Apr 28 2005

نتایج نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری

نوشته:     :::       Comments Off on نتایج نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری

نتایج نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری در دانشکده فنی دانشگاه تهران اعلام شد بنا به نوشته وبلاگ مسعود بْربْر در این رای گیری 34.1 درصد در رای گیری شرکت نمی‌کنند و 9 درصد رای سفید داده‌اند.
بررسی چنین رای‌گیری به این معنی است که 34.1 درصد جمهوری اسلامی را قبول ندارند و آن 9 درصد یا بی اطلاع هستند که با دادن رای سفید در عمل جمهوری اسلامی را قبول دارند یا اینکه گمان کرده‌اند با رای سفید دادن رای شان به حساب جمهوری اسلامی ریخته نمی‌شود.
دوستان شرکت در انتخابات به هر طریقی به این معنی تعبیر خواهد شد که آنهایی که در رای‌گیری شرکت کرده‌اند اصل حکومت آخوندی را قبول دارند ولی بخاطر نبود کاندیدای مورد علاقه‌شان رای سفید داده‌اند.
آرایی که در دانشکده فنی به صندوق ریخته شده به این معنی است که 34.1 درصد جمهوری اسلامی را لایق رای خود نمی‌دانند و 65.9 درصد کلیت رژیم را قبول دارند گرچه آراء شان به گروه‌های مختلف رژیم یا حتی بصورت سفید داده شده. اگر در انتخابات خرداد هم حکومت چنین رای یی را کسب کند یقین داشته باشید قدم بعدی رژیم مذاکره با آمریکا خواهد بود و با باج دهی زیاد ملاها برای مدتی طولانی رژیم خود را بیمه خواهند کرد و آمریکا و اروپا نیز به این نتیجه خواهند رسید که ملت ایران در مجموع با این رژیم موافق‌اند و بهمین خاطر مجبور به مذاکره خواهند شد.
حداقل از دانشجویان چنین دانشکده‌ای انتظار بیشتر از باید داشت. متاسفانه گویا دانشجویان عزیز هم دست کمی از مردم کوچه و بازار ندارند و از آگاهی کافی برای تصمیم گیری برخوردار نیستند.
به امید آنکه مردم کوچه و بازار از آگاهی بیشتری نسبت به طبقه تحصیل کرده برخوردار باشند.

نوشته: در ساعت: 2:30 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on نتایج نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی