Jun 01 2005

فاحشه گان سیاسی

نوشته:     :::       14 پیام

مدتها پیش نوشتم هاشمی برای بدست گرفتن حاضر است دختر و مادر خود را هم بفروشد. شاید آن موقع از روی حدس و گمان این گونه می گفتم ولی حالا که زمان بدست گرفتن دوباره مقام ریاست جمهوری شده هاشمی دارد نشان می دهد که واقعا بد تر از آنکه من و شما می پنداشتیم حاضر است فاحشه گری بکند تا بلکه چند روز بیشتر بر سر قدرت باقی بماند.
نگاه کنید به این تصاویر تا بهتر بدانید که هاشمی تا کجا برای قدرت حاضر است پیش برود. اگر این اعمال فاحشه گری سیاسی نیست پس چیست؟


پ. ن.: گویا عده‌ای هنوز گرفتار فیلتر هستند و حتی قادر نیستند عکس‌هایی که در تهران و از طرفداران یکی از جگرگوشه‌های امام هم گرفته شده را ببینند (همین روزهاست که اینها خودشان را هم به مهر غیر خودی ممهور کنند). عکس‌های کارناول انتخاباتی رفسنجانی را اینجا قرار دادم. لطفا اگر باز هم دچار سانسور شدید خبر بدهید تا جای دیگری قرار بدهم.

نوشته: در ساعت: 3:06 am در بخش: انتخاباتی,ملای حیله گر

14 پیام  |           

14 پیام به “فاحشه گان سیاسی”

  1. sh says:

    خسن آقا آدرس جديد مبارگ
    اينها ديگه كي اند بااين قيافه هاتبليغرفسنجاني ميكند

  2. nana says:

    حسن آقاي عزيزم
    تا باشه از اين فحشاي به سبک رفسنجاني باشه
    که نويد خرابي وضع اينان را ميدهد !!!!
    اکنون زمانيست که مامردم با تشکيل جبهه متحد در
    ايران با شرکت تمامي گروه هاي اجتماعي که خواهان
    کوتاه شدن دست دين از زندگي اجتماعي هستيم
    و حکومت از مردم بر مردم براي مردم را ميخواهيم فعال
    شويم .
    اين عکس ها براي من نويد مسرت بخشي بود مرسي نانا

  3. faranak says:

    حسن آقای گل
    واقعا روی چنين افرادی و چنين عملی اين نامگذاری هم زياد هست. حتی يک فاحشه به يک نفر دومی سود ميرسونه ولی به نفر سومی ضرر نميرسونه، ولی اين بردگان فکری به نفر اول(هاشمی) سود و به نفر دوم(ملت ايران) ضرر ميرسونند.

  4. دخو says:

    عکسها را که ندیدم چون فیلترشکنی که عکس را بالا بیاورد ندارم
    قالب مبارک، بالاخره نظمی پیدا کرد این وبلاگ شما.
    شادکام باشید

  5. بابك says:

    قالب جديد قشنگه!
    اكبر گنجي به مرخصي آمد براي ناصر زرافشان و بقيه هم فكري بكنيد.

  6. بهرام says:

    سلام خسن اقا این جوونهائی که تن به این کار دادن چقدر مادر قحبه هستن تف به شرفی که ندارن

  7. Arman says:

    vaay be haale mellati ke be aazadi ro faghat tooye lebaas o sex bekhad!va motma’en bashin ke rafsanjaani paye ghodrat bashe khodesham arze mikone.

  8. سلام دوست گرامي جسارتا توصيه اي براي شما دارم. براي بيان هرمطلب .انتقاد و يا تفسيري براي حفظ شئونات فردي خود و ديگران از الفاظ اهانت آميز به ديگران حتي دشمنان و مخالفان پرهيز فرماييد .خود مغاير آزادانديشي است. ببينيد اين آقا بهرام عزيز نيز از چه واژه اي استفاده كرده است بعيد ميدانم متوجه شده باشند در چه محيطي مي نويسند و چه افرادي ممكن است كلمات را بخوانند. بهر جهت نخواستم ارزش گفتارها را زير سئوال ببرم/پاينده و موفق باشيد

  9. سلام دوست گرامي جسارتا توصيه اي براي شما دارم. براي بيان هرمطلب .انتقاد و يا تفسيري براي حفظ شئونات فردي خود و ديگران از الفاظ اهانت آميز به ديگران حتي دشمنان و مخالفان پرهيز فرماييد .خود مغاير آزادانديشي است. ببينيد اين آقا بهرام عزيز نيز از چه واژه اي استفاده كرده است بعيد ميدانم متوجه شده باشند در چه محيطي مي نويسند و چه افرادي ممكن است كلمات را بخوانند. بهر جهت نخواستم ارزش گفتارها را زير سئوال ببرم/پاينده و موفق باشيد

  10. سلام دوست گرامي جسارتا توصيه اي براي شما دارم. براي بيان هرمطلب .انتقاد و يا تفسيري براي حفظ شئونات فردي خود و ديگران از الفاظ اهانت آميز به ديگران حتي دشمنان و مخالفان پرهيز فرماييد .خود مغاير آزادانديشي است. ببينيد اين آقا بهرام عزيز نيز از چه واژه اي استفاده كرده است بعيد ميدانم متوجه شده باشند در چه محيطي مي نويسند و چه افرادي ممكن است كلمات را بخوانند. بهر جهت نخواستم ارزش گفتارها را زير سئوال ببرم/پاينده و موفق باشيد

  11. حسن آقای عزیز سلام. متاسفانه هیچ یک از عکس ها دیده نمی شوند. صد البته برای ورود به صفحه شما و صفحاتی که عکس ها در آن قرار دارند باید از فیلتر شکن استفاده کرد که با وجود استفاده از فیلتر شکن هم هیچ عکسی باز نمی شود. چنان چه تمایلی برای قرار دادن و دیده شدن عکس ها در جای دیگری دارید لطفا عکس ها را برای من بفرستید تا آن ها را در وبلاگم – که شکر خدا هنوز به لیست سیاه فیلتر شدگان نپیوسته -قرار دهم. با احترام. مداد سفید.

  12. khakestare_khis says:

    salam dooste aziz axha bala nemiad komakemoon konid mamnoon az matalebe khoobetoon payande bashid

  13. Nader says:

    سلام قربان . چه بلایی سر ِ پتیشن ِ تحریم انتخابات اومده .

  14. محمدی says:

    بیلبلزطرزلبغلتا

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی