Mar 08 2005

آقای ” خوش معلق تازه

نوشته:     :::       Comments Off on آقای ” خوش معلق تازه

آقای ” خوش معلق تازه به تبعيد آمده“! را که حتما می‌شناسید؟ همان را می‌گویم که درس تاریخ و جغرافیا به همه می‌دهد و گاه گاهی وقتی قافیه کارش تنگ می‌شود به این و آن بند می‌کند تا بلکه نان شب‌اش تامین شود! راستش را بخواهید تصمیم نداشتم پاسخی به او بدهم چونکه او و امثال او را لایق پاسخ نمی‌دانم ولی دیدم متاسفانه چه بخواهیم چه نخواهیم ایشان و امثال ایشان در این دنیای مجازی دستی دارند و خواهی نخواهی تاثیراتی بر این میدان زورآزمایی خواهند داشت. پاسخ را اما نه از قول خودم که از قول یکی از خوانندگان خُسن آقا بنام آرمان به حضور ایشان تقدیم می‌کنم:
جناب نبوی:
1- ف م سخن حداقل شرافت این را دارد که نظرات را بدون سانسور در بلاگش قرار دهد. شما که فقط یک طرفه مثل کیهان مینویسید.
2- در این شرایط ما احتیاجی به اسم و آدرس دقیق آقای سخن نداریم و بلکه احتیاج به شعور و هنر ایشان در «افشاء حقایق», «انتقال صحیح اطلاعات» و «تحلیل واقعیات» داریم. افشاء آدرس محل زندگی ایشان و خانوادشان در شرایط فعلی حماقت محض است. مثل آنست که سایت “گویا” که شما از آب و برق آن مجانی استفاده میکنید, آدرس محل سِرورش را برای حفاظت و اطلاعات ملایان بفرستد !
3- اگر قستمی از جبهه مخالف دژخیم مذهبی ناهماهنگ عمل میکند و دارای ایراداتی است, اولاً که کاملاً طبیعی است و دومآ علت اصلی آن وجود افراد منفی گرا و ناامیدی مثل شماست که با طنز گاه نابخردانه تان آب در آسیاب کیهان اندیشان میریزید. مطئمن هستم خیلی زود از سوی شریعتمداری تعریف و تمجید خواهید شد. آنگاه به حال خود تاسف خواهید خورد و دیگر بدون تفکر قلم نمیزنید (امیدوارم).
4- آزاد اندیشان از گوشکوبی مثل تاجزاده انتظار قهرمان بودن و فداکاری ندارند ولی فریب خود را هم تحمل نمیکنند. حداقل کاری که این عروسکان خیمه شب بازی میتوانند انجام دهند, استعفاء و واگذار کردن امور به کسانی است که عرضه انجام کاری مثبت را دارند. فریب و گمراهی حرکت مردم از بدترین کارهایست که جبهه خاتمی و دوستانشان (نبوی) در حال انجام آن هستند.
5- قبلاً آقای عبدی به شما گفت که «آش با جاش» و ایشان اکنون در زندان بسر میبرند و شما در عوض زدید به چاک ! ملامتتان نمیکنم. شما تحمل و ظرفیت قهرمان بودن را نداشتشید و ما برویتان نمی آوریم ولی این بی انصافی است که دیگران را به ترسو بودن متهم میکنید.
6- در شرایط فعلی «نالیدن» و «انتقاد کردن» از دیگران ساده ترین کاری است که عامه مردم ما به آن معتاد شده اند. هنر آنست که در «سیاه نامه» خود محض رضای خدا یک راه حل (منطقی و نه مسخره) هم ارائه میدادید.
7- اکثریت مردم به سه گروه موافق, مخالف و بی طرف تقسیم شده اند و هر کدام از مزایای گروه خودش استفاده میکند. شما چه ؟ با این روش بچگانه و نابخردانه هم از سوی ج.ا. مفسد شناخته شده اید و هم در میان اپوزسیون جای خاصی ندارید. مردم به طنزتان میخنند و میگویند “این بابا خلاصه کدوم طرفیه ؟! خودشو و مارو گیج کرده !”
8- این بار اول نیست که همجبهه کیهان میشوید. دو سال پیش هم وقتی که انصار حزب الله شیرین عبادی, بهنود و چندی دیگر از روشنکفران را به گلوله داغ تهدید کردند جنابعالی طوری وانمود کردید که خود این نویسندگان با انتشار این تهدید قصد محبوبیت دارند ! و بسیجی و حزب الله را به ستایش خود وادار کردید.
در خاتمه به شما توصیه میکنیم اگر نمیتوانید قدمی در راه آزادی ملت ایران بردارید چوب لای چرخ کسانی که حداقل سعی در آن دارند, نیاندازید.

نوشته: در ساعت: 1:13 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقای ” خوش معلق تازه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی