Apr 23 2005

این سرگردانی در وبلاگ‌ها گاهی

نوشته:     :::       Comments Off on این سرگردانی در وبلاگ‌ها گاهی

این سرگردانی در وبلاگ‌ها گاهی اوقات شما را به ناکجا آباد می‌کشد! چرا؟ نگاه کنید، ببینید شکار امروز من بیچاره چه بود.
از این لینک به اون لینک پریدم تا اینکه سر از وبلاگ گفتار نیک درآوردم. این واژه گفتار نیک گاهی اوقات آدم رو گمراه می‌کنه، یعنی اینکه وقتی رسیدی به یک وبلاگی یا سایتی که چنین نامی داره بی اختیار خیال می‌کنی که حتما گفتارهای درون اون باید نیک باشه! الحق که چه پیش داوری باطلی است این تفکر. اینگونه پنداشت فقط از آدم‌های خوش باوری مثل من بر می‌آید و بس!
روزبه عزیز پس از صغرا کبرا چیدن در باره مطلب قبلی‌اش می‌نویسند:
“بر کسی پوشیده نیست .و کسانی که به هیچ مسلک دینی هم معتقد نیستند نمی توانند نقش دین در اجتناب از اعمال نا پسند را کتمان کنند”
حالا متوجه شدید که چرا براشفته شدم؟ باید از این دوست نادیده پرسید:
کدام دین را می‌گویید؟ دین خمینی یا دین بندیکت شانزدهم یا دین … را.
دین کلیسای واتیکان که مدت هاست به اضمحلال کشیده شده، دین خمینی هم که عاقبت‌اش را همگی داریم با پوست و گوشت خود حس می‌کنیم.
در پاسخ این دوست باید گفت: راستی آیا به چیزهایی که می‌نویسید باور دارید یا فقط برای رفع کوتی می‌نویسید!؟
مخصوصا وقتی که در ادامه می‌نویسید:
“مطمئنا در انتخابات شرکت خواهم کرد و مطمئنا به معین رای نخواهم داد . تحت هیچ حزب و شاخه ای هم نخواهم اندیشید . به کسی رای می دهم که توقعات معقول را توان اجابت داشته باشد”
باید در پاسخ به این گفته ایشان گفت:
می‌توانید لطف فرمایید و ما را هم از این سرگردانی نجات دهید و به ما هم بگویید این “کسی” چه کسی است؟
آیا فریب هشت ساله این دجالگان دین پرور را در این هشت سال گذشته ندیده‌اید!؟ که با همین ترفندهای “انتخاب بد در مقابل بدتر” شما و ما را هشت سال دیگر اسیر خود کردند و برای ادامه این تاریخ ننگین 26 ساله باز می‌خواهند من و شما را به همان چاله چوله‌های قبلی سرازیر کنند تا باز بتوانند جیب آن ملت فلک‌زده را خالی کنند و این ته مانده دارایی آن دیار را به یغما ببرند!؟
آیا کافی نیست که ملت فلک زده ایران پس از 26 سال تازه هنوز باید برای بدست آوردن کوچکترین و اولیه‌ای ترین حقوق‌اش از این نوع پتیشن‌ها امضا کند؟
دیدم در کنار صفحه وبلاگتان به وبلاگ علی هزار حرف نگفته لینک داده‌اید و کنارش نوشته‌اید “تحریف تاریخ” کدام تحریف تاریخ اینکه علی در هزار حرف نگفته این انتخابات و این بازی دجالان را با 40 دلیل نفی کرده تحریف تاریخ است؟ آیا اوست که تاریخ را تحریف می‌کند یا شما که با مجهول گویی ” به کسی رای می دهم که توقعات معقول را توان اجابت داشته باشد” سعی در تحریف تاریخ دارید؟ تاریخ 26 سال گذشته ایران از سیاه ترین است آیا قادرید این را هم تحریف کنید!؟
دوست عزیز دوران تحریف تاریخ به سر آمده می‌دانید چرا؟ زیرا من و شما هر دو “تقریبا” به یک اندازه حق نوشتن داریم بهمین دلیل دیگر نه من، نه شما و نه هیچ کس دیگر نخواهد توانست تاریخ را تحریف کند.
درخاتمه از شما تقاضا دارم نام کاندیدای مورد نظر خودتان را برای همه بنویسید تا با استدلال به شما ثابت کنم که در چه دامی گرفتار افتاده‌اید و دارید دیگران را هم به همان دام می‌اندازید.
دوست گرامی رای دادن به هر شخصی در ساختار جمهوری اسلامی تنها به این معنی است که ما با کلیت این رژیم مخالفتی نداریم! به زبان ساده و عامیانه یعنی ما این رژیم را قبول داریم. پس با این توصیف شما می‌پذیرید که به شما بگوییم که: شما طرفدار جمهوری اسلامی هستید!

نوشته: در ساعت: 2:14 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on این سرگردانی در وبلاگ‌ها گاهی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی