Jun 09 2005

خیر حضرت نور هود

نوشته:     :::       32 پیام

شما نه فقط مغرضانه قضاوت می‌کنید بلکه حتی شهامت راست ایستادن و دفاع از خود و عقایدتان را هم ندارید و دقیقا از نژاد همان‌ها هستید که ایران را 27 سال به لجن کشیده‌اند. چرا؟ توضیح می‌دهم.
 
ایشان می‌فرمایند:
● 1- کاری نداره که عزيز. خون خودت رو کثيف نکن. نشستن توی يک جای دور و امن و پا روی پا انداختن و با اسم مستعار تهمت زدن هيچ کاری نداره.


می‌دانید چرا اینجا نشسته‌ام و مستعار می‌نویسم. برای اینکه آنها که ما “دانشجویان پیروان خط الاغ” می‌نامیم شان قبل از اینکه شما به سن ادراک برسید جو ترور در میهن من بپا کردند و ما را که بجز سلاح استدلال سلاح دیگری نداشتیم به مسلخ بردند و آنهایی که توانستند فرار را بر قرار ترجیح دادند من یکی از آنها هستم. سه میلیون یا بیشتر ایرانیانی هستیم که مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شدیم تا نوکیسگان انقلاب اموال و زندگی ما را به غارت ببرند. از همان‌ها که آقایان معین و دیگر اسهال طلب‌ها در زندان‌های سالهای 60 قتل عام کردند، ما از آن نژادیم. شاید شما از تاریخ معاصر ایران بی خبری‌اید که در آن صورت باید به حالتان گریه کرد، آنها که باید بدانند می‌دانند که معین و شرکت سهامی مشارکت از کدام لجنزار سربرآورده‌اند.


می‌فرمایند: حالا تو می‌تونی به من بگی حزب الله نوکيسه. خوشحالم که اينقدر عصبانی کردمت که مغرضانه می‌نويسی. می‌دونی چيه؟ برای من هم راحته که بگم نشستی توی اتاقت و با پول یه کشور دیگه سنگ ايران رو به سينه می‌زنی و به من فحش می‌دی. آره عزيز… هر آدمی يه قيمتی داره. حالا يکی می‌تونه خودش رو بفروشه به خارجی‌ها. يکی هم ممکنه خودش رو بفروشه به عقيده‌اش.


پاسخ می‌گوییم: شما حتی جلو بینی‌تان را هم نمی‌توانید ببینید چه برسد آنطرف مرزها را. ایرانیان مقیم خارج از ایران با استناد به گفته‌های وزیر اطلاعات همان رژیمی که شما کمر به حمایت‌اش بسته‌اید ثروت‌های نجومی دارند، در بهترین شغل‌ها، در بهترین مقام‌ها در تمام کشورهای این گیتی پراکنده هستند، می‌دانید چگونه!؟ از قدرت بازو و اراده آهنین‌شان، باور ندارید یک پا بگذارید آن طرف مرز تا کمی جلو تر از بینی خود را ببینید. راستی مگر شعار توخالی معین و سید خندان “ایران برای همه ایرانی‌ها!!” نبود!؟ چطور شد که یک مرتبه شعارهایتان را رها کردید و ایرانیان خارج از کشور را جیرخوار خارجی می‌نامید!؟ نکند خدای! ناکرده عصبانی شده باشید!؟ یا اینکه شعارها همانطور که قبلا توخالی بوده‌اند این بار هم توخالی هستند؟
 
می‌فرمایند: من به تو نمی‌گم چرا انتخابات رو تحريم کردی يا نمی‌خوای رأی بدی. تو هم حق نداری به من هر نسبتی که خودت شايسته‌اش هستی بدی.


نگفتم جلو بینی‌ات را هم نمی‌توانی ببینی؟ شما به عنوان یک شخص حق دارید به هر کسی خواستید رای بدهید و هیچ کس هم معترض شما نخواهد شد، ولی همین که پای خود را دراز کردید و از حیطه شخصی پایتان را بیرون گذاشتید و خواستید با فریب دیگران را هم به راه خودتان بکشانید آنوقت نه فقط این حق من خواهد شد بلکه حق هر کس دیگری خواهد شد تا شما را مخاطب قرار بدهند و حیله‌هاتان را افشا کنند و نگذارند دیگران را به کج راه ببرید شما از حیطه خصوصی به حیطه عمومی سیاست پا گذاشته‌اید اگر جرات ندارید همان بهتر که در این حیطه دخالت نکنید در غیر اینصورت باید منتظر هر گونه عکس‌العمل دیگران باشید.


باقی اراجیفی که نوشته بودی از همان اراجیف‌های همیشگی است: “آنها که خارج نشسته‌اند حق ندارند اله کنند یا بله کنند اگر کردند چنین هستند و چنان” بنا به تفکر شما هیچ کس حق دخالت ندارد بجز دانشجویان پیرو خط الاغ و همپالکی هایشان!؟ الحق که منطق خوبی است! البته برای شما و همپالکی هایتان! ملت ایران دیگر این اراجیف را باور ندارد، خواهید دید.


در همین زمینه: یک نگاه به این وبلاگ بیندازید و ببینید چگونه معین (نواده کاشانی) و همپالکی‌هایش از نام و چهره مصدق سوء استفاده می‌کنند.

نوشته: در ساعت: 9:47 pm در بخش: انتخاباتی

32 پیام  |           

32 پیام به “خیر حضرت نور هود”

  1. nana says:

    دوست عزيز حسن آقا
    به وبلاگ اين شخص رفته و متنش را خواندم او در نکته اي
    کاملا حق دارد و آن هم اين است که اگر شما نظر خود را
    ميگوييد ما هم نظر خود را ميگوئيم
    اين قسمت حرفش کاملا درست است تا ميگويد :
    (همون بهتر که همون جا که هست، خوش باشه و همچنان شعار
    مرده باد و زنده باد بده و انتظار بکشه تا يه معجزه همه کارا رو
    رديف کنه.)
    به اينجا که ميرسد دست خود را کاملا رو ميکند !!!!!! برايت دليلش
    را مينويسم .
    او حداقل از نظر مالي به اين رژيم وابسته است و خواهان حفظ آن
    به قيمت بدبختي باقي مردم ايران !!!!!!!!!
    دليل من اين است = اگر او يک ايراني معمولي بود در اين لحظه
    بحراني که همه منتظرند و خشمگين !!!!! هرگز حتي دلش نميامد
    که نجات مردم ايران را به معجزه تشبيه کند !!!!!!!!!!!
    ميدوني چرا ؟
    چون در قلب تمامي ايرانيان مخالف شعله اي از اميد زبانه ميکشد
    و تنها و تنها وابستگان کثيف اين رژيم هستند که براي نا اميد کردن
    مردم و بقاي اين جانيان – خاتمه رژيم را معجزه مينامند .
    نه اينکه حتي خود باورش کنند و بدانند !!!!!!!!!! نانا

  2. نانا جان بنده نگفتم نظرش را ندهد فقط نوشتم که من هم حق خودم می دانم تا نظرهای او را به چالش بکشم همین وگرنه بنده هم می دانم که ایشان حق دارد ابراز عقیده کند فقط من هم این حق را دارم که ایشان را بزیر سوال ببرم.

  3. صادق says:

    از اين جوجه ها بدم مي آيد. آقايان در دوران آزادي (نسبي) خاتمي كتابي خوانده اند و فيلمي ديده اند و حالا همگي شده اند ژان پل سارتر و ادگار آلن پو! من هم مانند شما در دوران خفقان ۶۰ بزرگ شدم ( منم ۲۹-۳۰ سالم مي باشد) من هم يادم مي باشد كه تمام آزادي خواهان و رفرمي هاي الان چاقو كش و زنجير زنان رژيم بودند. ما ها توي خفقان زندگي كرديم حالا اين ها ديگر خدا را بنده نيستند.
    سوزش ديگر اين ها از خارج بودن ما مي باشد. در حالي كه براي اغلب جوانها دمكراسي يك شوخي است اما موبايل و داشتن ماشين و بهره بردن از لذايذ زندگي، و ميهمانيهاي آنچناني آرزوئي است كه از نداشتنش دارند مي ميرند! ( نگاهي كنيد به جماعت بچه لاشي هاي رفسنجاني) مي دانيد امثال ما هاچه امكاناتي در ايران داريم. شغل مقام پول ماشين دخترهايي كه از سر و كولم بالا روند كه من فلاني هستم با چه موقعيت و پاسپورت و پول و…….تمام چيزهايي كه اين ها در حسرتش له له مي زنند! مي دانيد من ايران نمي آيم چون نمي خواهم كوچكترين خدمتي به اين جمهوري اسلامي بكنم چون نمي خواهم با اين اراذل اوباش سركار دست بدهم و خوش و بش كنم! چون از خجالت مي ميرم هروقت بروم قصابي گوشت بخرم و مردم را ببينم كه در صف براي دمبه ايستاده اند و قصاب گوشت لخم و تازه به من مي دهد! ول كنيد اين ها را اينها همان ته شهريهايي مي باشند كه از بركت انقلاب به همه چي رسيدند جز شعور و انسانيت

  4. صادق says:

    صادق
    از كارنامه معين:
    معين هم گويا بعنوان لنگه كفش در بيابان ميخواهد خود را به مردم بچپاند! اين آدم ضد فرهنگ و بشر ستيز ( = اسلامي ) اصلاً بروي خودش هم نمياورد كه در مقام درجه داري سپاه پاسداران، رئيس دانشگاه شيراز !! شده بود و در جريان انقلاب ” ضد ” فرهنگي، كه در آن فرهنگ ستيزاني مانند بني صدر و سروش
    ( حاج فرج دباغ ) هم شركت داشتند، استادان دانشگاه شيراز را دسته دسته و بدون هيچ پرداختي اخراج كرد! ترفند پليدش اين بود كه سپاه پاسداران اين استادان را يك ماه و نيم زنداني كرد و پس از آزادي شان، اين جناب پاسدار معين، اينها (92 استاد دانشگاه) را به انگيزه ئ اينكه بيش از 30 روز غايب بوده اند، بدون يك ريال ، به خيابان انداخت! حالا اين ضد بشر ضد فرهنگ (= مسلمان )، خودش را منجي ايران و اصلاحات قلمداد ميكند و از نا اگاهان و احمقاني كه گذشته وي را فراموش كرده و يا نميدانند، چشم راي دادن هم دارد ! يكي از آشنايان ما كه استاد دانشگاه شيراز بود به ياد مي آورد همين معين با چوب يكي از استادان را داشت كتك مي زد

  5. صادق says:

    خانم ننا شما اشتباه مي كنيد امثال اين ها در راس همه شان آن مسعود بهنود وطن فروش مزدور كه قلمش را به لول هاي ترياك ارسالي رفسنجاني مي فروشد همه انيراني ( ضد ايراني) مي باشند.

  6. nana says:

    صادق گرامي
    من اشتباه نميکنم دوست عزيز ديگه به اين سني
    که رسيدم حداقلش اينه که ميتونم حرف درست را
    از حرف منظور دار !!!! تشخيص بدم برادر من !!!!!
    کاري که من دوست دارم بکنم اينه که به اين موذيان
    با دليل و مدرک وابستگيشان را نشان دهم !!!!!!!
    با استناد به آن مغزهاي منفعت طلب !!!! و سخناني
    که از آن بيرون ميايد .
    ولي دوست من کارشان خرابتر از اونه که فکر ميکردند
    و از اينجا به بعد سرازيري را با سرعت شديد طي
    خواهند کرد من اين را به همه قول ميدهم . ملت متحد
    پيروز است . نانا

  7. چرخ گردون says:

    بچرخ تا بچرخیم…

  8. faranak says:

    متن اين حضرت نور هود را خواندم. تنها واکنش من به استدلالهای بند تنبانيش فقط خنده بود. اما جوابهايش را که به بعضی ار کامنت گذاران خواندم به نظرم آمد که اين بابا يا يک تخته اش کمه و يا خودشو زده به کوچه علی چب.
    يک نمونه:
    شخصی بنام محمد ييغام گذاشته که: گيرم که ديگران که در خارج هستند اينگونه هستند، من که در داخل هستم چی، مزدور کوچولو؟ و جناب ايشان خواهان اثبات وجود شخص محمد در داخل خاک ايران شده اند!!!!(نقل به مضمون).
    نتيجه گيری مدل نبوی: کسانيکه در داخل ايران اعدام شده اند و يا زندان رفته اند و يا در زندان بسر ميبرند و يا دست به تحصن ميزنند و يا در ملا عام شلاق خورده اند و يا انصار حزب الله بهشان حمله کرده و يا برای امرار معاش کليه اشان را ميفروشند و يا با نوع يوشش مستهجنشان! در جامعه ظاهر ميشوند و يا از فشار اقتصادی به زمين و زمان هر روز لعنت ميفرستند و يا ….. ، که اکثريت مردم جامعه امان را تشکيل ميدهند، همگی جزء امت سينه چاک حزب الله هستند، وگرنه در خارج از کشور مزد بگير بيگانگانند!

  9. آرمان says:

    جناب “رای بده” !
    معین خودش از مزدوران ج.ا. بوده و هست. ایشان اگر شرف داشت با تک ماده وارد انتخابات نمیشد. رفسنجانی با اونکه گوشکوبه ولی وقتی که خواستند با تک ماده و تقلب اونو بزور به مجلس بچپانند این بیشرفی و خواری را نپذیرفت و کنار رفت چونکه میدونست تا عمر داره لکه ننگ بر دامنش میمونه. همان طور که لکه ننگ بر دامن حداد باقیه و باعث شد که هوس رئیس جمهور شدن نکنه. چونکه خودش میدونست چقدر مورد تنفره.
    حالا معین از همان اول ثابت کرد که تدارکاتچیه و تا وقتی که ولایت وقیح و حکم حکومتی است ایشان هیچ پخی نیست الا یک عروسک خیمه شب بازی که ملت را با شکلات (وعده اصلاحات !) 8 سال سر کار بگذاره.
    گیریم که معین تدارکاتچی … ببشخید ! رئیس جمهور شد و مثلاً اصلاحات خود را بر خلاف خاتمی (که پایش زائید) پیش برد. این فرض نهایت خوشبینی برای مدعیان اصلاحات است. خوب یک سوال اساسی مطرحه که اونهایی که دلشون رو به این گوشکوبها خوش کردند باید جواب بدن:
    ** این آزادی فرضی بدست آمده و مدینه فاضله خیالی آقایان که باید حتماً در چهار چوب نظام و مورد تایید خامنه ای باشه چه چور خصوصیاتی خواهد داشت ؟ **
    بگذارید جوابش را من همین الان بدهم. دمکراسی و آزادی که قراره در زیر تخمهای خامنه ای به عمل بیاد من شخصاً توش میشاشم. این جور آزادی و دمکراسی (مدل دینی-سیکیم خیاری) همان اتوبوس دوطبقه به شکل قناری رنگ شده است.
    البته همین طور که اشاره شد هر کس حق دارد به هر گوشکوبی که لیاقتش را دارد رای بدهد ولی همان طور هم که خسن آقا گفت باید مردم را در نسبت به ماهیت دورویان و مبلغین (مزدوران) نظام آگاه کرد.

  10. آرمان says:

    آقای صادق گفتند که بهنود مزدور رفسنجانی است و گوشکوب. قبول ولی این همه ماجرا نیست. چرا که گوشکوبان زیادی در این کشور هسیتند که خود و مرامشان برای همه شناخته شده است. ولی این گوشکوب بهنود یک خاصیت مضاعف دارد که سایر گوشکوبین ندارند.
    آنهم خاصیت “هم از آخور بخور و هم از توبره” است. یعنی بهنود به مزدوری به یک منبع قانع نیست. اگر شما 2 3 تا مقالات ایشان رابخوانید متوجه میشوید که دستمال یزدیش بیضه کمتر کسی است که نوازش نداده. از ملاعمر خمینی رفسنجانی بن لادن مرتضوی و …. بگیر تا خاتمی معین سروش منتظری صدر و …. حتی بوش بلر و ….
    سعی روزی نویسانی مثل بهنود که سالیان سال بدون مرام و شرافت فکری و عقیدتی مینوسیند اینست که دول… ببشخید..دل همه را بدست آوردند. از یک طرف در مورد حقاینیت بن لادن مینویسد و در جای دیگر از روشنفکری و لزوم مبارزه با تروریست حرف میزند. در یک دستش قران است و در دست دیگرش بطری مشروب انگلیسی. صبحش قران میخونه و شبش توی کافه عرق میخوره !
    در انتهای هر مقاله اش تنها چیزی که دستگیرت نمیشود نتیجه منطقی و مرام نویسنده است. البته مرام اینجور نویسنده همان “نان به نرخ روز خوردن” است.
    فعلاً بماند…

  11. صادق says:

    با درود گرم به آرمان عزيز ونناي گرامي و تمامي ياران. بسيار نگران شكست تحريم مي باشم. به دلم افتاده كه رژيم موذي اين بازي را مي برد!
    آرمان گرامي در مورد بهنود كه يا به قول شمر گرامي بهنود جاكش..كامنتي را با خون دل نوشتم و با اشك خواندم ولي اين مزدور پاكش كرد. خلاصه كامنت اين بود كه دموكراسي از زير عمامه خاتمي در نيامد از توي ريش معين هم در نمي آيد! مردم ايران دموكراسي صدقه اي اصلاح طلبان = چاقوكشان سابق را احتياجي ندارند!

  12. nana says:

    صادق گرامي
    من هم اکنون مصاحبه اي از مايکل ليدين ديدم در
    شبکه فاکس نيوز
    اولا جز به جز از وقايع ديشب بعد از فوتبال حرف زد
    تمامي خبرها را داشت
    با صراحت گفت که تمامي انتخابات ايران تقلبي است
    چون مبناي اول گذشتن چند نفر از صافي بوده و ابدا
    ارزشي نداره . به رفرميست ها حسابي پريد که ملت
    ايران را گول ميزنند !!!! و در آخر گفت : ما بشدت منتظر
    اعلام موجوديت گروهي از داخل هستيم که کمک هاي
    خود را به آنان اعلام کنيم از جمله چندين فرستنده ماهواره
    که بتوانند با تمام مردم ايران گفتگوي آزاد داشته باشند .
    خلاصه که دوست عزيز من فکر ميکنم خيلي زودتر از آن که
    فکر ميکنيم
    احتمالا ماجرائي چون اوکرائين برامون پيش خواهد
    آمد . نانا

  13. متأسفم says:

    اجازه بدهيد تا مثل شما ناشناس بمانم.
    اما کمی به ادبيات خودتان نگاه کنيد بد نيست. تماما فحش است و ناسزا. شما و همپالکی‌هايتان از گفتگو همين را بلديد؟ بنشينيد و نگاه کنيد. من خودم رأی نمی‌دهم. اما مطمئن باشيد. اگر روزی امثال شماها بخواهند وارد اين مملکت شوند توی رويتان می‌ايستم. بدانيد شما هيچ جايگاهی نداريد. نافرمانی مدنی را به حساب خودتان واريز نکنيد. اگر طالب آزادی هستيد منطق را فراموش نکنيد و فقط به خود خارجيتان درود و تهنيت نفرستيد که هنر نکرده‌ايد با اين استدلالتان برای محضر اين و آن.

  14. nana says:

    دوستان
    باز يک مادرجنده با ادب !!!! به اسم متاسفم اومد
    و وسط غائله چسبيد به تنکه ادبيات !!!!!
    مادر قحبه جاکش متاسف براي حال خراب خودت
    و امثال جاکشهائي چون خودت باش که ديگه آخر
    عمرتونه
    خودتو بيخود به مردم ايران نچسبون چون کساني
    که الان ديگه حرف نافرماني مدني مدل خاتمي رو
    ميزنن از( شو )کاملا عقب موندن !!!!
    رفته بودن دست به آب نمايش رفت و رفت و رفت
    تا اونا از خلا برگردن کلي عقب افتادن !!!!!!! نانا

  15. صادق says:

    مادر جنده اي از قبيل متاسفم كه در ايران بيضه هاي نيروي انتظامي را براي جريمه نشدن در خيابان يك طرفه به دهان مي گيرند و جلوي آخوند تا كون دولا مي شوند كه فلان قرارداد را فرانسوي هاي مادر جنده برنده شوند گه زيادي از دهانشان مي خورند كه براي ايراني هاي خارج از كشور تعيين تكليف كنند. خواهر كسده تو كي تركيه و دبي برايت پاريس مي باشد و همانجا كس گيج مي گيري وقتي مي خواهي يك آدرس بپرسي خفه شو كه من شرف و غيرت و عرضه و جربزه و خوي ايراني ام از تو صدبرابر بيشتر مي باشد!

  16. صادق says:

    عزيزان اگر فرصت داشتيد به سايت ما هم سري بزنيد. براي آزادي ايران فرياد مي زنم تحريم تحريم تحريم

  17. faranak says:

    نميدانم چرا افرادی مثل متاسفم فقط وقتيکه مقدسات و توتم های خودشان مورد فحش واقع ميشوند دکترای ادبياتشان گل ميکند!!!

  18. آرمان says:

    جناب متاسفم,
    آیا کسی را سراغ دارید که بخاطر ادبیات جاری کشور ناراضی باشد و بخواهد انقلاب کند !؟ اتفاقاً ادبیات گوشکوبی مثل خامنه ای بسیار خوب است (هرچند که متاسفانه 80 درصد عربی است). به هر حال بحث ما آزادیخواهان بر سر ادبیات نیست و معمولاً این جمله “خیلی بی ادبی ! واه واه !” بهانه ای برای فرار از بحث و یا رد حقیقتی میباشد که شنونده قادر به جوابگویی نیست.اگر شما از بی منطقی بنالید حق دارید ولی منطق و ادبیات ربطی زیادی به هم ندارند. برای مثال ادبیات عرب آخوندان خیلی خوب ولی 99 درصد فاقد منطق است.
    در ضمن شخصاً با توجه به موضعگیریتان و سیاه نمایی مخالفین آخوندان, بنده *منطقاً* ادعای شما را در رای ندادن باور نمیکنم.
    اگر دوست داشتید میتوانیم منطقاً بحث کنیم.

  19. آرمان says:

    صادق گرامی,
    اگر میخواهید در سایت بهنود نظر بدهید باید طوری باشد که منافع ایشان را بخطر نیندازد. ایشان خیال دارند که در دولت اصلاح طلب آتی به کشور برگردند و دلشان نمیخواهد که رژیم او را مخالف و بر انداز بداند. ایشان فقط میخواهد یکم مثل پیرزنها از وضع بنالد و شعار آزادی و این جور چیزهای قشنگ ولی غیر واقعی را بدهد تا کمی مطالب عوام پسند تر باشد. اگر مطلب شما به خط قرمز نظام اشاره کند و مشکل اصلی که همان اصل نظام (و در حقیقت دستورات مذهبی) است, را به زیر سوال ببرد, منافع ایشان در خطر خواهد افتاد. هر وقت دیدید که سایت بهنود فیلتر شد بفهمید که مزدوری و وابستیگ ایشان هم به رژیم کمتر شده. تا آنروز او را جزوی از رژیم بدانید اما با کت و شلوار و شعارهای اصلاح طلبانه (اما موافق نظام).

  20. siavash says:

    be to bache kooni eshal talab .akhe kooni tu ke har shab nanat pish akhunda mikhabe gohe zeyadi nakhur be kasi ke dahanesh in kesafata gayeedan bekhay dars bedi .madar sag uni ke ba pool jire khari zendegi mikone abji hatan madar sag bache akhund

  21. ما مردم بخصوص روشنفکران بیشتر از همه عادت داریم به فرصت سوزی حالا که موقعیتی بدست آمده تا قوه اجرایی کشور را خود تعیین
    کنیم ، می آییم تبلیغ تحریم انتخابات می کنیم در حالیکه این تبلیغات تنها به انفعال مردم کمک می کند تا نسبت به سرنوشت خود و کشور
    خود بی تفاوتی پیشه کنند. دوستان عزیزی که در خارج از کشور زندگی می کنند توجه ندارند که اکثریت قریب به اتفاق کارمندان دولتی و
    پرسنل نظامی و سربازان وحتی کارگران ودانش آموزان و دانشجویان و فارغ التحصیلان منتظر به کار،خانواده شهدا جانبازان و اسرا یا آزدگان و حتی اصناف به اجبار و یا به میل خود شرکت خواهند کرد،برو برگرد ندارد این را سالها زندگی کردن در میان این مردم به من و هر
    انسان منصفی اثبات نموده است.تنها کاری که مخالفین جمهوری اسلامی و مخالفین جمهوری میتوانند بکنند این است که به بی تفاوتی مردم
    کمک کنند تامتوجه نشوند که چه فرقی بین رفسنجانی و معین ویا چه فرقی بین کروبی و قالیباف وجود دارد.همانطور که در سال 76 فرقی
    بین ناطق نوری و خاتمی قایل نبودند و همه یک صدا متفق القول بودند که ناطق انتخاب شده است آیا اینگونه بود، دیدیم که نبود.
    دوست عزیزی که آن دور دورا نشسته ای و می خواهی زمین و زمان را به هم بزنی هیچ می دانی که الان چند روز است انسان بزرگواری چون ناصر زر افشان در بند اوین دست به اعتصاب غذا زده تنها برای مرخصی استعلاجی، خانواده گرامی اش هم جلوی در اوین متحصن شده اند.
    در حمایت از اینان چه کسی حاضر شد به آنان بپیوندد.مردم ما اینگونه اند دوستان ، دوست ندارند زیاد هزینه کنند.پس بهتر است نسخه ای
    که تجویز میکنیم فراخور حال بیمار باشد.

  22. Mardosh says:

    من نمیدونم چرا هر کس مر عقده داره ما عادت داریم اونها به یه جا منتصب کنیم ( حزبالله یا آمریکا) واقعا دلیلشو نمیفهمم

  23. نیما says:

    من لینک را در وبلاگم قرار دادم لینک وبلاگ من را نیز به لیست تحریم انتخابات اضافه کنید

  24. امير says:

    تار وسه تار را گذاشته، مي خواهد با اتكا به گيتارخويش، بيچاره خلق را متقاعد كند كه بد بختی شما از تار و سه تار است!
    (طوفان خنده ها)

  25. آقای گیلو مرد که می نویسید: ما مردم بخصوص روشنفکران بیشتر از همه عادت داریم به فرصت سوزی حالا که موقعیتی بدست آمده تا قوه اجرایی کشور را خود تعیین
    کدام انتخاب بحث بر سر همین انتخاب است. اینکه آقایان از طرف من و شما انتخاب کرده اند و می گویند بفرما.
    پس اگر این کار درست است از فردا من برای شما نمی گویم رئیس جمهور فقط اجازه بدهید نهار و شام شما را من بجای شما انتخاب کنم. آیا اجازه این کار را به من می دهید؟؟؟؟؟؟
    یقینا پاسحتان منفی است.
    در مورد ملت هم مشکل ملت بی چاره ایران همین هایی هستند که خود را روشنفکر می دانند که در بیشتر مواقع از همه تاریک فکر تر خود اینها هتسند.
    من در مدتی که در ایران بودم حتی یک نفر را ندیدم که بگوید در انتخابات شرکت می کنم همگی وقتی بحث انتخابات را پیش می کشیدم به من می خندیدند و با یکی چند جمله تمسخر آمیز می گفتند کدام انتخابات!؟
    حالا این همه اقشاری که شما می گویید رای می دهند از کدام مملکت می آیند بر نگارند مجهول است لطف کنید آن ملت را به من هم نشان بدهید.

  26. حامد says:

    آقا اين بيچاره هاي يک لا قبا تنها دليلي که خايه هاي معين يا رفسنجاني و بقيه کانديدا ها را مي مالند يکي چلو کباب يا آب ميوه و ساندويچ کالباسي است که توي ستادها پخش مي شه، يکي هم اين که اميدوار هستند پس فردا جايزه کارهايي که کرده اند را با 100/150 هزار تومن حقوق بخور نمير کار اداري بگيرند.
    اين نورهود دقيقا براي همچين چيزها هست که به دريوزگي افتاده اگر نه حتي آن قدر سواد ندارد که بشه دو کلمه باهاش بحث کرد. من از نزديک مي شناسمش. آنقدر ارزش نداره که باهاش دهان به دهان بگذاريد. با اين حرف ها فقط داريد بادش مي کنيد و بزرگ جلوه مي دهيد امثال او را.

  27. siavash says:

    hasan agha man daneshjuu hastam. agha har ruze ke tu taxi ba mardom in bahse entekhbatu pish mikesham va ta maghsad mokheshuno be kar mikesham dalili ham bara cdorogh na unayy ke man baheshun harf zadan daran na khude man .agha az farzande shahid va asir jangi va karmand va mohaselo va kar gar gerefte ta zane khane dar har ki man tyu taxi (shoma behtarin amargiri ro mituni zaz rarande taxi va salmooni begeri)migam ray nmidan .akhe mardom ke khar nistan ke ma hey barashun mesle un doote khar roshan fekremun hey begim chi khube chi bad.agha mardom haghighatan dare be kooneshun feshar miyad .htamame rishasham az bandhatyee mafiyayee darun rejim ast hame ham darim mibinim baz hey beyaym kos sher taf bedim ke bara ham taklif tayeen nakoim .akhe kodom taklif adam ablah tu yani rafigh motad nadari,khaharet az gorosnegi be kos dadan nayoftade ,range gooshto che ghadr mibini,che ghadr joryaat dari tu khiyaboon beri 2 kalame harf bezani,bad hey begooeslahat darun naezam,akhe kooni,khar do rooz be hesh sikh bezani be het joftag mizanre ,tu hanuz bad az30 sal ,dari naz mikoni

  28. خارج از گود says:

    خسن آقای عزیز
    داشتم مقله ها را میخواندنم و متوجه شدم که دیگر حتی بخاطر نمیاورم که پیروان خط الاغ چکسانی بودند و نمیدانم که در حال حاضر کجا هستند و چه میکنند. ممکن است لطفا مرا ارشاد بفرمایید؟

  29. دکتر دوچرخه سوار والد بمانعلی! says:

    اصطلاح تک ماده که آرمان عیزیز برای قبولی حاج آقا معین به کاربرده هم خنده دار و هم پرمعنی است. این اصلاحات چیا تو همه چیز تجدیدی آوردند: گذشته و حال و آیندشون! تازه همه اینروزا اینقدر رخت بدل کرده اند که میشه گفت جامعه ما بزودی از همه طرف خناق اصلاحات خواهد گرفت. دیشب این ژنرال دکتر اکونومی رضائی توی جام شرمشون داشت ازسوابق تحصیلش می گفت. به اینجا رسید که بعد از پیروزی در جنگ علیه کفار پیش خودش می جوریده که دشمن بعدی کیست که واسش خودش رو آماده کنه (ای ناجی زمان!). اول فکر کرده که آمریکاست ولی بعد به این نتیجه رسیده که خیر سو مدیریت است. واسه همین زود شال و کلاه کرده و فوری دکترای اکونومی گرفته و همیشه هم سر درس حاظر بوده و از رو دست کسی هم ننوشته و پایان نامه دکتریش هم حرف نداره… که داشتم از خنده می پکیدم. ولی از همه اینها گذشته راسته که هرکی باطنش زشت باشه ظاهرش هم کریه می شه؟

  30. دکتر دوچرخه سوار والد بمانعلی! says:

    ای بیسواد حاضر را با ضین می نویسند نه با ظا. حیف اینهمه پول که خرج مکتب تو شد.

  31. ناراحت نباش دوچرخه سوار اینجا در خانه خُسن آقا همه گونه غلط املایی پذیرفته است بجز آن نوع اش که بجای اسهال می نویسند اصلاح و بجای اسهال طلب می نویسند اصلاح طلب.
    فقط این دو غلط پذیرفته نیست

  32. faranak says:

    دوچرخه سوار خيلی با مزه ای. من دارم به جمله خودت ميخندم چون ضاد درسته نه ضين.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی