Mar 23 2005

قبل از شروع: دوستان متاسفانه

نوشته:     :::       Comments Off on قبل از شروع: دوستان متاسفانه

قبل از شروع: دوستان متاسفانه این چند روز دسترسی به اینترنت برایم مقدور نبود و امروز هم با یک لپ تاپ توی یک کافی نت دارم این مطلب را پست می کنم بخاطر همین هم دسترسی به میل اصلی ام امکان پذیر نیست. اگر مجبور به تماس با من هستید و نمی توانید تا هفت هشت روز دیگر صبر کنید لطفا به این آدرس تماس بگیرید.
چند روز پیش بر سر مساله مدیار مطلبی نوشتم و تا نمیه‌های شب پس از قرار دادن آن بر روی وبلاگم به ده‌ها وبلاگ مراجعه کردم و همان مطلب را در سیستم نظرخواهی وبلاگ‌ها نوشتم، همان مطلب را هم در نظر خواهی آقای درخشان قرار دادم متاسفانه بخاطر روش سانسوری که ایشان بر نظر خواهی خود اعمال می‌کنند نظر منعکس نشد و بعد هم دیگر حوصله پیگیری نداشتم. در آن مطلب خواستم به گوش وبلاگ شهری‌ها برسانم که اگر می‌خواهید کاری بکنید این بهترین دلیل است زیرا ر‍‍ژیم مجتبا (مدیار) را به ارتداد متهم کرده و اگر مخالفت‌های گسترده‌ای بر علیه این اتهام سامان داده نشود رژیم با خیال راحت صدای وبلاگ نویس‌ها را هم مثل روزنامه نگاران خفه خواهد کرد. حالا گویا آقای درخشان پاسخی نوشته‌اند ایشان در مطلبی از کانون وبلاگ نویسان ایران پن‌لاگ خواسته‌اند که در نشستی اختلافات خود را با بچه‌های کانون حل کنند. این ابراز علاقه خود به خود یک قدم بسیار مثبت است اما چیزی که در این مقوله مرا باز مشوش خاطر می‌کند، یعنی آقای درخشان باعث تشویش اذهان شده‌اند این است که باز خُُسن آقا را (گل سرسبد کانون وبلاگ‌نویسان ایران) خوانده‌اند و این مساله مرا شدیدا نگران می‌کند چه اگر بنا به بحث باشد باید این بحث از اول برپایه‌های غلط سوار نباشد یعنی اینکه طرف صحبت ایشان یا باید خُسن آقا باشد یا پن‌لاگ چون که این دو، دو مقوله جدا از هم هستند. من چند مرتبه این مساله را متذکر شده‌ام ولی متاسفانه ایشان یا از روی عمد یا از روی بی توجهی این دو مساله را باز با هم مخلوط می‌کنند. من هم مجددا باید این مساله را تکرار کنم تا شاید ایشان و دیگران به اشتباه کانون را ملک تلق خُسن آقا به حساب نیاورند. دوستان توجه داشته باشید که پن‌لاگ یک کانون خصوصی نیست و مخصوصا مالک آن نه من و نه هیچ کس دیگری است پن‌لاگ کانونی است که به یاری و کوشش همه دوستان مسئول هدایت و همراهی می‌شود و خُسن آقا هم یکی از اعضای آن است. اگر هدف آقای درخشان حل اختلاف خود با پن‌لاگ است همان بهتر که روی سخن خود را به شورای دبیران آن بکنند و اختلافات خود با این کانون را از راه درست حل و فصل کنند بنده حقیر هم یقینا به عنوان یک عضو عادی در چنین تلاشی هر کاری که از عهده‌ام برآید کوتاهی نخواهم کرد. در هرصورت تا آنجایی که من می‌دانم پن‌لاگ مشکلی با آقای درخشان ندارد و اگر هم داشته باشد دیگران باید در مورد آن اظهار نظر کنند ولی تا آنجایی که به خُسن آقا مربوط می‌شود گمان نمی‌کنم بنده و آقای درخشان چندان نقاط مشترکی داشته باشیم که بتوانیم بر سر اختلافات شور و مشورت کنیم چون تا آنجا که من از نوشته‌های ایشان برداشت کرده‌ام ایشان طالب حفظ جمهوری اسلامی هستند درصورتی که بنده حقیر خواهان سرنگونی آن هستم پس می‌بینید که ما درست در دو جبهه مخالف قرار داریم و تا آنجایی که از نوشته‌های ایشان برداشت می‌شود ایشان متعلق به راست افراطی هستند و بنده حقیر حداقل به گفته ایشان کمونیست مقیم اروپا هستم. خلاصه می‌بینید که فاصله‌ها بسیار هستند و نقاط مشترک تقریبا صفر.
درضمن ایشان یک مقدار شکسته نفسی هم کرده‌اند و فرموده‌اند:

مایلم در آستانه‌ی سال نو با بچه‌های پن‌لاگ آشتی کنم و بخاطر فحش‌هایی که راه به راه ازشان می‌خورم از آنها معذرت خواهی کرده، کینه‌های آنها را به دست فراموشی بسپارم.

گویا آقای درخشان فراموش کرده‌اند که اول ایشان بودند که همه ما را کمونیست و پناهنده و مفت خور و سربار کشورهای اروپایی خواندند و باعث شدند که بنده به ایشان نازک تر از گل بگویم.
نتیجه: آقاجان اگر گمان می‌کنید که بنده در مقابل رژ‍‍‍‍یم ایران مواضعم را تغییر می‌دهم باید مایوستان کنم.

نوشته: در ساعت: 7:45 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on قبل از شروع: دوستان متاسفانه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی