Feb 18 2005

روزی که همراه دوستان وبلاگ

نوشته:     :::       Comments Off on روزی که همراه دوستان وبلاگ

روزی که همراه دوستان وبلاگ نویس صحبت از راه اندازی کانونی برای وبلاگ نویسان را می‌کردیم عده‌ای از همه جا بیخبر و مغرضین با تمسخر می‌گفتند وبلاگ‌ها مرکزیت ندارند که بتوان برای آنها کانون یا سازمان درست کرد. همان روزها بدون توجه به آنهایی که مارا به تمسخر گرفته بودند دست بکار شدیم. امروز نتایجی را از کارهای شبانه روزی عده زیادی از وبلاگ نویسان را که واقعا دل برای آزادی بیان می‌سوزانند در این جا خواهید دید.
دوستان همراه دست همگی شما بخاطر این زحمت بزرگ درد نکند، این کار یکی از پرثمر ترین کارهایی است که در این سال‌ها در آن شرکت کرده‌ام و خود را عضو کوچکی از آن می‌دانم.
نشست مقدماتی اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی در تاریخ ٢٩ بهمن در ژنو گشایش یافت
این هم بخشی از اطلاعاتی که بر روی سایت گزارشگران بدون مرز در باره نماینده ایرانی شرکت کننده در اجلاس است:
گزارشگران بدون مرز در این اجلاس به همراهی هیئت نمایندگی از وب نگاران معترض و وبلاگ نویسان جهان شرکت کرده است. گزارشگران بدون مرز می‌خواهد سرکوبی را که برخی از کشورهای شرکت کننده در این اجلاس اعمال می‌کنند، با حضور کاربرانی که قربانیان اصلی این سیاست سانسور هستند، نمایان کند و پنج پیشنهاد در باره ی آزادی بیان بر روی شبکه اینترنت را به همگان ارایه کند.
هیئت نمایندگی گزارشگران بدون مرز در این اجلاس عبارتند از :
از کشور ایران جی بخت – عضو کانون وبلاگ نویسان ایران- پن لاگ – وی مقیم کشور انگلستان است و برای آزادی وب لاگ نویسان زندانی و رفع سانسور و مسدود کردن اینترنت که توسط مسئولان ایران اعمال می شود مبارزه می‌کند.
جی جان برو حق ما را از ملاها بستان چشم همه دوستان آزادی خواه به تلاش‌های تو و دیگر دست اندرکاران این اجلاس دوخته شده.

نوشته: در ساعت: 1:53 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on روزی که همراه دوستان وبلاگ  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی