Mar 11 2005

گویا نبوی دست برداشته از

نوشته:     :::       Comments Off on گویا نبوی دست برداشته از

گویا نبوی دست برداشته از سر کچل خُسن آقا ولی این المیرا خانوم ول کن معامله نیست. ایشان بعد از گلاویز شدنهای قبلی با بنده، امشب هم مرا قرین مرحمت فرموده اند و این جملات گهربار را بی مزد و منت نثار این حقیر لاغر اندام فرموده اند:

سلام خسن اقا:
۱- خيلی بی كلاسيد۲-بد جوری هم بيسواديد!۳- فحش نويسی را هم که با طنز عوضی گرفتید!۴- قدرت قلمت و نقد سیاسی تان هم که صفر هست.۵. ترسو هم که هستی.۶. حدس ميزنم لاغر و مردنی هم باشی.
اما پيشنهاداتم.۱. کتاب زياد بخوان۲. راه دشوار ازادی(نلسون ماندلا) تحملت رو زياد می کنه. راستی اصلا ماندلا رو مي شناسی؟!!۳.موسيقی کلاسيک هم يادت نره يا اهل ادمفروش ، ديونه ديونه اي.!
می بوسمت. الميرا.

elmira خانم بنده حقیر از مو هم نازک ترشریف داره، بلکه شما که چاق تشریف دارید منت بگذارید و یک تیکه نان برای من بیچاره لاغر تهیه فرمایید و درضمن اگر وقت کردید یک کم هم موزیک ماندلایی برایم بنوازید شاید شوپن مخلص خوب بشه. البته قبل از این همه زحمت اگر مرحمت فرمودید رابطه طنز و لاغری را هم توضیح دهید بسیار خوشحال خواهم شد (البته بر وزن رابطه گوز با شقیقه).
درضمن مثل اینکه زحمت کشیدی و وضع کامنت دونی ما رو هم روبراه کردی چون دیدم امشب برخلاف دیشب بدون غلط نوشتی خوشحالم که حداقل نظرخواهی برای شما درست شد آخه می دونید که این حقیر برای پیام مراجعین برخلاف دیگران ارزش قائلم.

نوشته: در ساعت: 3:01 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on گویا نبوی دست برداشته از  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی