Feb 20 2005

باز هم یک توضیح جدید

نوشته:     :::       Comments Off on باز هم یک توضیح جدید

باز هم یک توضیح جدید درباره انفجار در نزدیکی بوشهر. البته اینبار با (بررسی دقیق تیم کارشناسی!!) انجام شده و دیگر نباید به آن شک کرد!! فوتینا! در مملکتی که هر گونه خبری بر روی شایعه پی‏ریزی می‏شود، یعنی اول شایعه‏ای پراکنده می‏شود و بعد دولت پاسخ‏گو!! مجبور به پاسخ‏گویی و یافتن حقیقتی!! می‏شود، دیگر این نوشداروهای کارشناسی بعد از مرگ سهراب اثر چندانی ندارند و فقط مثل نمکی می‏ماند که در زخمی ریخته می‏شود. وقتی حکومتی مشروعیت از دست می‏دهد و اکثریت شهروندانش دیگر حرف‏های آن را نمی‏پذیرند در چنین شرایطی هیچ کار کارشناسی کارساز نیست. و اینگونه اظهار نظرهای کارشناسانه دقیقا برعکس عمل می‏کند! چرا؟ برای اینکه حکومت دروغگو ست و چوپان دروغگو هم وضع‏اش مشخص است.
این هم متن خبر از قول بازتاب:
خبرنگار بازتاب از بوشهر گزارش داد،با بررسی دقیق تیم کارشناسی از محل انفجار در حوالی دیلم، علت انفجار جنجالی در استان بوشهر مشخص شد.
بنابر این گزارش، براساس بررسيهاي بعمل امده دقیق تیم کارشناسی از محل این رویداد، علّت انفجار 50 کيلوگرم ديناميت، 1500 کيلوگرم آنفو و 180 چاشني الکتريکي بهبهان بوده که موجب انفجاری شدید و بلندشدن گردوخاک شده و صدای مهیب آن در مناطق اطراف شنیده شده است.
این گزارش می افزاید:از آنجا که هواپيماهاي شکاري پايگاه اميديه اهواز از محل فوق قابل رؤيت مي باشد، پرواز یک هواپیمای جنگنده ایرانی همزمان با وقوع انفجار مذکور باعث به وجودآمدن فرضیات دیگری شده بود.
بندر دیلم که در غربی ترین نقطه استان بوشهر می باشد،به استان خوزستان و شهر اهواز نزدیک است.
گفتنی است انفجار مهیب صبح چهارشنبه در بندر دیلم (230 کیلومتری نیروگاه اتمی بوشهر ) با انعکاس شدیدی بویژه در رسانه های خارجی همراه شد و عده ای آن را حمله به نیروگاه اتمی بوشهر اعلام کردند. منبع خبر

نوشته: در ساعت: 1:44 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on باز هم یک توضیح جدید  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی