May 26 2005

دوران حساس

نوشته:     :::       Comments Off on دوران حساس

حالا نوبت ملت است که نشان دهد که آیا حاضر است با آهنگ گوش خراش اروپا و آمریکا برقصد یا نه. این دو اتفاق (خبر را بخوانید):
با رفع وتو آمریکا، سازمان تجارت جهانی (WTO) با انجام مذاکرات ورودی با ایران موافقت کرد. خبرهایی در این زمینه: [1]، [2]، [3]
اروپا در کسب موافقت ایران برای تداوم تعلیق فعاليت‌‏هاي هسته‌‏اي پیروز شد : [4]
با مشاهده این دو خبر بالا چه نتیجه‌ای بجز غلبه اروپا و آمریکا بر حکومت ننگین آخوندی می‌توان گرفت؟ این غلبه به آن معنی است که رژیم برای بقای خود منافع ملی ما را به تاراج داده تا بتواند چند صباحی دیگر عمر ننگین خود را تمدید کند، مگر راه دیگری هم برای دسترسی به این دو مورد توافق وجود داشته است!؟
آنها که دل خوش به اصلاح کرده بودن حالا پاسخ بدهند که چه نتیجه‌ای از این اصلاح طلبی حاصل ملت ایران خواهد شد یک انقلاب که ملت به هیچ نتیجه‌ای که می‌خواست نرسید که برعکس دچار یک حکومت به مراتب مستبد تر، یک جنگ بی حاصل خانمان سوز و عواقب آن و یک جامعه به مراتب بسته تر از سالهای قبل از 57 و یک حکومت به مراتب سر سپرده تر، درست خواندید رژیم به مرحله ای رسیده که به جز سرسپردگی از هیچ راه دیگری قادر به کنترل اوضاع داخلی نیست و تنها با به تاراج دادن منابع و منافع ملت ایران می‌تواند نظر مثبت اروپا و آمریکا را برای برسر قدرت ماندن جلب کند.
تنها را هی که برای ملت باقی خواهد ماند تحریم تمام عیار انتخابت و نشان دادن این حقیقت که رژیم در داخل هیچ مشروعیتی برای مذاکره با دیگر دول را ندارد و اروپا و آمریکا مجبوراند تا به قدرت رسیدن یک حکومت مردمی از هر گونه مراوده‌ای با رژیم دوری جویند.

نوشته: در ساعت: 5:04 pm در بخش: گوناگون

Comments Off on دوران حساس  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی