يک عده کون نشور خايه مال مثل تو يک انجمن درست کردن به اسم آی ا يو تی که انجمن ايرانيان در دانشگاه تورنتو هستش و هيچ ربطی به خود دانشگاه نداره !!
    تو مادر جنده خسن آغا اينقدر تو لجن غوطه وری که با سلامت مردم هم بازی می کنی !!!
    تف تو کس اون ننه ی جندت که تو را پس انداخت !! کير تو مثانه پدرت کس کش ات!!

  11. name says:

    به مادر قحبه ای به نام رضا ( = خسن آقا)
    آدم لجن قبل از دروغ گفتن برو يه اطلاعاتی کسب کن بعد گه بخور!! دانشگاه تورنتو انجمن ايرانيان نداره ! يک عده کون نشور خايه مال مثل تو يک انجمن درست کردن به اسم آی ا يو تی که انجمن ايرانيان در دانشگاه تورنتو هستش و هيچ ربطی به خود دانشگاه نداره !!
    تو مادر جنده خسن آغا اينقدر تو لجن غوطه وری که با سلامت مردم هم بازی می کنی !!!
    تف تو کس اون ننه ی جندت که تو را پس انداخت !! کير تو مثانه پدرت کس کش ات!!

  12. Reza says:

    مادر جنده ای به نام Name تو خايه داری ايميلت را بده به من خواهر کسته تا من بيايم سراغت. همانطوری که توی انجمن دانشگاه تورنتو می رينم به هيکل تمام مزدوران مفت خور جمهوری مادر جنده اسلامی همانطور که شما ها با روسری ها و ريش هايتان از سايه من هم توی کمپس دانشگاه می ترسيد! من همان هستم که ريدم توی دهن بهنود و شمس الواعضين پارسال توی دانشگاه! تو هم حتما همان بچه خوشگله خشاير کونی هستی که دستمال کش بهنود بود!

  13. دوست سکینه says:

    عجب جنده بازاریه اینجا. از اولش با این پست کس کشی حسن آقا بعدش با اون پیغام نانای پیرسگ و بعدش بقیه دوستان و آشنایان. باید به سکینه بگم اینجا زیاد نیاد.

  14. name says:

    ببین بچه کونی مزلف ؛ تو حتی خایه نداری توی وبلاگ خودت با اسم خودت بنویسی و زیر اسمهای قلابی مخالف هات رو فحش بارون می‌ کنی. امروز شدی رضا یکروز فلانی و بهمانی ولی همه می دونن همه این اسمهای جعلی کسی نیست جز موجود روانی کینه توزی به اسم مجازی خسن آقا که یه بیمار چند شخصیته . این لاشی بازی هات رو بذار کنه عن آقا .
    این کس شعرایی م که اینجا تفت دادی رو توی وبلاگ خود درخشان خوندی برای همینه که اطلاع درستی نداری . برای اینکه از این به بعد گه خوری زیادی نکنی و منو مجبور نکنی که کیرم رو به لای پستون اون ننه جنده لگوریت حواله بدم عارضم به حضورت انترت که بهنود و شمس الواعظین توی دانشگاه یورک سخنرانی کردن نه دانشگاه تورنتو ! این یه سوتی بودی که از عقب دادی . دومش ؛ حسین درخشان این وسط هیچکاره بود فقط چند تا عکس با شمس انداخت برای یادگاری و خایه مالی. کل برنامه را بهمن کلباسی کارگردانی و اجرا کرد . حالا که خوردی هسته اش را تف کن مادرجند و قد کس کشاد اون ننه جندت گاله دولاب رو وا نکن تا بوی گندش حال مردم را بهم نزنه !! زت زیاد !

  15. ali says:

    حسن آفا جان هی بهت کفتم نزار اين حسين درخشان با تخمات بازی کنه زيرا خيال ميکنه تسبيح باباشه!!!
    ولش کن قيافه اش از هزار کيلومتری داد میزنه عقب مانده ذهنی است وسيمهاش اتصالی داره..خلاصش لولت (level) را نيار پائين

  16. faranak says:

    هيچ معلوم هست اينجا چه خبره؟!

  17. جوجو says:

    با مزه س. معلومه هنو هيچکي باور نکرده درخشان ايرانه و مي ترسن سرکاري باشه.حتي تو خسن جون! ها ها ها! بخدا اين پسره کارش بيسته مي دونه چه جوري با مردم مثل تخماش بازي کنه.حالام که ميگه يواشکي رفته تا کسي نفهمه پس به فارسي ننويسيد. آخه تو ايران هيچکي انگليسي بلد نيست بجز حسين خان. تازه ميگن عينک آفتابي هم زده ديگه عمرا هيچ سيستم اطلاعاتي نشناسدش. خوشم مياد ريده به اپوزيسيون. جرت ندارن بگن چرا اون بعد از ابن همه فحاشي داره اونجا راست مي گرده؟ حتما چون انتخاباته!!! آره ولي تو همين انتخابات بعد از اين همه جار و جنجال نه کسي به گنجي رحم کرد نه زرافشان که دارن مي ميرن. دمت گرم خسن جون.

  18. نیما says:

    به این اعتراض بپیوندید
    در صورت امکان به فراخوان ما لینک دهید.
    با احترام فراوان نیما
    از بازدید کننده های دیگر که داری و بلاگ هستند در خواست می کنم به این اعتراض بپیوندند و به ما یا این فراخوان لینک دهند با تشکر از همه در صورت امکان اگر لينک داديد ما را مطلع کنيد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی