Jun 08 2005

فراخوان عمومی برای اعتراض به “نقض حقوق زنان در قانون اساسی”

نوشته:     :::       2 پیام

جنبش زنان


خُسن آقا:من بطور کلی با کل این رژیم ازجمله قانون ساسی آن که پیشتر باید آنرا (قانون بی اساس) نام نهاد مخالفم با این حال هر نوع مخالفت با این رژیم را حمایت می کنم. همه احاد ملت مخصوصا زنان که مورد تبعیض مضاعف در این رژیم قرار گرفته اند با هر پدیده ای که به طریقی به این رژیم مربوط می شود مخالفت کنند.  


بیانیه:


سالهاست که زنان برای دستیابی به حقوق برابر تلاش می کنند. دشواری ها و موانع بسیار جدی بر سر راه آنان وجود دارد. بن بست های قانون اساسی و قوانین مدنی و جزایی حاکم بر جامعه یکی از مهمترین این موانع است.


ما زنان برای پیگیری و دستیابی به حقوق برابر از تمامی شیوه های مسالمت آمیز بهره می جوییم تا با یاری یکدیگر صدای اعتراض خود را به قوانین موجود هرچه رساتر اعلام کنیم.


از همه زنان و مردانی که به نقض حقوق زنان در قانون اساسی و نادیده گرفته شدن حقوق گروه های مختلف زنان و تحقیر آنان در قوانین اعتراض دارند می خواهیم به گردهم آیی که به این منظور در روز یکشنبه 22 خرداد ماه ساعت 5 تا 6 بعدازظهر (مقابل در اصلی دانشگاه تهران واقع در خیابان انقلاب) برگزار می شود بپیوندند. منبع خبر: گویا نیوز



 

نوشته: در ساعت: 2:19 am در بخش: حقوق بشر

2 پیام  |           

2 پیام به “فراخوان عمومی برای اعتراض به “نقض حقوق زنان در قانون اساسی””

  1. سلام.ممنونم که به بلاگم آمده اید و برایم کامنت گذاشتید.ولی باید با کمال احترام عرض کنم من اصلا باحرف های شما موافق نیستم.من اصلا سیاسی هم نمی نویسم و فقط به عنوان یک ج.ان ایرانی دارم عقیده ام را ابراز می کنم!اینکه جرم نیست!

  2. مگر من گفتم ابراز عقیده شما جرم است بنده هم ابراز عقیده کردم نکند برای شما مجاز است و برای من نه؟

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی