Feb 19 2005

مدیار هنوز دربند است. رادیو

نوشته:     :::       Comments Off on مدیار هنوز دربند است. رادیو

مدیار هنوز دربند است. رادیو فردا در این باره مصاحبه‌ای داشته با آقای سیف زاده وکیل مدیار، او اتهامات مدیار را چنین توضیح داده:
اتهامات مجتبا سمیعی نژاد (مدیار) از قول آقای سیف زاده وکیل ایشان: اهانت به بنيانگذار جمهوري اسلامي، اهانت به رهبري، اهانت به مقدسات اسلام، اهانت به مقررات نوراني قرآن، اين عين چيزهايي است که تفهيم اتهام شده، نشر اکاذيب، اقدام عليه امنيت، تبليغ عليه نظام، روابط نامشروع از طريقه اشاعه فحشا، چنين چيزهايي را به او نسبت دادند.
همچنین بنا به گفته آقای سیف زاده ایشان را بخاطر داشتن کراوات در دادگاه بازداشت کرده‌اند.
از من می‌پرسید اگر این اتهامات مجتبا باشه باید رژیم در زندان‌ها رو باز کند و بجای زندان یک دیوار بکشد دور کل ایران و همه رو زندانی بکند، چون این اتهاماتی که ایشان برشمردند اتهامی است که می‌شود به هر ایرانی عاقل، بالغ و با شرفی زد، چون همه صبح تا شب دارند به همه این اشخاص نامبرده بالا اهانت می‌کنند و حتی بدتر از اون هم توهین می‌کنند. اقدام علیه امنیت شما هم که در حقیقت جرم نیست این یک نوع خدمت به اون آب و خاک هست. تبلیغ علیه نظام رو که دیگه نگو که اون جزو واجبات هر ایرانی باشرفی است. فحشا هم که ماشا الله ماشاالله خود آخوندا سردسته اون هستند. پس دیگه فقط می‌مونه کراوات زدن آقای سیف زاده که اون هم ربطی به مدیار نداره.
مصاحبه آقای سیف زاده رو می‌تونید در این آدرس بخوانید در ضمن فایل صوتی آن هم در همین آدرس است.
یک آدم مشنگی بود یک بار توی وبلاگ‌اش نوشته بود (نقل به مزمون) بجای اینکه خبرنگارها گزارش زندانیان سیاسی رو بنویسند خود زندانی ها یک وبلاگ راه بیندازند و خودشون بنویسند!! جل الخالق به این میگن آدم با فکر تازه کار ما هم کمتر می‌شد. مثلا فکر کنید مدیار از توی اون سوراخی که زندانیش کردن برامون گزارش تهیه می‌کرد!! نخدید بابا طرف فقط یه خورده مشنگه.
حالا که جمهوری اسلامی شیون و گریه براتون توی ایران راه انداخته برید یک نگاهی بیندازید به دنیای قدیم ایران. ببین کجا بودیم به کجا رسیدیم.
با سپاس از پولاد بخاطر لینک

نوشته: در ساعت: 7:15 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on مدیار هنوز دربند است. رادیو  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی