Jun 01 2005

دموکراسی به سبک آخوندی

نوشته:     :::       4 پیام

رفته بودم توی یکی از وبلاگ‌ها که توی یکی از این سرویس‌های وبلاگی فارسی است Parsiblog یک تبلیغ آمد بالای سردر وبلاگ هرچه کردم آنرا ببندم نشد که نشد. متن را بی‌اختیار خواندم (من معمولا متن‌های تبلیغی را نمی‌خوانم) دیدم نوشته نظر سنجی انتخابات. گفتم بروم یک بیلاخ بهشان بدهم (شرکت نمی‌کنم، بیلاخ اینترنتی است) وقتی رفتم آنجا دیدم عکس حضرات کاندیدها را تابلو کرده توی یک پنجره و برای هر کدام هم یک گزینه گذاشته هرچی صفحه را پایین کشیدم بلکه گزینه “رای نمی‌دهم” یا “شرکت نمی‌کنم” را پیدا کنم دیدم خیر آقا! این نظر سنجی هم به سبک رای‌گیری آخوندی ذر جمهوری اسهالی است، به این سبک که، یک گروه را شورای نگهبان منتصب می‌کند و بعد از خلق الله می‌خواهند که بروند یکی را انتخاب! کنند و اسمش را هم می‌گذارند انتخابات.
اگر رفتید آنجا حتما عکس سردر آن را هم یک نگاه بیندازید

نوشته: در ساعت: 10:12 pm در بخش: انتخاباتی

4 پیام  |           

4 پیام به “دموکراسی به سبک آخوندی”

  1. زیتون says:

    قالب جدید مبارک:) چه سفیدمفید و روشنه.
    برنامه‌های تبلیغاتی رفسنجانی ما چیزایی با چشم خودمان می‌بینیم که دهانمان از تعجب 2 متر باز می‌ماند:)

  2. yek nafar says:

    hasan agha, shoma khodet be nazare kesani ke mikhan dar entekhabat sherkat konand ehteram mizari? ya be nazare shoma haghe inha faghat fohsh mybashad

  3. یک نفرجان کسی که از یک حکومت فاشیستی دفاع می کنه قابل احترام نیست.
    دفاع از اوباشان افتخاری نیست که کسی برای این کار تقاضای حق و حقوق بکنه. شما این مساله آزادی بیان و حق و حقوق را بد درک کرده اید به شما توصیه می کنم یک کم بیشتر مطالعه بکنید تا بلکه یک خورده روشن بشین.
    حکومت هایی که مثل آلمان نازی عمل می کنند در هیچ کجای دنیا مورد احترام نیستند که ما ایرانی ها باید به آنها احترام بگذاریم. جای این گونه حکومتها و طرفدارانشان در زندان است نه در جامعه.
    این تقاضای بی مربوط شما درست مثل این می ماند که شما بخواهید با ویروسهای مرگ زا هم مثل موجودات مفید رفتار کنید.

  4. مرس زیتون خانم سعی کردم یک کم محیط رو روشن کنم شاید دل مون باز بشه. مردیم از بس که سیاه پوشیدیم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی