Jun 12 2005

کجا ایستاده‌ایم؟

نوشته:     :::       10 پیام


بحث‌های زیادی در باره تحریم کرده‌اند و فواید آن گفته شده ولی از نظر من تنها این نکات را می‌توان برای آنها که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند برشمرد، آنها را بر می‌شمارم شاید مفید افتد.


اقتدار گرایان که دیگر وضع‌شان مشخص است و گمان نمی‌کنی کس دیگری بجز آنها که منافع مستقیم دارند به آنها رای بدهند و در نتیجه بحث در باره آنها کاملا بی خود است. آنها که منافع دارند رای می‌دهند و آنها که منافع ندارند بی شک رای نخواهند داد.


کسانی که به هاشمی رای می‌دهند اگر هاشمی در انتخابات انتخاب شود با توجه به اینکه هاشمی از طرف دادگاه میکونوس بعنوان یکی از مسئولین قتل‌های رستوران میکونوس شناخته شده اگر او بعنوان رئیس جمهور انتخاب شود ملت ایران (رای دهندگان) بطور غیر مستقیم به این حکم دهن کجی کرده‌اند و در نتیجه دولت آلمان مجبور خواهد بود به طریقی این رای را منتفی کند یا حداقل پیگیری قانونی هاشمی را متوقف کند. پس می‌توان نتیجه گرفت که کسانی که به هاشمی رای می‌دهند در این قتل و علت جلوگیری از اجرای عدالت در این زمینه سهیم و شریک خواهند بود.


در مورد اسهال طلب‌ها هم که ملت ایران اگر اسهال بگیرند بهتر است که بروند پای صندوق و آنها را انتخاب کنند. این آقایون نه تنها بی‌عرضه ترین جناح رژیم هستند بلکه بیشترین جنایات را در دهه 60 و در نتیجه مستحکم کردن پایه‌های رژیم کرده‌اند. اینها یک نوع ابزار هستند و بطور کلی هیچ خاصیتی برای من و شما ندارند. اینها در بهترین حالت تدارکاتچی و در بدترین حالت میرغضب هستند، مجری اوامر ملوکانه هستند، زمانی که رهبر حکم حکومتی می‌دهد اینها مثل یک سگ وفادار دم تکان می‌دهند و به دستور رهبر غلت می‌زنند و فقط خوش‌اند به اینکه آنها را روی یک صندلی مجلس یا هر صندلی قدرت دیگر بنشانند و آنها خدمت کنند به کی به رهبر، به قانون بی قانونی اساسی، واژه‌ای که بهترین تعریف را از احوال اینها می‌کند “سیاهی لشکر” است. این بیچاره‌گان حتی برای خودشان هم منفعتی ندارند چه رسد به حال ملت.



این هم پاسخی به آقای نورهود
واقعا براتون متاسف‌ام شما حتی مطلبی  را که من نوشته بودم را درست نخوانده بودید یا اصلا درکش نکرده بودید. تمام نکاتی که نوشته‌اید دال بر این دارد، این نشان می‌دهد که اکثر مواقع ما (آنهایی که مخالف رژیم هستند) و شما که موافق رژیم هستید هیچگاه یکدیگر را درک نکرده‌ایم. مشکل در اینجاست.
فقط برای اینکه به شما ثابت کنم چقدر از مرحله پرتید می‌گویم شما در یکی از آخرین مطالبتان نوشته‌اید که سانسور شده‌اید این نظر شما نشان می‌دهد یا اصلا از دنیا بی‌خبرید یا خودتان را به بی‌خبری می‌زنید. آقا جان اگر کسی سانسور شده باشد در بهترین حالت باید آمار ایران شما کمتر از 30 درصد باشد نه اینکه بیش از 64 درصد بازدید کنندگان شما از ایران باشد. تازه رژیم باید از مغزش معیوب باشد که یکی از طرفدارانش را سانسور کند.



 

نوشته: در ساعت: 4:11 am در بخش: انتخاباتی

10 پیام  |           

10 پیام به “کجا ایستاده‌ایم؟”

  1. سلام!
    اين آخرين خبر:
    كرباسچي: هاشمي نابغه است.
    و اينهم آخرين پست به افتخار عاليجناب:
    آنچه خوبان همه دارند تو يكجا داري!

  2. سلام!
    اين آخرين خبر:
    كرباسچي: هاشمي نابغه است.
    و اينهم آخرين پست به افتخار عاليجناب:
    آنچه خوبان همه دارند تو يكجا داري!

  3. ghaze mortazavi says:

    يه نگاهی هم به اين بندازين :
    http://ghazemortazavi.blogspot.com/

  4. siavash says:

    agha in noor hood ham ke engal zeyad tu afatab rah rafte .dare yek seri az badihi jat rejim akhundi ro dar morede sarkoob mige bad mikhad rabtesh bede be baghiye . hala yeki nist bege shoma ke zob shode dar velayat hasti che khayri az aghat didi ke inghadr sangesho be sine mizani .ya shayad shab bahat hesab mikonan.mahze etela in noorhood aziz man az iran varede site shoma shodam bedoon proxi .moshkeli dar morede sansoor nadare va sansoor nashode ,shoma ba khiyal rahat mitunid varede weblog khudetun beshin va bara y rejim tabligh bokonid .jarayan shoma ham mesle khanum ebadi ast ke 2 taun az akhunda be iran khaentarid chun khanum ebadi bedun roosari az eslam talebani defa mikone va shoma ba zahere yek bache sosol az rejim akhundi\

  5. قزوین says:

    به نظر من تحريم انتخابات هيچ فايده اي نداره. اين حضرات دايناسور که مغز زخميشان را باند پيچي کرده اند (سران نظام) کاري به شرکت ندارند. يادتان باشد شوراي محترم نگهبان ناظر انتخابات خواهد بود و هر آنچه ايشان حکم کنند از توي صندوق در مي آيد.
    شرکت کنيم اما چگونه؟ به ياد بياوريد همين مجلس يکدست منتخب امام زمان چگونه به جان هم افتادند و هنوز هم توي سرو کله هم ميزنند. فکر نمي کنيد يک حکومت يکدست (منظورم از يکدست حضرت معظم له نيست) با يک رييس جمهور لنگه خودشان کلکسيون باغ وحش مجلس شوراي اسلامي، پارک ژوراسيک شوراي نگهبان و راز بقاي دولت فخيمه را کامل مي کند؟ فکر نمي کنيد هوشمندانه اينست که يک مشت جاه طلب را به جان هم بيندازيم تا خودشان همديگر را بدرند؟

  6. قزوین says:

    تا آنجا که مي بينم رضايي، قاليباف و احمدي نژاد هر کدام قبل از هر چيز اسطوره حماقت اند. هر کدام رييس جمهور بشوند نتيجه سقوط نظام خواهد بود. مهم اينست که رييس جمهور کسي باشد که سر سوزني مصلحت انديشي نداند. مهم اين نيست که کسي رييس جمهور شود که مانند مردم فکر کند. مهم اينست که کسي باشد که آن کاري را پيش ببرد که ملت مي خواهد.
    به عقيده من رفسنجاني و معين بد ترين نامزدها هستند که برقراري نظام اسلامي را تا چند سال ديگر با سياست يکي به نعل و يکي به ميخ بيمه مي کنند. اگر زودتر نجنبيم ممکن است يکي از اين دو نفري که در کاسه سرشان اندکي مغز وجود دارد جاي رييس جمهوري را بگيرند که بايد جمجمه اي مملو از پهن داشته باشد.

  7. Nima says:

    کجا ایستاده ایم؟؟ بر مزار ایران با انگشت داریم کامیون های خاک دولت رو کنار میزنیم تا شاید جنازه ایران جون بگیره … موفق و سرفراز باشید

  8. کنجکاو says:

    آقا اين مطلبي که از عصيان بهش لينک دادين رو ديليت کرده از ترسش انگار. کسي تو کش اينترنت اکپلوررش نداره اين مطلب رو اينجا کپي پيست کنه ببينيم چي نوشته بوده که از ترسش ديليتش کرده؟

  9. کنجکاو says:

    آقا اين مطلبي که از عصيان بهش لينک دادين رو ديليت کرده از ترسش انگار. کسي تو کش اينترنت اکپلوررش نداره اين مطلب رو اينجا کپي پيست کنه ببينيم چي نوشته بوده که از ترسش ديليتش کرده؟

  10. ali says:

    بابا تو ول معطلی. ابروی ایران و ایرانی رو همین شما پناهنده ها بردین که برای یه سفر عادی به خارج پدر ملتو در میارن

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی