Jun 04 2005

بیانه‌ای در حمایت از زندانیان سیاسی

نوشته:     :::       1 پیام

دوست گرامی
با درود


گروهی از زندانیان سیاسی زندان اوین قصد دارند در اعتراض به “برگزاری انتخابات غیر آزاد ریاست  جمهوری”، “عدم رعایت حقوق بشر در ایران” و در دفاع از “آزادی بیان”، “قلم” و “عقیده” و “آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی و عقیدتی”، از روز 20 خرداد ماه سال جاری در یک اقدام مشترک و هماهنگ، بدون در نظر گرفتن وابستگی های سیاسی و حزبی خود، دست به اعتصاب غذا بزنند. این زندانیان که اسامی آنها در بیانیه های بعدی منتشر خواهد شد قرار است اعتصاب غذای خود را تا پایان روز 18 تیر ماه ادامه خواهند داد.


همچنین قرار است در روز 27 خرداد ماه، برابر با روز برگزاری انتخابات غیر دمکراتیک ریاست جمهوری در ایران، در منزل یکی از زندانیان سیاسی گردهم بیاییم و دست به اعتصاب غذای یک روز – به صورت سمبلیک – در حمایت از زندانیان سیاسی بزنیم.


زندانیان سیاسی خواستار حمایت شما هستند. من در تلاش برای جمع آوری این حمایت ها هستم. آیا شما و دوستانتان تمایلی برای همراهی سمبلیک (به صورت یک روزه) در جریان اين اعتصاب غذا دارید؟


به دلیل محدودیت زمانی، لطفا هرچه زود تر از طریق ایمیل زیر ما را با خبر سازید.


سپاسگذارم
کیانوش سنجری
KSanjari@GMail.com


برای هماهنگی بیشتر:
تلفن موبایل:
09123033712


برای همکاری می توانید به وبلاگ هادی منتخبی سری بزنید و در نظرخواهی آنجا اعلام حمایت کنید
 

نوشته: در ساعت: 1:38 am در بخش: حقوق بشر

1 پیام  |           

1 پیام به “بیانه‌ای در حمایت از زندانیان سیاسی”

  1. حسن آقای عزیز. ممنونیم از همکاری و همراهی شما. می خواستم خواهش کنم که لینک مطلب مرا اینجا قرار دهید تا دوستان وبلاگنویس درصورت تمایل به ما بپیوندند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی