Jun 04 2005

اجازه ندهید از کار و زحمت شما مجانن به سود سردمداران رژیم استفاده شود

نوشته:     :::       18 پیام

وقتی به وبلاگ دوستان تحریم کننده وبلاگ نویس مراجعه می‌کنم البته آنهایی که در سرویس دهندگان ایرانی وبلاگ قلم می‌زنند خود را یا بهتر است بگویم دوستان را در یک پارادوکس خنده دار گرفتار می‌بینم.
بالای صفحه اکثر این دوستان بدون اینکه خودشان بخواهند تبلیغ این یا آن کاندیدای انتصابات قمهوری اسلامی را می‌توان بعنوان اولین پیام دید. دوستان عزیز شما باید برای این پارادوکس کاری انجام بدهید.


شاید برای شروع بد نباشد نامه‌ای به این سرویس دهندگان بنویسید و اعتراض خودتان را به آنها ابلاغ کنید مثل این دوست وبلاگ نویس، می‌بینید که اثر دارد. تازه اگر هم اثر نکرد به نظر من بهترین راه، راه اندازی یک وبلاگ دیگر در بلاگ اسپات یا سرویس دهنده گان غیر ایرانی وبلاگ است و انتقال وبلاگتان (بصورت rediret) به آن یا حداقل ننوشتن در وبلاگ سرویس دهندگان ایرانی تا بعد از انتخابات است.


این سه سرویس دهنده وبلاگ زیر بصورت 24 ساعته تبلیغات انتخاباتی را در بالای وبلاگ شما به خورد ملت می‌دهند، با این پارادوکس مبارزه کنید.
http://persianblog.com
http://blogfa.com
http://www.parsiblog.com

نوشته: در ساعت: 3:12 pm در بخش: انتخاباتی

18 پیام  |           

18 پیام به “اجازه ندهید از کار و زحمت شما مجانن به سود سردمداران رژیم استفاده شود”

  1. بنظر من درست کردن وبلاگ در سرویس دهندگان ایرانی مثل پرشین بلاگ یا بلاگفا و نوشتن مطالب سیاسی در آن کار اشتباهی است چون اطلاعات نویسنده براحتی در دسترس ارگان های اطلاعاتی و قضایی قرار میگیرد. توی اینگونه وبلاگها باید در مورد آب و هوا و چیزهایی از این قبیل مطلب نوشت

  2. سلام رفیق / ممنون از بذل توجه ی شما به داستانت / در ضمن یک مطلبک کوتاهی درباره ی معین آقا نوشتم که در میان همان پست قبلی است / خوشحال می شوم بخوانی و نظر بدهی / موفق باشی / بدرود…

  3. بهرام says:

    سلام حسن اقا هنوز یک عده جاکش حرومزاده دارن زور اسهال طللبهای بی شرفی مثل معین رو میزنن تا ملت خر شن دوباره برن رای بدن این مقاله جدید در پیک ایران رو خوندم داشتم منفجر میشدم واقعا باا ین جور اشغالها چی باید کرد؟

  4. سلام و درود بي كران بزر خسن آقاي عزيز
    من هم با نظر آقاي زاهدي موافقم
    از سرور هاي ايراني دست بر مي داريم
    من هم ديگر نمي نويسم و به آدرس جديدي اسباب كشي مي كنم
    تا درودي ديگر بدرود

  5. آرمان says:

    انشااله معین میاد همه مشکلات حل میشه !

  6. شبح says:

    خسن‌آقای عزيز!
    من تعجب مي‌کنم وقتی به اين راحتی مي‌شود در بلاگ‌اسپات وب‌لاگ درست کرد چرا بعضی‌ها سراغ اين سرويس دهنده‌ها می‌روند!

  7. مراد says:

    خسن آقا من مدتها پيش از صفحه نيازمنديهايي که درست کردي خيلي استفاده کردم و بدردم خورد. حالا ديدم که ظاهر وبلاگت رو تغيير دادي يک لوگو برات درست کردم که من هم کاري در قبال انجام داده باشم. اگر از خوشت آمد ازش استفاده کن. در آدرس زير ذخيرش کردم:
    http://img85.echo.cx/my.php?image=khosnagha4li.gif

  8. آرمان says:

    “پاسخ” به شبح (بچه لنین),
    بر طبق منطق بچگانه تو, ما باید به ازای هر نظر دهنده یک بلاگ داشتیم ! چرا ؟ چونکه کبکی مثل تو وقتی که توی یک بحث شکست میخوره ظرفیت قبول اونرو نداره و باید عمل کثیف “پاک کردن صورت مسئله” را یکجوری توجیه کنه. راستی این “بهانه” جنابعالی (“خودتان برید بلاگ بزنید !”) برای سانسور حقایق را من توی اکثر بلاگهای آخوندی دیده ام و قدیمی شده. این “پیشنهاد به بلاگ شخصی زدن” ترجمه فارسیش میشه “بلاگ من مُلک شخصی و مالِ بابام (حرف حرفِ منه هر گوهی خواستم توش میخورم)” که دورویی مثل بهنود چند وقت پیش از آن به عنوان برف استفاده کرد تا کله بزرگ (اما خالی) خودش را زیرش پنهان کنه. (بعدش جنابعالی شاکی میشی که: “چرا اسم مرا پهلوی بهنود میگذارید ؟” خوب تقصیر خودته که عادات و منطق احمقانه اونرو کپی میکنی).
    جواب این ادعای احمقانه هم اینه که دوباره تکرار میکنم: هر کسی تو ملک شخصیش هر گوهی خواست میخوره از جمله پاک کردن صورت مسائل ولی اینکه ادعا کنه که طرفداری آزادی بیان و دمکراسی است خیلی مسخره است و مردم او را دروغگو میشناسند (یعنی جنابعالی).
    اگه دوست داشتی بازم بحث کنی بکن و الی خفه شو بزار به مسائل مهمتر (رژیم آخوندی) بپیردازیم. ماهیت تو افشا شد و دیگر جزابیتی نداری.

  9. ضد فیلتر 2000 says:

    سلام.من یک وبلاگ ضد فیلتر دارم.خوشحال می شوم که به وبلام بیایید و در صورت تمایل لینک وبلاگ من را در سایت و وبلاگهایتان بگذارید.
    >

  10. هاله says:

    حسن آقا جان، اول این‌که مبارک‌ها باشد. 🙂
    دوم این‌که مبارک‌ها باشد. 🙂
    سوم این‌که مبارک‌ها … نه دیگه لوس نمی‌شم بیش از این. سوال دارم. تو در مورد هالو اسکن اصلا” داکیومنتیشن داری؟ بعد قالب های حاضر داری یا می‌دونی از کجا می‌شه پیدا کرد؟ من خودم می‌تونم یه قالب سفید بدون هیچ زرق و برقی بذارم جائی که ملت استفاده کنن. فکر کردم ممکن است تو داکیومنتیشن داشته باشی که ملت یاد بگیرن خودشون زرق و برق بدن و غیره. راست‌اش جون وجرینگ داکیومنت نوشتن ندارم و تیلا امروز ازم در موردش سوال کرد.
    قربان‌ات.

  11. هاله says:

    الان دیدم داری – مرسی عزیز

  12. مرسی مراد جان بخاطر لوگی زیبایی که درست کردی در همین یکی دو روز آینده ازش استفاده خواهم کرد

  13. SHIVA says:

    به به مبارک باشه . حالا من به کجا لینک بدم ؟ همون حسن آقا 2 باشه یا به این جدیده ؟؟؟؟

  14. SHIVA says:

    در ضمن منم سایت میخوام جایی سراغ داری بهم بده ؟ هیچ جا به اسم آریامهر برام دومین درست نمیکنه 🙁

  15. شیواجان مر30 بخاطر لطفت. درضمن چرا می خوای بنام آریامهر وبلاگ بزنی مگر اسم شیوا چه عیب داره.
    لینک هم خواستی بدی به همینجا بده چون اونهای دیگرو به مرور زمان متوقف خواهم کرد البته اگر سانسور چی ها بگذارند و اینجا رو بلافاصله سانسور نکنند البته اگر تا حالا نکرده باشند.

  16. SHIVA says:

    اسم شیوا رو قبلن گرفتن . بعد هم من دنبال یه اسم اصیل ایرانی میگردم خب اگه سراغ داری بهم بگو من اصلن تو پیدا کردن اسم استعداد ندارم . اگه یه اسم قوی یا اسطوره ای و با معنی قوی باشه که در بر گیرنده فریاد بی صدا یا چیزی مثل این باشه خیلی خوبه به هر کی گفتم چیزی بلد نبودن !!!! لینک رو هم درست کردم 🙂 بازم مرسی.

  17. SHIVA says:

    راستی در مورد عشق زندگیت یه مطلب نوشتم فکر کنم حسابی ذوق مرگت میکنه :))

  18. faranak says:

    خواستم ياسخی برای شبح بنويسم که با خواندن جوابيه آرمان ديدم که تقريبا اصل مطلب ادا شده بنابراين از توضيح اضافی خودداری ميکنم چون من بر خلاف بعضيها زبان فارسی سليس و ساده آرمان را ميفهمم.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی